Beantwoord: Verlenging met verkeerde kleur telefoon

Tags:
  • Chey92

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Chey92 heeft ontvangen van andere leden.

    Debutant
    0 Reacties
    Auteur

    10 januari 2018, 21:36

    - Topic starter
    Goedenavond,
    Ik heb vandaag een verlening afgesloten geheel naar wens, echter heb ik een zwarte Huawei besteld en zou ik dit toch willen wijzigen naar Zilver. Mijn vraag is kan dit nog gewijzigd worden het toestel zou pas aankomende zaterdag geleverd worden.

    Zo ja hoe kan ik dit eventueel door geven of kenbaar maken bij jullie ?

    Alvast bedankt,
    Cheyenne
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: David op 11 januari 2018, 11:47
    Hoi Cheyenne,

    Het is mogelijk om een ander toestel te kiezen, maar dit gaat dan wel door middel van een annulering. De oorspronkelijke bestelling wordt dan geschrapt en er wordt dan een geheel nieuwe bestelling aangemaakt. Ik zie ook dat je vandaag gebeld hebt met mijn collega Remco. Hij heeft hier ook al meer informatie over gegeven, dus ik neem aan dat het allemaal duidelijk is? De bestelling is niet geannuleerd, kan ik daar uit opmaken dat je de oorspronkelijke bestelling (met de zwarte Huawei) toch door laat gaan?

    Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je! We helpen je er dan graag bij verder! :)
    Bekijk origineel
  • CrisTien

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    943 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    10 januari 2018, 22:30

    Hallo, welkom in het forum.
    Als ik jou was zou ik even bellen naar Tmobile. Volgens mij gaat dat sneller dan in het klantenforum.
    0
    Quote
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    11 januari 2018, 11:47

    Hoi Cheyenne,

    Het is mogelijk om een ander toestel te kiezen, maar dit gaat dan wel door middel van een annulering. De oorspronkelijke bestelling wordt dan geschrapt en er wordt dan een geheel nieuwe bestelling aangemaakt. Ik zie ook dat je vandaag gebeld hebt met mijn collega Remco. Hij heeft hier ook al meer informatie over gegeven, dus ik neem aan dat het allemaal duidelijk is? De bestelling is niet geannuleerd, kan ik daar uit opmaken dat je de oorspronkelijke bestelling (met de zwarte Huawei) toch door laat gaan?

    Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je! We helpen je er dan graag bij verder! :)
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)