Vraag: [Info] Levertijden iPhone X

• Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8492 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

27 oktober 2017, 08:29

- Topic starter
    Update 3/11: De levertijden zijn bijgewerkt. Bekijk hieronder wat de verwachte levertijden zijn van jouw iPhone X en een aantal veelgestelde vragen over de levertijden en levering van de iPhone X. Houd dit topic, en met name de tabel, dus goed in de gaten!

Omdat Apple vanaf vandaag de hele wereld tegelijk moet bevoorraden, is het lastiger dan normaal om in te schatten wanneer je je iPhone krijgt. Ook wanneer je supersnel besteld hebt, kunnen we niet garanderen dat je op datum X je iPhone hebt. En we willen je zeker niet teleurstellen door een datum door te geven die we later niet kunnen waarmaken! Natuurlijk sturen we je meteen een sms wanneer de levertijden aangepast worden. Ook krijg je een sms wanneer je iPhone voor je klaarligt.

De aangegeven termijnen gelden vanaf het moment van bestelling.

Veelgestelde vragen over de levertijden en levering

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
    Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
    We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
    Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus (klik). Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
    5
    .
  • t.noom

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten t.noom heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    6 Reacties

14 november 2017, 18:46

Sms ontvangen dat hij naar de shop is verzonden. Hopen dat, net als de klant hierboven, hij er morgen is! SG 64 gb besteld op 27-10 rond 10:30
    0
  • Alicia Zhao

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alicia Zhao heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    6 Reacties

14 november 2017, 18:59

metrotyranno schreef:

Heb ik ook gehad, vandaag contact opgenomen maar ze kunnen hier uiteraard weer niets over zeggen, ze kunnen alleen maar zeggen wat wij al weten.

Anoniemmmn schreef:

Beste klant, u heeft eerder een foutieve
    sms ontvangen. Jouw iPhone wordt
    verstuurd naar de T-Mobile Shop. Onze
    Shopmedewerkers nemen contact met je op
    zodra je jouw iPhone kunt ophalen.
    Groeten, T-Mobile

Dezelfde SMS gisteren ontvangen, maar vandaag naar de winkel vraag is wel echt of niet, zij zeggen is echt,maar weten zij niet wanneer binnen komen kunnen. Zij zeggen bijna nieks, een duidelijke dingen is wachten. Ik heb vandaag ook nieks verder gehoren.

Klopt dit sms'je nou of was dat een fout van tmobile en heeft iedereen die gehad? Ik heb vandaag namelijk niks meer gehoord erover

1
  • Mpflipper

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mpflipper heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    2 Reacties

14 november 2017, 23:32

Het valt me wel op dat Tmobile erg traag is met uitleveren !!
    Mijn beste vriendin en ik hebben de Iphone X gelijktijdig online besteld..
    En wel op vrijdag 27 okt rond 12 uur 's middags... Zij bij haar provider KPN en ik bij Tmobile...
    Zelfde model, zelfde kleur, zelfde aantal GB...Zij kreeg hem al op maandag 6 november geleverd....en ik heb tot op heden 15-11 nog steeds niets gehoord over levering...
    Een andere vriend heeft hem zelfs 2 dagen later besteld online bij zijn provider Vodafone..en ook hij heeft het toestel inmiddels al een dag of 2 in huis !? :?
    1
  • Jobrum

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jobrum heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    52 Reacties

14 november 2017, 23:34

Mpflipper schreef:

En wel op vrijdag 27 okt rond 12 uur 's middags... Zij bij haar provider KPN en ik bij Tmobile...
    Zelfde model, zelfde kleur, zelfde aantal GB...Zij kreeg hem al op maandag 6 november geleverd....en ik heb tot op heden nog steeds niets gehoord over levering...
    Een andere vriend heeft hem zelfs 2 dagen later besteld online bij zijn provider Vodafone..en ook hij heeft het toestel inmiddels al een dag of 2 in huis !? :?

Welkom bij de communicatie van tmobile en apple.. Apple zegt niks tegen tmobile. En tmobile zegt niks tegen ons. Tmobile zou gewoon moeten zeggen we hebben vandaag x toestelen geleverd die tussen XX:XX en XX:XX Zijn besteld. Klaar. Ik hoop dat je je toestel snel krijgt! Ik ben ook nog steeds aan het wachten!
    1
  • G. van den Bosch

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten G. van den Bosch heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    63 Reacties

15 november 2017, 07:10

Mpflipper schreef:

Zelfde model, zelfde kleur, zelfde aantal GB...Zij kreeg hem al op maandag 6 november geleverd....en ik heb tot op heden 15-11 nog steeds niets gehoord over levering...

Hoewel ik normaal van het "Geduld is een schone zaak" ben, vind ik dit wel erg belachelijk worden.

