Vraag: [Info] Levertijden iPhone X

• Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8491 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

27 oktober 2017, 08:29

- Topic starter
    Update 3/11: De levertijden zijn bijgewerkt. Bekijk hieronder wat de verwachte levertijden zijn van jouw iPhone X en een aantal veelgestelde vragen over de levertijden en levering van de iPhone X. Houd dit topic, en met name de tabel, dus goed in de gaten!

Omdat Apple vanaf vandaag de hele wereld tegelijk moet bevoorraden, is het lastiger dan normaal om in te schatten wanneer je je iPhone krijgt. Ook wanneer je supersnel besteld hebt, kunnen we niet garanderen dat je op datum X je iPhone hebt. En we willen je zeker niet teleurstellen door een datum door te geven die we later niet kunnen waarmaken! Natuurlijk sturen we je meteen een sms wanneer de levertijden aangepast worden. Ook krijg je een sms wanneer je iPhone voor je klaarligt.

De aangegeven termijnen gelden vanaf het moment van bestelling.

Veelgestelde vragen over de levertijden en levering

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
    Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
    We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
    Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus (klik). Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
    5
    .
  • MBoxma

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MBoxma heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    25 Reacties

27 oktober 2017, 09:10

Besteld :)
    4
  • Hishlubsjoo

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hishlubsjoo heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

27 oktober 2017, 09:12

Ik heb net een bestelling geplaatst met de keuze om deze af te halen in de winkel, sta ik dan ook op de lijst “eerste besteld, eerste in huis” voor 3 november of geldt dit alleen als je het laat bezorgen? Ik hoor graag!
    7
  • JeffKr

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JeffKr heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

27 oktober 2017, 09:12

Besteld! als ik de bestel bevestiging binnen heb gehad dat is het moment dat hij in gaat? of nadat ik de betaling heb gedaan?

zou flauw zijn als jullie het baseren op betalen ;)
    1
  • Passie42

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Passie42 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

27 oktober 2017, 09:14

Yeeey....heb mijn iPhone X bestelt. 09;04 was alles afgerond, dus als ik nou niet 1 vd eerste ben hahah:cool:
    0
  • Mad_Wally

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mad_Wally heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    40 Reacties

27 oktober 2017, 09:15

Ik ook een zilveren 64gb besteld via de website. Bestelling klaar om 9.01, een paar minuten later per mail de bevestiging en factuur en gelijk per ideal betaald. Geen vertraging door een kredietcheck. Ordernummer is 32312236
    0
  • Passie42

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Passie42 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

27 oktober 2017, 09:17

Ik heb nog geen bevestigings mail gehad:?
    0
  • Hishlubsjoo

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hishlubsjoo heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

27 oktober 2017, 09:19

Passie42 schreef:

Ik ook niet... 09:03 was ik klaar met bestellen
    0
  • Tammie82

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Tammie82 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    29 Reacties

27 oktober 2017, 09:20

Hishlubsjoo schreef:

Passie42 schreef:

Ik ook niet... 09:03 was ik klaar met bestellen

09:01 besteld. 09:03 bevestiging mail. Zal mij benieuwen. Heb gekozen voor afhalen. Krijg een belletje van de shop als hij klaar ligt
    0
  • vanderschaaf86

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten vanderschaaf86 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    26 Reacties

27 oktober 2017, 09:24

32312226 Bestel nummer mail gehad dat alles gelukt is 😎
    0
  • BassieBruijn

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten BassieBruijn heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

27 oktober 2017, 09:26

Besteld!!
    Heb om 9:03 afgrond dus zal wel snelle levering worden hoop ik. Status staat nog steeds op groen op dit forum. Of zegt dit niets?

Mail laat nog wel op zich wachten trouwens.....
    0
  • Seccie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Seccie heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    112 Reacties
    Allrounder

Allrounder

27 oktober 2017, 09:28

Besteld 3/11 levering :)
    Bedankt voor uw bestelling.
    U krijgt bericht zodra uw artikelen onderweg zijn.
    Bestelnummer: W5857XXXXXX
    Besteld op: 27/10/2017
    Te verzenden artikelen
    Verzending 1
    Levering: Vr 3 Nov door Standaardlevering :cool:
    1
  • Nininini

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Nininini heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

27 oktober 2017, 09:29

Leukste ochtenden van het jaar :) De pre-order van een nieuwe iPhone :) Hier ook op tijd besteld, maar mail is nog onderweg (hoop ik...)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)