Vraag: Xperia Z3+ wil niet meer verifiëren

  • JeeJee235

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JeeJee235 heeft ontvangen van andere leden.

    Debutant
    0 Reacties
    Auteur

    13 februari 2017, 23:50

    - Topic starter
    Volgens Google moest ik een nieuw account aanmaken. Dit heb ik gedaan, wil inloggen krijg ik het verificatiescherm van my Xperia. Welk account ik ook gebruik (oud of nieuw) icm het juiste wachtwoord: niks! Krijg steeds de melding onjuiste gebruikersnaam en/of wachtwoord. Help!
    0
    Quote
1 Reactie
  • Amy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

    Oud-Moderator
    10065 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    15 februari 2017, 09:16

    Hey JeeJee235,

    O,jee dat is natuurlijk niet fijn! Is het toevallig al gelukt om met de juiste combinatie in te loggen of staat je toestel nu in Protected Mode? :8 Daar is toevallig van de week al een keer een vraag over gesteld en ik heb daar meer informatie over gegeven in dit forumtopic.

    Zou je willen laten weten of je wat aan die informatie hebt? Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag! We staan hier voor je klaar!:)
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)