Beantwoord: Geen tijdsblok bekend bij AMP

  • Sprokkie

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sprokkie heeft ontvangen van andere leden.

    is net lid geworden
    0 Reacties
    Auteur

    1 augustus 2017, 11:58

    - Topic starter
    Wanneer ik voor aflevering van T-Mobile producten, van AMP Groep per email een uitnodiging ontvang via een link naar mijn afspraak te gaan. Die dan vervolgens plan. Waarop ik geen aflevertijd ontvang en daarom naar AMP bel. Dan te moeten horen dat er helemaal geen afleverdatum en of tijd is geplant. Dan is dat uiterst vreemd en voor mij die er extra voor thuis blijft bovendien frustrerend.
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Issam op 1 augustus 2017, 23:13
    Hoi Sprokkie,

    Allereerst van harte welkom op het forum!

    Je kan vast niet wachten tot je jouw telefoon in huis hebt. Begrijpelijk dat je duidelijkheid wil over het tijdsblok. We bieden de optie om tegen een betaling een specifiek tijdsblok te selecteren. Onze koerier moet zijn route hier op aanpassen, vandaar dat dit niet standaard geselecteerd is. Mocht je in de toekomst dus weer een bestelling willen plaatsen dan kan je hier voor kiezen, dan hoef je niet de hele dag thuis te blijven.

    In deze situatie krijg je op de dag zelf wel een sms met hoe laat de koerier er ongeveer is, dus kan je er op deze manier nog rekening mee houden.

    Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon en hopelijk tot snel weer op het forum!
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Issam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11675 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    1 augustus 2017, 23:13

    Hoi Sprokkie,

    Allereerst van harte welkom op het forum!

    Je kan vast niet wachten tot je jouw telefoon in huis hebt. Begrijpelijk dat je duidelijkheid wil over het tijdsblok. We bieden de optie om tegen een betaling een specifiek tijdsblok te selecteren. Onze koerier moet zijn route hier op aanpassen, vandaar dat dit niet standaard geselecteerd is. Mocht je in de toekomst dus weer een bestelling willen plaatsen dan kan je hier voor kiezen, dan hoef je niet de hele dag thuis te blijven.

    In deze situatie krijg je op de dag zelf wel een sms met hoe laat de koerier er ongeveer is, dus kan je er op deze manier nog rekening mee houden.

    Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon en hopelijk tot snel weer op het forum!
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)