Vraag: [Info] Levertijden iPhone X

• Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8665 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

27 oktober 2017, 08:29

- Topic starter
    Update 8/12: De levertijden zijn bijgewerkt. Bekijk hieronder wat de verwachte levertijden zijn van jouw iPhone X en een aantal veelgestelde vragen over de levertijden en levering van de iPhone X. Houd dit topic, en met name de tabel, dus goed in de gaten!

De iPhone X is wereldwijd een groot succes, hierdoor is het voor ons lastiger dan normaal om in te schatten wanneer je je iPhone krijgt. We hopen dat jij ook snel van je iPhone kan genieten. Natuurlijk krijg je direct een sms wanneer je iPhone voor je klaarligt!

De aangegeven termijnen gelden vanaf het moment van bestelling.

Veelgestelde vragen over de levertijden en levering

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
    We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
    Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
    Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus (klik). Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
    6
    .
  • Master Chief

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Master Chief heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

5 december 2017, 13:25

1 november bestelt, telefonisch. Gisteren een mail gehad en wordt donderdag geleverd. :D
    64 GB Zwart.
    0
  • TommyFM

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten TommyFM heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

5 december 2017, 13:38

I ordered on November 14th (Zakelijk), 64GB black. I received an email from AMP this morning. Delivered tomorrow.
    0
  • TommieVN

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten TommieVN heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

5 december 2017, 13:49

Ook hier heb ik een sms'je ontvangen! Hopen dat die snel in de winkel ligt!

Ik wens jullie allemaal veel succes met wachten!

Besteld op 10 november om 00:03 - iPhone X 64GB Zwart
    0

1 Bijlage

• staub

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten staub heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    30 Reacties

5 december 2017, 17:56

Vrijdag 1 december sms gehad dat het toestel verstuurd zou worden naar de winkel, vanmiddag telefoontje gekregen dat ik het toestel mocht ophalen..

Werkelijk top toestel en het wachten waard.

Voor degenen die nog moeten wachten, het is het wachten meer dan waard
    0
  • P.O

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten P.O heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    20 Reacties

5 december 2017, 20:11

TommyFM schreef:

I ordered on November 14th (Zakelijk), 64GB black. I received an email from AMP this morning. Delivered tomorrow.

@Zirto, gaat iets niet goed hoor. Zakelijk of privé zou niets uit mogen maken.

TommyFM, enjoy!
    0
  • P.O

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten P.O heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    20 Reacties

5 december 2017, 20:12

Mohamed95 schreef:

AMP mail is binnen ! iphone x 256 GB zilver.

zaterdag besteld.

Yeahhh... geniet ervan.
    0
  • TommieVN

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten TommieVN heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

6 december 2017, 00:21

Ik kwam net ergens achter, misschien dat jullie het ook nog niet wisten. Je kan de status van je bestelling bekijken via de volgende link: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus
    0
  • Remcobisschops

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Remcobisschops heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

6 december 2017, 20:12

Nog mensen iets ontvangen vandaag?
    0
  • glodinas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten glodinas heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    8 Reacties

6 december 2017, 21:39

Beste T-mobile,

Omdat jullie niet aan je woord houden van Zilver iPhone X 256 GB.
    Direct Leverbaar.

Heb ik mijn bestelling gecanceld om dus vervolgens weer te moeten wachten tot dat de verlenging van de toestel uit de systeem wordt gehaald zodat ik de abonnement weer kan verlengen ergens anders waar ze wel de gewenste iPhone direct leverbaar hebben.

Toch zorgt T-mobile dus dat ik het niet eens ergens anders kan bestellen.

Wat een geweldig systeem. Het zou me ook niet verbazen als ik mijn geld niet op tijd terug kreeg.

Ze pakken wel snel je geld maar terug geven duurt 2 weken. Op forum zie ik veel mensen vragen naar hun geld.
    Klanten die nog steeds niet hun geld ontvangen hebben na 2 weken.
    0
  • r-han1905
    110 Reacties

7 december 2017, 11:44

Hoi,
    Kan een mod inzien wanneer mijn iphone x klaar ligt voor bezorging? Zou 'm dit jaar nog aan me vader willen geven.
    0
  • LucieH

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten LucieH heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

7 december 2017, 14:02

I got my iPhone X yesterday. So worth the waiting!!!
    0
  • feary

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten feary heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

7 december 2017, 18:14

(apologies for the English)

Have enjoyed all of your updates so for anyone still waiting, here is mine.

256GB Black Ordered over the phone (early renewal) on 22 November

Received an email (not a text message) from AMP at noon today to schedule delivery so only had to wait 2 weeks.

Good luck to the rest of you – it definitely seems to be getting quicker
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)