• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

15 september 2017, 09:01

- Topic starter
    Bekijk hieronder wat de verwachte levertijden zijn van jouw iPhone 8 Plus en een aantal veelgestelde vragen over de levertijden en levering van de iPhone 8 Plus. De levertijden worden aangepast wanneer er wijzigingen zijn, zodat de levertijden zo actueel mogelijk blijven. Houd dit topic, en met name de tabel, dus goed in de gaten!

Ben je op zoek naar de levertijden van de iPhone 8? Die vind je in dit topic met de levertijden van de iPhone 8.
    De levertijden van de iPhone X zijn op dit moment nog niet bekend. Je kunt de iPhone X vanaf 27 oktober bestellen. Je kunt jezelf inschrijven voor de nieuwsbrief, zodat je op de hoogte blijft van het laatste nieuws omtrent de iPhone X.

[Update 10 oktober 15:20 - Levertijd iPhone 8 Plus (Goud 256 GB) is aangepast naar 'Direct leverbaar']
    Hieronder staan de levertijden van de iPhone 8 Plus. De indicatie van de levertijden gelden vanaf het moment dat je de telefoon hebt besteld:

Veelgestelde vragen over de levertijden en levering

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
    Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
    We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
    Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone 8, iPhone 8 Plus en iPhone X (klik). Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
    0
  • bluemind

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bluemind heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

10 oktober 2017, 09:08

These levertijden are not true.
    Ordered my Iphone 8 plus zwart 256GB last week. Still did not arrive and T-mobile has no idea when it arrives.
    You shouldn't call it "direct leverbaar", or at least mention that that only means it will come "at some undetermined point in the future".
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8184 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

11 oktober 2017, 08:50

Hi bluemind,

We try to give you an indication of the delivery process. It happens that sometimes the delivery date isn't the same for everyone. I hope you will receive your new iPhone very soon!
    0
    .
  • Bilal69

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bilal69 heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

12 oktober 2017, 14:17

Er staat dat de iphone 8plus direct leverbaar is ik wacht al 1,5 week erop heb nog niks binnen beetje jammer
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

13 oktober 2017, 11:33

Hi Bilal69,

Op het nummer waar jij mee bent ingelogd zie ik geen bestelling terug, gaat het om een ander nummer? In dat geval is het handig om even met dat nummer in te loggen, zodat we met je mee kunnen kijken wat er met jouw order aan de hand is. :)
    0
  • xxjessica95

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten xxjessica95 heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

13 oktober 2017, 13:14

Hoi,

Ik heb mijn abonnement verlengd met een Iphone 8 Plus Goud 64GB, ik heb het online verlengd en ervoor gekozen om hem in de winkel op te halen. Op het forum staat dat die per direct lever baar is maar ik zie verschillende verhalen voorbij komen dat sommige mensen al 1,5 week wachten? Wanneer zou ik hem kunnen verwachten? Had namelijk de winkel al gebeld en ze hebben hem niet op voorraad en kunnen ook niet zeggen wanneer ze hem binnen krijgen.

Alvast bedankt! Groetjes
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8184 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

16 oktober 2017, 10:24

Hi Jessica,

Jouw bestelling is op dit moment in behandeling bij de T-Shop. Je ontvangt een bericht zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduls dus. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!
    0
    .
  • Issma

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issma heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

18 oktober 2017, 09:59

Ik heb ee iPhone 8 plus zwart besteld en staat dat ie direct leverbaar is maar ik heb nog geen bezorg afspraak gekregen ??
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)