• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

15 september 2017, 09:01

- Topic starter
    Bekijk hieronder wat de verwachte levertijden zijn van jouw iPhone 8 en een aantal veelgestelde vragen over de levertijden en levering van de iPhone 8. De levertijden worden aangepast wanneer er wijzigingen zijn, zodat de levertijden zo actueel mogelijk blijven. Houd dit topic, en met name de tabel, dus goed in de gaten!

Ben je op zoek naar de levertijden van de iPhone 8 Plus?
    Die vind je in dit topic met de levertijden van de iPhone 8 Plus.
    De levertijden van de iPhone X zijn op dit moment nog niet bekend. Je kunt de iPhone X vanaf 27 oktober bestellen. Je kunt jezelf inschrijven voor de nieuwsbrief, zodat je op de hoogte blijft van het laatste nieuws omtrent de iPhone X.

[Update 11 oktober 14:21 - Levertijd iPhone 8 (Zwart 256 GB) is aangepast naar 'Direct leverbaar'.]

Hieronder staan de levertijden van de iPhone 8. De indicatie van de levertijden gelden vanaf het moment dat je de telefoon hebt besteld:

Veelgestelde vragen over de levertijden en levering

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
    Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
    We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
    Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone 8, iPhone 8 Plus en iPhone X (klik). Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
    0
  • Hoffmaniak

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hoffmaniak heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

21 september 2017, 22:03

Ik heb een op vrijdag de 15e om 10 uur een iPhone besteld en deze zou morgen geleverd worden maar ik heb nog niks gehoord van de bezorgdiensten.. hoe kan dit?
    0
  • Sdbekker

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sdbekker heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    7 Reacties

21 september 2017, 23:11

De vraag van Hoffmaniak heb ik dus ook nog niks gehoord geen mail niks.
    0
  • Gerrit457

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gerrit457 heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

22 september 2017, 00:06

Ook ik heb nog niks mogen horen van de bezorgdienst......
    0
  • ikke1991

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ikke1991 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

22 september 2017, 01:23

Het zijn verwachte levertijden, kan altijd veranderen...
    0
  • Hoffmaniak

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hoffmaniak heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

22 september 2017, 07:53

Ja dat is allemaal mooi alleen ze vertellen allemaal mooie dingen door de telefoon die ze niet waar kunnen maken schijnbaar. Ik moest de telefoon bestellen via de klantenservice omdat ik anders 70 euro aan me broek zou krijgen (ivm vervroegd verlengen bundel terwijl deze sim only vrij opzegbaar zou zijn werd in de winkel verteld ..????)en dan zou de telefoon alsnog geleverd worden deze ochtend. Niet dus....
    0
  • Sdbekker

is een Top Poster
    7 Reacties

22 september 2017, 07:59

Dat is inderdaad mooi, tegen mij is verteld hij wordt 100% zeker vrijdag geleverd. Ik heb er dan ook vrij voor genomen. Als het “verwachte levertijden” zijn dan moet de klantenservice dat niet toezeggen. Vind wachten niet erg maar toezeggingen doen zonder na te komen wel.
    0
  • Hoffmaniak

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

22 september 2017, 08:02

Precies! Ik heb dat ding nodig vandaag.. klantenservice heeft schijnbaar eigen belangen over de echte service aan de klanten
    0
  • Sdbekker

is een Top Poster
    7 Reacties

22 september 2017, 08:29

Klantenservice net gesproken, ze praten elkaar allemaal tegen. Ik heb mijn conclusie wel getrokken over tmobile. Klacht in gediend , maar is alleen intern dus klant hoort daar niks over of te wel daar heb je dus helemaal niks aan. En dat allemaal omdat er dus verkeerde informatie wordt gedeeld. Ik had vandaag ook echt het toestel nodig anders had ik hem los gekocht, tmobile had nooit mogen toezeggen ik zit nu zonder toestel. Er Hadden een hoop irritaties bespaard gebleven als de klantenservice correcte informatie had gedeeld.
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

22 september 2017, 08:35

Hey allemaal,

Dit zijn inderdaad de verwachte levertijden, dus dat kan veranderen. De nieuwe iPhones worden vanaf vandaag geleverd, het is dan ook mogelijk dat je een bericht hebt ontvangen, maar ook mogelijk dat er op jouw specifieke toestel nog een wijziging in de levertijden komt. Sorry als je hierover verkeerd bent ingelicht, we proberen hier altijd zo transparant mogelijk in te zijn! Als er beloftes zijn gedaan, dan nogmaals mijn excuus, want het is altijd afwachten met de leveringen en hoeveel toestellen we krijgen. Iedereen krijgt zijn iPhone in ieder geval zo snel mogelijk! :)

Houd de levertijden in de gaten voor de meest actuele levertijden! Dan weet je in ieder geval wat er voor jouw toestel aan de hand is.
    0
  • Sdbekker

is een Top Poster
    7 Reacties

22 september 2017, 08:47

Hoi David, daar ligt ook voor mij het issue en ook voor andere denk ik. Levertijden verwacht kunnen wijzigen en daar heb ik alle begrip voor. Maar de keiharde toezegging, ik had de vraag letterlijk zo gesteld, wordt de iPhone echt vrijdag geleverd anders koop ik hem los, 100 procent zeker meneer. Dat is wat mij extreem iriteert. Jou reactie is nog professioneel, klantenservice was kort en niet begrijp vol aan de telefoon erg jammer allemaal gezien het zo eenvoudig voorkomen had kunnen worden.
    0
  • dstaals

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dstaals heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    8 Reacties

22 september 2017, 08:49

Sorry maar dit is een niets zeggend antwoord in mijn ogen. Actuele levertijden staan nog steeds op vanaf 22-09, dat zegt dus helemaal niets. Ben gewoon duidelijk, jullie weten hoeveel iPhones je hebt en hoeveel mensen er dus 1 gaan krijgen vandaag. Dit is mensen lokken met vooruitzicht op levering op release datum terwijl je dit niet kunt waarmaken. Als ik dit had geweten had ik los toestel besteld bij Apple rechtstreeks (waar overigens nu een levertijd van 1 tot 2 weken wordt aangegeven, ik hoop niet dat dat bij jullie ook het geval is).
    0
  • Ginny12

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ginny12 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

22 september 2017, 09:23

Hi! Ik heb m’n betaling voldaan via iDeal, maar er staat dat ik bij ontvangst moet betalen? Gaat dit mis?
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)