Beantwoord: Internet xl - 20 GB

• Mellory

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mellory heeft ontvangen van andere leden.

is net lid geworden
    0 Reacties
    Auteur

14 september 2017, 09:34

- Topic starter
    Ik heb Internet xl - 20 GB gepakt maar vraag me af of dat onbeperk internetten is? wand dat wil ik
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 14 september 2017, 16:05
    Hi Mellory,

Ik zie dat je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt en de grootste databundel die jij kan nemen is de 20GB. Ik zie dat je abonnement tot 29-01-2019 loopt dus je kan nog niet verlengen met een Go Unlimited. Met het Go Unlimited abonnement kun je namelijk wel gebruik maken van onbeperkt internet. Dat is met jouw abonnement niet mogelijk. Als je databundel van 20GB op is dan kun je onbeperkt gebruik maken van traag internet en als je snel internet wilt dan kun je een MB-aanvuller activeren.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! ;)
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    7889 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

14 september 2017, 16:05

Hi Mellory,

Ik zie dat je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt en de grootste databundel die jij kan nemen is de 20GB. Ik zie dat je abonnement tot 29-01-2019 loopt dus je kan nog niet verlengen met een Go Unlimited. Met het Go Unlimited abonnement kun je namelijk wel gebruik maken van onbeperkt internet. Dat is met jouw abonnement niet mogelijk. Als je databundel van 20GB op is dan kun je onbeperkt gebruik maken van traag internet en als je snel internet wilt dan kun je een MB-aanvuller activeren.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! ;)
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)