• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11999 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

15 september 2017, 09:01

- Topic starter
    Bekijk hieronder wat de verwachte levertijden zijn van jouw iPhone 8 en een aantal veelgestelde vragen over de levertijden en levering van de iPhone 8.

Ben je op zoek naar de levertijden van de iPhone 8 Plus?
    Die vind je in dit topic met de levertijden van de iPhone 8.
    Ben je op zoek naar de levertijden van de iPhone X?
    Die vind je in dit topic.

Veelgestelde vragen over de levertijden en levering

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
    Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
    We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
    Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus (klik). Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11999 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

3 oktober 2017, 09:36

@Jordy

Vanaf kun je echt interpreteren als 'vanaf 10/10'. Dit is de verwachte levertijd, maar er kan natuurlijk altijd iets gebeuren tussendoor, waardoor de datum opgeschoven moet worden. Om deze verwachtingen enigszins te controleren, moeten we dus wel aangeven dat het 'vanaf' een bepaalde datum is, om teleurstelling te voorkomen.

Laten we duimen dat het bij jou allemaal vlot gaat! ;)
    0
  • Cerrrr

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Cerrrr heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

3 oktober 2017, 10:11

Hi, ik heb gister een iPhone 8 Plus 64GB Zilver besteld. Er stond direct leverbaar? Wanneer kan ik m gaan ophalen in de winkel??
    0
  • annasc

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten annasc heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    6 Reacties

3 oktober 2017, 10:57

ik heb op 18 september de iphone 8 64GB zwart besteld. In de winkel werd er tegen mij gezegd dat ze geen datum 'vanaf' kunnen zeggen wanneer ik hem kan komen ophalen. sterker nog ze wisten niks van 3 oktober af.. het schijnt dat ze elke keer maar een klein aantal binnen krijgen bij de levering en ik nu bang ben dat ik nog een tijd mag gaan zitten wachten tot ik mijn nieuwe iphone mag komen ophalen....
    0
  • LisetteG

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten LisetteG heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

3 oktober 2017, 11:11

Wanneer krijg ik iets te horen? Ik zat niet in de eerste levering en mag er denk ik wel een beetje er vanuit gaan dat vandaag de telefoon wel wordt geleverd. Ik laat de telefoon afleveren in de winkel. Mag ik er vanuit gaan dat zij mij vandaag bellen dat de telefoon klaar ligt? Ik heb m namelijk ook al in de pre order de telefoon besteld!
    0
  • JorritV70

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JorritV70 heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

3 oktober 2017, 11:27

Zal het misschien handig zijn dat jullie een update posten, zodat de mensen die zitten te wachten een indicatie hebben wanneer ze hun toestel kunnen verwachten. Vanaf 03-10 is een nogal wijd begrip. Zijn jullie al begonnen met het uitleveren? En zo ja tot welke besteldag zijn ze nu uitgeleverd? En zijn er nog op voorraad zodat jullie door kunnen gaan met het uitleveren?

Alvast bedankt!
    0
  • Gerrit457

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gerrit457 heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

3 oktober 2017, 12:50

En wat een verassing weer! Datum is weer een dag opgeschoven. Met deze gang van zaken heb ik men bestelling wel rond de kerst. Wel laten betalen maar leveren is een bijzaak zo te zien. Lekker bezig T-mobile.......
    0
  • annasc

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten annasc heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    6 Reacties

3 oktober 2017, 13:22

ik snap er nu echt niks meer van, er staat bij besteldatum vanaf 19 /m 21 september dat de leverdatum vanaf 4 oktober is en wat is het dan nu voor de mensen die vanaf 15 t/m 18 september hebben besteld?
    0
  • Sdbekker

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sdbekker heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    7 Reacties

3 oktober 2017, 13:42

weer een dag erbij...
    0
  • Dee0910

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Dee0910 heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

3 oktober 2017, 13:45

Ik heb gisteravond rond 23:00 de iPhone 8 64GB goud besteld, en er stond toen bij dat hij DIRECT leverbaar is. Ik heb er wel voor gekozen om hem op te halen in de winkel. Nu zie ik dat hij pas leverbaar is vanaf 10 oktober..

Wat is het nou? I'm confused :?
    0
  • error33

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten error33 heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    73 Reacties

4 oktober 2017, 09:17

Nu ben ik ook het spoor bijster :8
    De besteldatum van 15-9 (die van mij) is weg in het overzicht.
    Gekozen voor afleveren in t-mobile winkel waar ik gisteren om 17.30 een bezoekje heb gebracht maar zonder resultaat.

@david kun jij duidelijkheid brengen in deze verwarrende berichtgevingen.
    0
    error33 en error-driedrie is dezelfde, komt door bundeling oud nieuw abb
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12142 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

4 oktober 2017, 12:01

Hey Cerrrr,

Gaaf dat je ook voor de nieuwe iPhone bent gegaan. Omdat de de iPhone direct leverbaar is verwachten we dat je een dezer dagen een belletje krijgt van onze vriendelijke collega's in de T-Mobile Shop. Het zal niet lang duren! Alvast heel veel plezier ermee. ;)

Hoi Anassc,

Scherp! De levertijden voor de klanten die tussen 15 en 18 september hebben besteld staan er inderdaad niet meer tussen. Dit omdat wanneer je de telefoon in deze periode online hebt besteld en thuis zou laten leveren, je eigenlijk al een berichtje zou moeten hebben ontvangen van ons. Ik zie dat dit in jouw geval nog niet is gebeurd, maar dit gaat snel gebeuren! Ook jij krijgt een dezer dagen een belletje van onze collega's in de T-Mobile Shop om de telefoon op te halen. Almost!!
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12142 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

4 oktober 2017, 12:14

Hoi hoi LisetteG,

Begrijpelijk dat je duidelijkheid wil over de levertijd van je iPhone. Als ik een kijkje neem op de eerste pagina van dit topic dan zie ik dat de levering van jouw iPhone vanaf 4 oktober plaatsvindt. Vanaf vandaag dus! Je krijgt snel een berichtje van ons!

Hey JorritV,

Zodra er weer een update is met betrekking tot de levertijden zullen we deze hier gelijk plaatsen. Houd het topic dus goed in de gaten!

Hoi Gerrit457,

We begrijpen goed dat je jouw toestel zo snel mogelijk wil hebben! Daarom doen we natuurlijk ons uiterste best om alle toestellen zo snel mogelijk te leveren en hierover ook zoveel mogelijk te communiceren. Het kan voorkomen dat er bijvoorbeeld door een te kleine levering of een te late levering vanuit Apple wij de toestellen ook niet op tijd kunnen leveren bij de klant. Het enige wat wij op dat moment kunnen doen is jullie hierover informeren zodat jullie verwachtingen bijgesteld worden. We blijven ons best doen Gerrit, het zal niet lang meer duren!
    0