• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

15 september 2017, 09:01

- Topic starter
    Bekijk hieronder wat de verwachte levertijden zijn van jouw iPhone 8 en een aantal veelgestelde vragen over de levertijden en levering van de iPhone 8.

Ben je op zoek naar de levertijden van de iPhone 8 Plus?
    Die vind je in dit topic met de levertijden van de iPhone 8.
    Ben je op zoek naar de levertijden van de iPhone X?
    Die vind je in dit topic.

Veelgestelde vragen over de levertijden en levering

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
    Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
    We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
    Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus (klik). Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8499 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

11 oktober 2017, 11:30

@RVDV76: Je hebt als het goed is een sms ontvangen waarin staat dat er contact wordt opgenomen zodra je toestel leverbaar is in de Shop. Ik begrijp dat je het toestel zo snel mogelijk in handen wilt krijgen, maar je zult toch echt op een bericht van de shop moeten wachten.

@rjwijnen; Zoals je zelf kunt zien in het tabel worden de levertijden steeds aangepast. Je ontvangt een bericht van de T-Shop zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduld..

@Janny; Het kan soms even duren voordat je een bericht ontvangt van AMP. Heb je inmiddels een afspraak kunnen maken? Ik wens je veel plezier met je nieuwe iPhone!
    0
    .
  • AlexHoekstra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten AlexHoekstra heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

18 oktober 2017, 10:06

Goedendag,

Ik heb (helaas!) mijn abonnement verlengt via GSMWEB maar nog steeds bij de provider T-Mobile. (al jaren mijn abonnement hier). Dit heb ik op 15 september gedaan, ik wacht nog steeds op mijn toestel. Bewust, in overleg met GSMWEB, een switch gemaakt naar de silver versie (ipv de space grey) want deze was beter leverbaar en zouden ze binnen 2 dagen ontvangen. Helaas, 2 weken verder en nog geen toestel. Sterker nog de datum is verzet naar 24 oktober inmiddels. Kortom, er is overal wel wat. Onhandig, beste wel, als je je eigen iPhone 6 wil doorschuiven naar je zoon die net naar het VO is gegaan. @T-Mobile, kunnen jullie iets betekenen want ik lees dat jullie de toestellen nu wel op voorraad hebben? (iPhone 8, 64G, silver of space grey?)
    0
  • lgerrits

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten lgerrits heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    1 Reacties

18 oktober 2017, 11:44

Hallo,
    Ik heb op 22 september een iPhone 8 64GB zwart besteld, de leverdatum stond op dat moment op 10 oktober. Op 5 oktober heb ik bericht gehad dat de telefoon wordt verstuurd naar de T-Mobile Shop. Inmiddels is het 18 oktober en heb ik nog niets gehoord.
    Op de website van T-Mobile is de status al enige tijd 'Direct leverbaar'. Wat gaat hier mis?

Alvast bedankt.
    0
  • Hajar

T-Mobile Moderator
    8499 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

18 oktober 2017, 15:50

@Alex; Je hebt het toestel via GSMWEB besteld en dus moet je bij hun zijn voor de levertijden. Ik heb geen inzicht in hun levertijden. Hopelijk krijg jij je toestel snel in handen.

@Lgerrits; Ik zie dat je toestel binnen is. Je zou langs de Shop in Den Haag kunnen gaan en kijken of je toestel klaar staat. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone! :)
    0
    .
  • rjwijnen

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rjwijnen heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

