Beantwoord: Contract verlengd maar verder niks meer gehoord

• kimbeckers

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten kimbeckers heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties
    Auteur

8 mei 2017, 22:27

- Topic starter
    Hoi,ik heb op 3 mei mijn contract verlengd met nieuw toestel samsung s8 grijs en hier niks meer overgehoord en als ik de bestelstatus kijk dan staat er bestelling is afgerond,en nu? Gr kim beckers
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Muberra op 10 mei 2017, 12:45
    Hi Kim,

Dit gaan wij voor je regelen!

Ik heb de bestelling geannuleerd en hier krijg je ook meteen een bevestiging van. Dan kan je morgen opnieuw een bestelling plaatsen in combinatie met toestel dit keer. Je kunt het zelf via de My T-Mobile app verlengen. Als je het fijner vindt kan ik er ook voor zorgen dat een collega van onze sales afdeling contact met jou opneemt om samen met jou dit te regelen. Dan weet je zeker dat je binnenkort kan genieten van de mooie Samsung Galaxy S8! Geef maar aan wat je liever hebt.

Wij staan in elk geval paraat om je hierbij te helpen. :D
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9176 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

9 mei 2017, 16:24

Hoi Kim,

Heel apart inderdaad, ook als ik de gegevens erbij zoek van jouw bestelling.. :S

Als ik jouw bestelling erbij pak, dan is dit namelijk een bestelling zonder toestel, dus zonder de Galaxy S8 erbij. Zou het kunnen dat er iets verkeerd is gegaan bij het bestellen? Heb je de telefoon direct betaalt of in termijnen? Ik zie ook dat er een bevestiging van de bestelling is gestuurd naar jouw Hotmailadres. Zou het kunnen dat deze in jouw spambox terecht is gekomen?

Wij kunnen de order nu voor jou annuleren, maar ik ben vooral ook nieuwsgierig naar wat er precies verkeerd is gegaan. Dat wil ik dan ook graag nog uitzoeken!

We zien jouw reactie graag tegemoet en gaan dit ook voor je ophelderen! :)
    0
  • kimbeckers

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten kimbeckers heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties
    Auteur

9 mei 2017, 17:29

Hoi david,bedankt voor je reactie,is heel raar want ik heb gekozen voor een abbonement met toestel heb nog aangeklikt wat voor kleur ik wilde,heel vreemd,heb ook niks hoeven aanbetalen.
    Kan ik dit abbonement met toestel opnieuw bestellen of hoe gaat dat? Gr kim beckers
    0
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    411 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Antwoord

10 mei 2017, 12:45

Hi Kim,

Dit gaan wij voor je regelen!

Ik heb de bestelling geannuleerd en hier krijg je ook meteen een bevestiging van. Dan kan je morgen opnieuw een bestelling plaatsen in combinatie met toestel dit keer. Je kunt het zelf via de My T-Mobile app verlengen. Als je het fijner vindt kan ik er ook voor zorgen dat een collega van onze sales afdeling contact met jou opneemt om samen met jou dit te regelen. Dan weet je zeker dat je binnenkort kan genieten van de mooie Samsung Galaxy S8! Geef maar aan wat je liever hebt.

Wij staan in elk geval paraat om je hierbij te helpen. :D
    0
  • kimbeckers

is een Top Poster
    5 Reacties
    Auteur

10 mei 2017, 20:14

Hoi bedankt voor je bericht,ik ga het nog een keer proberen met toestel te verlengen lukt me dit niet dan kom ik bij jullie terug,bedankt in ieder geval.
    Gr Kim
    1
  • kimbeckers

is een Top Poster
    5 Reacties
    Auteur

11 mei 2017, 09:13

Hoi ik kan mijn telefoon niet zelf ophalen of thuis laten bezorgen ivm opname ziekenhuis is het mogelijk dat mijn moeder mijn telefoon ophaalt? Ivm ondertekenen? Gr Kim
    0
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    4910 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

11 mei 2017, 11:18

Hoi Kim,

Natuurlijk nooit fijn als je in het ziekenhuis opgenomen moet worden! Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk mag je snel weer naar huis! Of weet je al wanneer je weer thuis bent? Want het is niet mogelijk om iemand anders jouw toestel in ontvangst te laten nemen. Dat moet echt door de contractant gebeuren. Je moet namelijk het contract tekenen en dat kan alleen door de contractant worden gedaan.

Ik hoop in ieder geval dat je snel weer thuis bent en kunt gaan genieten van jouw nieuwe toestel! Laat je het weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag!
    0
  • kimbeckers

is een Top Poster
    5 Reacties
    Auteur

11 mei 2017, 11:25

Dat is jammer,dan bedenk ik me nog even of ik hem verleng of niet toch bedankt voor je reactie. Gr kim
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)