• David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    12017 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Auteur

    15 september 2017, 09:01

    - Topic starter
    Bekijk hieronder wat de verwachte levertijden zijn van jouw iPhone 8 en een aantal veelgestelde vragen over de levertijden en levering van de iPhone 8.

    Ben je op zoek naar de levertijden van de iPhone 8 Plus?
    Die vind je in dit topic met de levertijden van de iPhone 8.
    Ben je op zoek naar de levertijden van de iPhone X?
    Die vind je in dit topic.

    Veelgestelde vragen over de levertijden en levering

    Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
    Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

    Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
    We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

    Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
    Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.


    Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus (klik). Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

    Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
    0
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    12017 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Auteur

    22 september 2017, 09:52

    Hi all,

    Ik snap dat dit behoorlijk frustrererend is, als je een toezegging hebt ontvangen en dat dit uiteindelijk niet zo blijkt te zijn. Nogmaals excuus hiervoor! We weten van tevoren nooit exact wat we aan voorraad krijgen en hoeveel toestellen we wanneer kunnen uitleveren.

    De levertijden zijn zojuist aangepast met de meest actuele informatie. Een aantal toestellen laat nog even op zich wachten. Als er een update over de levertijden is, dan laten we dit direct weten!
    0
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    12017 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Auteur

    22 september 2017, 09:52

    @Ginny12

    Als je jouw bestelling al hebt betaald, dan hoef je dat natuurlijk niet nogmaals te doen bij levering! :)
    0
  • Gerrit457

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gerrit457 heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    4 Reacties

    22 september 2017, 10:18

    Als ik het nu even heel zwart wit mag gaan bekijken. Met het verlengen van mijn abbonoment heb ik weldegelijk zien staan dat de Iphone die ik gekozen heb direct leverbaar zou zijn. Ik praag hier voor mezelf maar denk dat er meer mensen zijn die mijn gedachtes delen... ik betaal een redelijk bedrag per maand en verwacht daarvoor niet voorgelogen te worden (zo komt het bij mij over). Ik zit al een ruime tijd bij jullie maar dit soort acties doen mij toch twijfelen of ik niet naar een andere provider moet gaan kijken....
    1
  • Sdbekker

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sdbekker heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    7 Reacties

    22 september 2017, 10:32

    Daar sluit ik mij ook volledig bij aan, maar 1 voordeel het maakt ze niet uit of je blijft of weg gaat dat liet de klantenservice wel merken aan de telefoon. Zelf al 15 jaar klant maar dat zegt niks meer tegenwoordig. Levertijden stonden voor vandaag en zelfs vanochtend idd nog op leverdatum vanaf 22-9 nu vanaf 3-10 voelt als misleidende informatie. Maar goed blijft een gegeven dat de telefoon dus pas over anderhalve week te leveren is...
    1
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    12017 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Auteur

    22 september 2017, 10:33

    Hoi Gerrit en Sdbekker,

    Jammer dat jullie dit zo ervaren!

    De tabellen zijn pas net aangepast en toen is 'Direct leverbaar' toegevoegd. Eerder is dit niet mogelijk geweest, omdat de toestellen toen nog niet op voorraad waren. De afgelopen week kon je een pre-order plaatsen, maar op ieder moment is het toen 'Leverbaar vanaf 22 september' geweest. Vandaag hebben we een aantal levertijden aan moeten passen, die vind je hierboven.

    Als we nog bij vragen kunnen helpen, let us know!
    0
  • RvPol

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten RvPol heeft ontvangen van andere leden.

    Debutant
    2 Reacties

    22 september 2017, 10:41

    Hetzelfde geneuzel als ieder jaar maar, zal bij andere providers niet anders zijn. Valt me eigenlijk op, tegen, dat er zo weinig reacties zijn, bij niemand een iPhone 8 besteld ? Levertijden voor de iPhone X wordt nog een groter drama, let maar op, schijnt ook nog dat levertijden vanuit Apple vertraagd zullen gaan worden. Pre-order blijft op 27-10 maar ze hopen voor de kerst te beginnen met mondjesmaat uitleveren (en hier gaat de USA voor op Europa).
    0
  • Sdbekker

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sdbekker heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    7 Reacties

    22 september 2017, 10:47

    Ik gaf aan dat ik het had over leverdatum vanaf en niet direct die nu zo gewijzigd is. Maar goed, Verder geen vragen meer.
    0
  • miked1

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten miked1 heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    8 Reacties

    22 september 2017, 11:18

    Klopt het dus dat als je vandaag nog geen mailtje hebt gehad voor een afleverafspraak, je sowieso pas na 3 oktober een mailtje zal krijgen voor bezorging? (Als je de zwarte iPhone 8 dus hebt besteld.)

    Dan weet ik of ik nog in spanning elk mailtje moet bekijken.

    Wel jammer dat als je direct met iDeal betaald voor een snellere afhandeling, je alsnog zo lang moet wachten.
    Heb natuurlijk nog mijn huidige telefoon en heb geen haast, maar nu je besteld hebt dan wil je de nieuwe natuurlijk zo snel mogelijk :8
    0
  • freddenboer

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten freddenboer heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

    22 september 2017, 11:26

    Staat je vrij om te annuleren zolang je nog geen mailtje hebt ontvangen natuurlijk. Ik zag dat de concurrentie hun voorraadpeil beter op orde hebben.

    Ik wacht geduldig, maar wel met een vervelende bijsmaak, gemiste kans T mobile!
    0
  • Sandrojan

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sandrojan heeft ontvangen van andere leden.

    Debutant
    3 Reacties

    22 september 2017, 11:37

    Wtf is dit? Mijn nieuwe Iphone zou vanaf vandaag geleverd worden. En krijg ik net bericht dat hij pas vanaf 3 oktober geleverd kan worden. Daar komen jullie nu pas achter? Wat is dit voor een onzin? Dan kan ik net zo goed op de 10 wachten. Waar kan ik mijn bestellingen verwijderen?
    0
  • Bartvdven

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bartvdven heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

    22 september 2017, 12:02

    Hoi, ik zie dat er geen wijzigingen in de levertijd bij de iphone 8 zilver 64Gb zijn gekomen. Betekent dit dat ik hem gewoon vandaag zou kunnen ophalen of?
    0
  • sovboy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten sovboy heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    15 Reacties

    22 september 2017, 12:17

    Ha David, ik zie dat de zwarte IPhone 8 64GB later komt terwijl ik ook gelijk/vroeg besteld heb. Hebben jullie te weinig gekregen? Is 3-10 wel de datum of verwacht (ja, dus ik vraag niet naar een harde toezegging) je dat het nóg later wordt? Bij de bestelling vroeg ik of de zwarte vee besteld werd anders zou ik we een grijze bestellen (die is wél nu leverbaar).
    Ik was er vroeg bij en toch is de zwarte niet beschikbaar. Dat is jammer voor een vroege besteller die al jaren goede klant is van T-Mobile...
    0