• Ordermanagement

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ordermanagement heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Medewerker
    1643 Reacties
    Modbreak

3 februari 2011, 12:14

- Topic starter

We zijn erg benieuwd wat jullie vinden van de manier waarop de bezorging werkt. Dus even los van eventuele levertijden zouden we graag willen weten of je het makkelijk vond om een bezorgafspraak te maken bij AMP logistics, of de bezorginstructies duidelijk waren, of de chauffeur van AMP op tijd kwam, of hij vriendelijk was, etc. Als iemand zijn ervaring zou willen delen dan horen we dat graag.

0
  • b.lodewijks

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten b.lodewijks heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    2 Reacties

26 juli 2016, 21:35

Drama, ivm bezorging!
    Aflevering kon alleen met mij gebeuren, en niet met mijn partner.
    Ook niet d.m.v. een machtiging.
    Medewerker van T-Mobile had mij dit wel toegezegd telefonisch.
    Maar achteraf dus absoluut niet mogelijk. Slechte zaak!

Slecht geholpen ook via de telefoon bij AMP Logistics.
    0
  • Amy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    10052 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

27 juli 2016, 12:27

Hey B.Lodewijks,

Bedankt voor je bericht. Heel vervelend om te horen dat je verkeerd geïnformeerd bent. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest.

Het is namelijk inderdaad alleen mogelijk om zelf het toestel in ontvangst te nemen. Dit doen we uiteraard voor jouw eigen veiligheid Heb je het toestel ondertussen al wel?
    0
  • mende

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mende heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

27 september 2016, 19:02

Waarom extra betalen op een zaterdag?
    Voor mijn werk ben ik meestal op 1 dag niet op een locatie. In het weekend valt dit wel te regelen, maar waarom eur10,- extra betalen om op een zaterdag te leveren? Ik ken geen enkele webshop die extra kosten vraagt voor de zaterdag. (wel voor de zondag overigens)
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9414 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

28 september 2016, 12:03

Hi Mende,

Welkom op ons Forum!

Dankjewel voor je bericht. Ik begrijp dat het vervelend is als je doordeweeks niet op een locatie bent. Wij gaan niet over de kosten die AMP hanteren en dus kan ik in dit geval weinig betekenen.

Als ik iets anders kan betekenen dan hoor ik het graag!
    0
    .
  • maassen33

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten maassen33 heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

8 oktober 2016, 12:41

bezorg afspraak tussen 10.30 en 12.30 bezorger stond al om 10.05 voor de deur mijn zoon gaf aan dat ik er om 10.30 weer zou zijn dan was pas de afspraak bezorger zou andere klant en terug komen kreeg om 10.28 mail T-Mobile@amp-logistics.com Beantwoorden| Vandaag, 10:28 Beste Mevrouw
    Helaas konden wij op 08-10-16 de bezorging niet succesvol afhandelen. Graag maken wij een nieuwe afspraak met u ik heb gebeld en werd asociaal behandeld wat een piep bedrijf ik heb al vaker via hun telefoon bezorgd gekregen en nooit op de afgesproken bezorgtijd:@
    0
  • Amy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    10052 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

10 oktober 2016, 12:40

Hey Maassen33,

Flink vervelend om te horen dat dit niet goed is gegaan. Ik kan mij goed voorstellen dat je hier helemaal niet blij mee bent. Onze ordermanagement afdeling heeft dit topic gestart en leest deze feedback mee.

Overigens ontvang je na elke bezorging van AMP een enquête van AMP waarin je feedback achter kunt laten. Ik wil je dan ook adviseren om dat zeker te doen.

Mochten wij je verder nog ergens mee kunnen helpen, let me know!
    0
  • SdGR

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten SdGR heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

1 februari 2018, 14:00

Echt schandalig dat er 10 euro betaald moet worden om een afspraak in te kunnen plannen. Enige optie was om het toestel de volgende dag te laten bezorgen...met als tijd 08:00-18:00...
    Ow ja, natuurlijk....neem wel een dag vrij omdat men bij AMP zo achterlijk achterloopt (net zoals ik reageer op een forum van 6 jaar oud) en niet eens fatsoenlijk 1: kan aangeven in blokken van 2 uur, 2: de mogelijkheid heeft 's avonds te bezorgen.

knap staaltje T-Mobile, leuke leverancier!
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9414 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

2 februari 2018, 09:40

Hi SdGR,

Jammer dat je dit zo ervaart. AMP biedt wel de mogelijkheid om gratis te leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 – 18.00 uur. Je betaalt alleen als je een specifiek tijdvak wilt afspreken. Mocht je je bestelling niet thuis kunnen ontvangen dan kun je bij het inplannen van je afspraak ook je werkadres doorgeven mocht je dat prettiger vinden. Je kunt het gewenste adres aangeven via www.mijnafspraak.nl. Dus je kan zelf bepalen waar en wanneer je je bestelling ontvangt! Ik wens je in ieder geval veel plezier met je bestelling. Als je vragen hebt, stel ze gerust!
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)