Beantwoord: Data buitenland meenemen volgende maand

• Marcel1959

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marcel1959 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

16 februari 2017, 22:39

- Topic starter
    Waarom worden de overgebleven MBs niet overgeheveld naar de nieuwe periode en toegevoegd aan de nieuwe 250 MB, betaal hier voor en heb er recht op, overweeg dit aan te kaarten
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Skyrider op 17 februari 2017, 03:48
    Goedenacht Marcel.

Helaas is dit niet bij ieder provider zo. Bij Telfort bijvoorbeeld kan je wel je MB's/Belminuten meenemen (maximaal 2 maanden) maar dat is ook de enige provider die dat doet. Hoe wel ik je goed snap, moet ik wel eerlijk zeggen dat je betaald en recht hebt op de bundel die je per maand krijgt (en één maand geldig is) dat niet word meegenomen naar de volgende maand. (staat ook in de voorwaarden).

Verder zou het wel erg handig zijn om je MB's (of belminuten, echter afhankelijk in wat voor soort abonnement je zit, lastig voor onbeperkt) mee te nemen, maar ik zie dit helaas niet gebeuren. Met zoveel (oude en nieuwe) soorten abonnementen (bijvoorbeeld Stel Samen & Stel Bij en Go) heb je ruim de keuze met wat je echt nodig hebt, met zelfs de optie om je bundel omhoog te zetten.

Met Basis Sim Only gaat dat natuurlijk wel iets lastiger. Je kunt wel omhoog, maar niet omlaag. Daarom begrijp ik ook goed hoe handig dit zal zijn voor jou. Maar ik zie al vele topics hierover, en bij alle topics komt het er op neer dat je bundels geheel naar eigen wens samen kan stellen, vandaar dat er ook gekozen is voor een houdbaarheid van een maand.

Met vriendelijke groeten,
    Skyrider
    Bekijk origineel
  • Skyrider

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Skyrider heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    621 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Antwoord

17 februari 2017, 03:48

Goedenacht Marcel.

Helaas is dit niet bij ieder provider zo. Bij Telfort bijvoorbeeld kan je wel je MB's/Belminuten meenemen (maximaal 2 maanden) maar dat is ook de enige provider die dat doet. Hoe wel ik je goed snap, moet ik wel eerlijk zeggen dat je betaald en recht hebt op de bundel die je per maand krijgt (en één maand geldig is) dat niet word meegenomen naar de volgende maand. (staat ook in de voorwaarden).

Verder zou het wel erg handig zijn om je MB's (of belminuten, echter afhankelijk in wat voor soort abonnement je zit, lastig voor onbeperkt) mee te nemen, maar ik zie dit helaas niet gebeuren. Met zoveel (oude en nieuwe) soorten abonnementen (bijvoorbeeld Stel Samen & Stel Bij en Go) heb je ruim de keuze met wat je echt nodig hebt, met zelfs de optie om je bundel omhoog te zetten.

Met Basis Sim Only gaat dat natuurlijk wel iets lastiger. Je kunt wel omhoog, maar niet omlaag. Daarom begrijp ik ook goed hoe handig dit zal zijn voor jou. Maar ik zie al vele topics hierover, en bij alle topics komt het er op neer dat je bundels geheel naar eigen wens samen kan stellen, vandaar dat er ook gekozen is voor een houdbaarheid van een maand.

Skyrider
    0
    ~~ Ik ben een T-Mobile Particulier! Geen moderator ~~
  • Marcel1959

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marcel1959 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

17 februari 2017, 10:27

Beste Skyrider,
    Ik heb een Stel Samen&Stel bij abonnement. Weet dus niet of ik bij dit abonnement de benodigde MB bijv tijdelijk verblijf buitenland tijdelijk kan bijstellen en MB uit mijn onbeperkt bellen/internet NLD kan gebruiken.

Groeten

Marcel
    0
  • Skyrider

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Skyrider heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    621 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

17 februari 2017, 12:06

Goedemorgen Marcel.

Met een Stel Samen & Stel Bij abonnement (ook met Go) kun je per maand je abonnement aanpassen.

Dit geldt voor jou:

• Bundels mogen omhoog én omlaag.
    • Wijzigen van de belbundel én databundel mag 1x per factuurmaand.
    • Kortingen die op je contract staan kunnen wijzigen als je je bundel aanpast.
    • Met Stel Samen & Stel Bij kun je bundels ook helemaal uit zetten. Een bundel weer aanzetten kan altijd

Dit kun je doen in t-mobile.nl/my/abonnement.

Wel is het goed te weten dat je je maandkosten altijd 1 maand vooruit betaalt . Als je je abonnement aanpast, moet er dus wat gecorrigeerd worden. De 1e factuur na de aanpassing ziet er daarom anders uit.

Lees meer over je factuur na een wijziging

Wil je weten wat er met je korting gebeurt als je je abonnement bijstelt? Log dan in op My T-Mobile; voordat je de wijziging doet, zie je wat je nieuwe maandprijs (inclusief korting) wordt.

Let op! Als je een speciale hoge korting ontvangt, bijvoorbeeld naar aanleiding van een Shop-opening, vervalt deze hoge korting bij het bijstellen van je abonnement. In plaats daarvan ontvang je dan een lagere korting; de hoge korting kun je niet meer terugkrijgen.

En omdat je in een Stel Samen & Stel Bij abonnement zit, misschien is een migratie naar Go iets voor jou?

Kan ik met mijn huidige abonnement overstappen naar dit nieuwe abonnement?

Hier zijn mogelijkheden voor. Kijk op de speciale pagina in My T-Mobile naar de voorwaarden en hoe je kunt overstappen.

Kan ik van een Stel Samen & Stel Bij Sim Only abonnement overstappen naar een GO-abonnement met toestel?

Ja, als je een Stel Samen & Stel Bij Sim Only abonnement hebt afgesloten, dan kun je op elk moment overstappen naar een Go-abonnement met toestel. We noemen dat Toestelflexibiliteit.

Met nieuwe toestel geldt alleen voor Sim Only variant met Stel Samen & Stel Bij. Je einddatum veranderd niet. Je kunt nog gebruik maken van dit aanbod tot en met 28 februari.

Met Go heb je zowiezo onbeperkt belminuten. En als je wilt, kun je ook gebruik maken van Go Unlimited. Wel iets duurder, maar dan heb je wel onbeperkt MB's (dagtegoed van 5GB met onbeperkt gratis 1GB bijvullen) en 60 dagen onbeperkt internet in het buitenland, daarna 10GB per maand.

Voor meer informatie over Go, zie de algemene topic.

Skyrider
    1
    ~~ Ik ben een T-Mobile Particulier! Geen moderator ~~

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)