Beantwoord: Verlenging abonnement geannuleerd

• Marlich

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marlich heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

11 april 2018, 21:21

- Topic starter
    Mijn abonnement verlengd op internet. Netjes SMS ontvangen dat ik mijn toestel kon afhalen bij de winkel in Utrecht Overvecht. Krijg ik een e-mail bericht van T-mobile dat de gehele verlengingsaanvraag is geannuleerd???? Met kantenservice gebeld, zij wisten ook niet wat er aan de hand was. Dus, verlenging is goedgekeurd, toestel is af te halen, maar wie bij T-mobile annuleert mijn aanvraag dan??????

Oh ja, T-mobile is een telefoon provider, maar kantenservice kan niet 'bellen' met de winkel in Overvecht. Hoezo?, niet bellen. Jullie verkopen toch telefoons?? En NU? ik stap maar over naar een andere provider. Dag goede klant zou ik tegen T-mobile willen zeggen.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Jaimy op 13 april 2018, 09:15
    Hi Marlich,

Ik heb begrepen dat de T-Shop meteen contact met jou heeft opgenomen en dat de order er in overleg met jou opnieuw is ingezet! Top. :D Ik hoop dat je jouw toestel nu snel in handen hebt!

Alvast een heel fijn weekend gewenst!
    Bekijk origineel
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1887 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

12 april 2018, 13:53

Hoi Marlich,

We willen je natuurlijk wel bij ons houden! Ik kijk meteen met jou mee!

Ik zie dat je gebeld hebt met onze telefonische klantenservice en dat mijn collega contact heeft opgenomen met de betreffende T-Shop, zodat zij contact met jou kunnen opnemen. De annulering is namelijk gedaan vanuit deze T-Shop. Uiteraard heb ik zelf ook meteen een bericht gestuurd naar de T-Shop met het verzoek dit samen met jou op te lossen. Als je zelf de kans hebt om even langs de Shop te gaan, dan raad ik je dat ook aan, maar weet dat ik het in elk geval ook heb doorgezet! Ik ga er vanuit dat dit nu helemaal goedkomt, Marlich!

Heb je in de tussentijd nog meer vragen, stel ze dan gerust. Daar zijn wij tenslotte voor. ;)
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1887 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Antwoord

13 april 2018, 09:15

Hi Marlich,

Ik heb begrepen dat de T-Shop meteen contact met jou heeft opgenomen en dat de order er in overleg met jou opnieuw is ingezet! Top. :D Ik hoop dat je jouw toestel nu snel in handen hebt!

Alvast een heel fijn weekend gewenst!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)