Overal, bij elke provider hoor ik nu kortere levertijden, enige die nog erg achter loopt is T-Mobile...
    En ja, dat is misschien omdat ze een grote klanten bestand hebben, maar dan zou T-Mobile misschien is moeten kiezen om niet alleen bij Apple zelf de telefoons te halen, maar misschien ook eventjes op andere markten, zoals BelSimpel bijvoorbeeld doet en waarschijnlijk dus ook andere providers.

Het ergste is nog dat ik nog steeds mensen zie die op de 27e besteld hebben en nog niets binnen hebben, specifiek de SG 64GB versie, ik zelf heb wat laat besteld, de 31e, maar zoals het er nu al uit begint te zien, mag ik deze misschien wel pas in December verwachten?

En dan zullen sommige zeggen, ja, maar dit zijn pas de eerste 2 weken!.... Ja, maar in die 2 weken, is wel alleen maar van de 27e uitgeleverd (en sommige uitzonderingen), ik heb nog niet echt veel mensen gezien die het op de 28e besteld hebben.

Dus zelfs al zou de orders van de 28e nog een week duren, dan heb je de 29e, 30e en daarna pas de 31e..

Het is ook jammer dat ik mijn Early Renewal niet meer af kan zeggen, beetje raar, maar oke, doe je niets tegen, wel erg teleurgesteld omdat ik nu gewoon echt vast zit...

Ook blijf ik zeggen dat informatie geven erg moeilijk is hier, geef gewoon op zen minst aan hoever we ongeveer zijn, zodat we niet hoeven te gokken.
    2
    Blauw is de kleur waar ik van hou
  • Dion17

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Dion17 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    16 Reacties

15 november 2017, 08:45

@tmobile kan het niet zijn dat de bestelling van de iphone x eerder binnen kom bij jullie zoja krijgen wij daar dan ook bericht over ? Ik heb 6nov om 9 uur hem besteld in de ochtend alleen wil niet me toestel pas in January in ontvangst kunnen nemen. Want iedere andere provider heeft wel de toestellen op vooraad
    0
  • Dion17

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Dion17 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    16 Reacties

15 november 2017, 08:49

Want de levertijd bij apple is alleen al 2,3 weken dus knap dat het hier 4/6 weken is
    0
  • JoostMartens

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JoostMartens heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    8 Reacties

15 november 2017, 09:15

Erg tevreden over de service van belsimpel! Op maandag mijn order via TMobile geannulleerd en direct via belsimpel hetzelfde contract afgesloten. Gisteren mijn IPhone X 64GB in ontvangst mogen nemen.

In de het doosjes van de IPhone X zat een Engelse stekker maar Belsimpel levert Keurig een Europese stekker van Apple bij!

Dus wanneer je het wachten zat bent, via Belsimpel bestellen en je hebt morgen je IPhone X in huis! :D
    0
  • KimberleyB23

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten KimberleyB23 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    12 Reacties

15 november 2017, 09:28

ik had even een chat op gestart. Dat vrouwtje zei fegen mij dat 3 a 4 weken een grove indicatie was om teleurstellingen te voorkomen. Zij vermoedde dat de toestellen wel binnen deze weken geleverd zouddn worden. Maar ik vrees er zelf voor dat het langer gaat duren! Ik heb inderdaad ook een vervroegde verlenging aangevraagd aangezien mijn huidige toestel bijna overleden is.😄 dus ik hoop dat het niet heel lang meer duurt haha.
    0
  • Matthyszz

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Matthyszz heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    6 Reacties

15 november 2017, 10:09

Gisteren SMS'je gekregen!
    Ik kan hem vandaag ophalen! :)

27/10 besteld om 10:30
    Ordernummer: 323167xx
    Toestel: Apple iPhone X 256GB Zwart
    0
  • RealM

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten RealM heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

15 november 2017, 10:48

Eergisteren een sms gehad dat deze verstuurd wordt naar de winkel, tot nu toe geen belletje van de winkel gehad..
    0
  • Yvodewal

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Yvodewal heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    10 Reacties

15 november 2017, 11:07

Ik ben normaal geen beroeps-zeikerd maar T-Mobile maakt er echt klere zooi van m.b.t... de communicatie. Ik heb er meerdere belletjes aan gewaagd de afgelopen week omdat keer op keer medewerkers voorspellingen/toezeggingen doen waar geen reet van klopt. Ik had er inmiddels al 3 in huis moeten hebben als het aan T-Mobile had gelegen.

Als je abbo verlengd mag worden heb je ze 3 keer per dag aan de telefoon omdat ze die verlenging door je strot willen duwen en als je op de dag van de lancering om 09:00 telefonisch besteld en 3 weken later nog niks in huis hebt verlies je bij mij alle geloofwaardigheid. Zeker gezien het feit dat de telefoon via andere providers wel sneller te verkrijgen is.

Een voor alle jankerds op dit forum, ik heb genoeg geduld echter wanneer er keer op keer er gekloot wordt met levertijden en communicatie ben ik er helemaal klaar mee.

Als ik deze week mn tel niet binnen heb trek ik ook de stekker eruit.

Voor nu, fijne middaag :p:cool:
    3

1 Bijlage

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)