18 oktober 2017, 19:10

Nou na van de week contact te hebben gehad met de klantenservice die niet konden zien hoever mijn bestelling was vandaag maar eens langs de t-mobile winkel gegaan. (Zoals uit mijn eerder reactie hier, ik heb op 15 september de iphone 8 besteld) Het eerste wat zij vroegen was welk toestel ik besteld had. Hun reactie was 'oh daar hebben we er genoeg van liggen'. Er bleek er dus geen voor mij apart te liggen, maar ze hadden wel een gewone voorraad.. T-mobile hoe kunnen jullie nou voorraad in de winkels hebben terwijl mensen gewoon nog wachten op hun bestelling die ze laten afleveren bij een betreffende T-shop, erg jammer dit. Ook te meer, omdat nu blijkt dat mijn huidige abonnement bij KPN onnodig lang doorloopt wat dus onnodige kosten met zich meebrengt. Dus een tip voor iedereen die al enige tijd geleden heeft besteld en heeft gekozen voor afleveren bij een t-shop ga er eens langs en vraag ernaar. En voor T-Mobile, erg jammer dit dat ik als klant er weer zelf achteraan moet gaan.
    0
  • Hajar

T-Mobile Moderator
    8499 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

19 oktober 2017, 14:36

Hi rjwijnen,

Excuses voor het ongemak. Het lijkt er inderdaad op dat er iets is misgegaan met je bestelling. Ik zie nu in 2 bestellingen staan in het systeem. Heb je in de shop een nieuw abonnement afgesloten gister en heb je het toestel direct meegekregen?
    0
    .
  • rjwijnen

is een Top Poster
    5 Reacties

20 oktober 2017, 12:17

@Hajar inderdaad in de shop een nieuw abonnement af moeten sluiten en het toestel meegekregen, omdat ze mijn bestelling er niet bij wilden pakken.. Daarnaast gister terug geweest, omdat er onjuistheden waren verteld in de shop. (Korting van 2,50 als Delta klant zou alleen gelden wanneer ik of een Deezer bundel of veilig online bundel zou afnemen. 's Avonds eens nagezocht naar die betreffende actie en bleek dit onjuist en zou een extra bundel helemaal niet nodig zijn om die 2,50 korting te krijgen.) Helaas lag e.e.a. gister plat toen ik in de winkel was. Ze hebben dit genoteerd en zouden het gaan aanpassen. Na deze ervaringen hoop ik maar dat alles goed geregeld wordt..
    0
  • ChristiaanJanssen

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ChristiaanJanssen heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

21 oktober 2017, 14:08

@alex @hajar. Ik heb hetzelfde probleem met gsmweb en omdat ik het contract zakelijk heb afgesloten beginnen ze meteen met roepen dat ik er niet onderuit kan. Ook ik wacht al sinds 15 september op een iPhone 8 en krijg iedere week bericht dat het weer is uitgesteld omdat ze niet genoeg toestellen van 't mobile krijgen. En dat terwijl het toestel gewoon bij een 't mobile winkel opgehaald kan worden als je daar je abonnement afsluit. Ook geen reclame voor T Mobile. Voor mij de laatste keer dat ik mijn abonnementen bij gsmweb onderbreng.
    0
  • Mitch

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mitch heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    483 Reacties
    Allrounder

Allrounder

23 oktober 2017, 10:06

@rjwijnen

Dank voor je terugkoppeling en fijn dat je het toestel hebt meegekregen. Hoe bevalt het? Ik kijk graag voor je na of de korting al is doorgevoerd. Ik zie dat je je niet hebt geregistreerd met het 06-nummer. Zou je mij in een privébericht je 06-nummer kunnen sturen? Mits je het op prijs stelt dat ik het voor je nakijk natuurlijk.

@ChristiaanJanssen

Ik zou hierin met alle plezier willen kijken wat de status is. Omdat je het toestel via GSMweb hebt besteld zijn zij de verkopende partij. Ik heb daarom geen zicht op de levertijd die zij hanteren. Een externe dealer koopt zelf toestellen in, vandaar dat er verschil kan zijn met ons. Je kunt uiteraard ook altijd je abonnement direct via ons verlengen. Dit kan online of in een T-Shop, maar als je daar telefonisch contact over wilt, ook dat behoort tot de mogelijkheden. Ik hoop dat je snel over het toestel kunt beschikken!

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust!
    0
  • rjwijnen

is een Top Poster
    5 Reacties

23 oktober 2017, 19:34

@mitch ik heb je een privebericht gestuurd.
    0