Beantwoord: Heb ik gratis internet in Zwitserland?

• Stefano23

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Stefano23 heeft ontvangen van andere leden.

is net lid geworden
    0 Reacties
    Auteur

13 september 2017, 12:04

- Topic starter
    Heb ik met mijn abonnement bij T-mobile ook gratis internet in Zwitserland?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 13 september 2017, 14:39
    Hey Stefano23,

Het antwoord van CrisTien klopt in veel gevallen en deels ook in jouw geval, maar ik moet er wel een kleine nuancering nog bij plaatsen. Jij hebt namelijk het Stel Samen & Stel Bij abonnement met een L-bundel van 6 GB. Voor de nieuwe regels van juni had je daar 250 MB bij voor gebruik in de EU en daar viel Zwitserland nog onder. Na de nieuwe regels kun jij jouw gehele databundel in de EU gebruiken, maar Zwitserland valt daar niet onder. Daar klopt het antwoord van CrisTien dus wel. Het is echter zo dat je de 250 MB die je voorheen had nu wél nog in Zwitserland mag gebruiken. Het is dus niet jouw volledige databundel, maar wel een deel ervan. Daarna kun je inderdaad de Travel & Surf-passen aanschaffen, waar CrisTien het over had.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk? Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je! :)
    Bekijk origineel
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    503 Reacties
    Allrounder

Allrounder

13 september 2017, 12:34

Goedemiddag, welkom in het forum.
    Het antwoord is “nee”
    Voor Zwitserland gelden aparte tarieven.
    Je hebt wel de mogelijkheid om een Trafel&Surf aan schaffen dit kan je doen via je My T-Mobile app.
    0
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10983 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

13 september 2017, 14:39

Hey Stefano23,

Het antwoord van CrisTien klopt in veel gevallen en deels ook in jouw geval, maar ik moet er wel een kleine nuancering nog bij plaatsen. Jij hebt namelijk het Stel Samen & Stel Bij abonnement met een L-bundel van 6 GB. Voor de nieuwe regels van juni had je daar 250 MB bij voor gebruik in de EU en daar viel Zwitserland nog onder. Na de nieuwe regels kun jij jouw gehele databundel in de EU gebruiken, maar Zwitserland valt daar niet onder. Daar klopt het antwoord van CrisTien dus wel. Het is echter zo dat je de 250 MB die je voorheen had nu wél nog in Zwitserland mag gebruiken. Het is dus niet jouw volledige databundel, maar wel een deel ervan. Daarna kun je inderdaad de Travel & Surf-passen aanschaffen, waar CrisTien het over had.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk? Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je! :)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)