• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11357 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

15 september 2017, 09:01

- Topic starter
    Bekijk hieronder wat de verwachte levertijden zijn van jouw iPhone 8 Plus en een aantal veelgestelde vragen over de levertijden en levering van de iPhone 8 Plus.

Ben je op zoek naar de levertijden van de iPhone 8?
    Die vind je in dit topic met de levertijden van de iPhone 8.
    Ben je op zoek naar de levertijden van de iPhone X?
    Die vind je in dit topic.

Veelgestelde vragen over de levertijden en levering

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
    Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
    We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
    Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus (klik). Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
    0
  • Xkirstydb

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Xkirstydb heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

20 september 2017, 13:11

Is er een mogelijkheid om te zien hoe ver je in de wachtrij sta?
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    11357 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

20 september 2017, 16:28

Hi Xkirstydb,

Ik begrijp dat je niet kunt wachten op jouw nieuwe iPhone! ;) Het is niet mogelijk om te zien waar je in de wachtrij staat, dus het is een kwestie van afwachten. Was je er vroeg bij met bestellen?
    0
  • Xkirstydb

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Xkirstydb heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

20 september 2017, 18:30

Hi David,
    ik heb hem afgelopen zondag besteld :$
    Bedankt voor uw reactie!
    0
  • WesselKoning

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten WesselKoning heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

20 september 2017, 19:30

Hoi David,
    Ik heb mijn iphone 8 plus afgelopen vrijdag 09:02 besteld. Krijg ik hem dan eerder omdat ik hem zo snel bestelde?
    Grote groet,
    Wessel
    0
  • Dylanhm_

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Dylanhm_ heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

20 september 2017, 21:16

Hoi David! Ik was benieuwd naar de actuele levertijden wanneer ik zag dat deze vrijdag 22 september was. Ik heb een order geplaatst op zondag 17 september en hoop dat ik me Iphone 8 plus zwart ook daadwerkelijk op deze aankomende vrijdag kan ontvangen. Nou heb ik via een live-chat met een t-mobile medewerker gevraagt naar de actuele levertijden en gaf hij mij aan dat alleen een klein beperkt aantal mensen ook daadwerkelijk de iphone 8 op deze dag zou krijgen en dat de rest later zou volgen. Nou is mijn vraag natuurlijk wanneer ik hem kan komen ophalen sinds er maar een schaarse voorraad is op deze leverdatum.

Gr^!
    0
  • Jerzy B

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jerzy B heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

21 september 2017, 07:54

Ik heb vraag over iphone 8Plus. Ik heb dat afgelopen vrijdag om 10 uur besteld en opgehaald om uit de winkel te worden opgehaald. Moet ik morgen morgen gaan of het wachten tot ik contact van de winkel ontvang?
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    11357 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

21 september 2017, 10:02

@Xkirstydb

Ik heb jouw orderstatus er even bij gepakt en zo te zien heb je bericht ontvangen! :)

@Wessel

Hoe eerder je hebt besteld, hoe eerder je aan de beurt bent! We doen er natuurlijk alles aan om alles op volgorde te leveren. :) Het kan natuurlijk wel zo zijn dat als jij bijvoorbeeld later een afspraak maakt, of de winkel waar jouw toestel wordt afgeleverd kan jou niet bereiken, dan duurt het wat langer. Je kunt in ieder geval bovenstaande levertijden aanhouden!

@Dylanhm_

Ik wil diezelfde glazen bol die mijn collega heeft! ;) Op dit moment zijn bovenstaande levertijden actueel, dus daar houden we ons nu aan vast. Waar mijn collega deze informatie vandaan heeft is mij geheel onduidelijk. Houd gewoon dit topic in het oog voor de meest actuele levertijden, dan ben je altijd op de hoogte! :)

@Jerzy

Wanneer je jouw telefoon besteld hebt en op wilt halen in de winkel, dan moet je even wachten tot je gebeld wordt dat jouw toestel daadwerkelijk in de winkel is. Stel dat jij voor de deur staat wanneer de winkel opent, maar de koerier komt pas later met de levering, dan sta je daar ook voor niks. Even afwachten dus, tot je gebeld wordt! :)
    0
  • nick13

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten nick13 heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

21 september 2017, 13:45

Hoi David,
    Ik heb afgelopen maandag ochtend de iphone 8 256gb besteld via de telefoon en heb gelijk via de mail betaald via de link van tmobile zegmaar en nu vandaag klikte ik weer op die link en dan staat er " Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Je hebt een e-mail gehad van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken" Ik heb namelijk nog geen mail gehad hoe kan dat? maar heb het wel betaald. Gr, Nick
    0
  • Enijholt

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Enijholt heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

21 september 2017, 16:07

Ik heb vandaag een SMS ontvangen dat mijn iPhone verstuurd wordt naar de tMobile Shop en dat ze contact opnemen wanneer ik hem kan ophalen. Betekent dit dat ik hem morgen/zaterdag kan ophalen?
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11951 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

21 september 2017, 17:17

Hoi Nick,

Begrijpelijk dat dit vragen met zich mee brengt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dubbel gaat betalen. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat de betaling inmiddels via iDeal is voldaan, je hoeft de betaling dus niet nog aan de deur te doen. Sorry voor de incorrect informatie! Krijg je dit nu nog steeds te zien wanneer je dezelfde pagina bezoekt?

Wij gaan er voor zorgen dat dit in het vervolg niet meer voor kan komen en willen jou bedanken voor je alertheid en dat je ons hierover informeert.

Geen zorgen! Je kan snel genieten van je nieuwe iPhone. ;)
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11951 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

21 september 2017, 17:22

Hoi Enijholt,

Spannend, ook jij kan bijna gebruik maken van je nieuwe iPhone!

Als de telefoon is verzonden dan verwacht ik inderdaad dat je zaterdag al gebeld wordt. Let wel op dat dit niet met zekerheid gezegd kan worden, dus is er ook een kans dat je na het weekend benaderd wordt door één van onze collega's in de T-Mobile Shop. We zullen het even moeten afwachten dus. Almost!!
    0
  • dstaals

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dstaals heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    8 Reacties

21 september 2017, 18:29

Ik zie hetzelfde, geen mail gehad nog maar wel al betaald. Ik neem aan dat ik dus ook niet nog een keer een betaling hoef te doen. Worden de mails van AMP vandaag al uitgestuurd of pas op release dag zelf (morgen dus)? En nog een vraagje nu ik toch bezig ben, er staat nu bij verwachte levertijd vanaf 22-09, dat is nogal een ruim begrip. houdt dit in dat de meeste mensen hun telefoon daadwerkelijk op deze dag zullen ontvangen? Ik zit nu zonder telefoon dus krijg al afkickverschijnselen :cool:
    0