Beantwoord: Sony XZ laadt niet op

• bouwesch

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bouwesch heeft ontvangen van andere leden.

is net lid geworden
    0 Reacties
    Auteur

1 september 2017, 20:07

- Topic starter
    hoi,

ik heb nu bijna een jaar de Sony XZ via T-mobile. Ik ben er heel blij mee, maar eigenlijk laadt hij al vanaf het eerste moment niet goed op. Als ik het stekkertje er op een bepaalde manier in stop en vast hou laadt hij op, maar dat heeft eigenlijk altijd wel een aantal pogingen nodig.. Heel vervelend!

Wat kunnen jullie voor me betekenen?!
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 2 september 2017, 15:29
    Hoi Bouwesch,

Dat is niet erg werkbaar natuurlijk, als je elke keer allerlei trucs moet uithalen om de Sony op te laden!

Had je het probleem in het begin niet opgemerkt, dat je er nu pas contact over opneemt? Of is het sinds kort erger geworden? Heb je al eens geprobeerd op te laden met een andere kabel? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de oplader defect is en dat het daardoor fout gaat. Je kunt ook even kijken wat er gebeurt als je de Sony aan de computer koppelt, of het dan beter werkt.

Daarnaast zou ik je ook even aan willen raden om de aansluiting van de Sony heel voorzichtig schoon te maken. Het kan gebeuren dat daar vuil en stof in komt, bijvoorbeeld uit je broekzak, en dat kan dit soort problemen veroorzaken. Zorg er wel voor dat je dit heel voorzichtig doet, zodat je niets beschadigt!

Mocht het allemaal niets opleveren, dan raad ik je dit topic aan. Hier staan nog een aantal stappen in die je kunt uitvoeren voor jouw toestel ter reparatie opgestuurd moet worden. Het is vooral verstandig om een goede back-up te maken, zodat je niets verliest aan gegevens!

Ik ben heel benieuwd, houd ons op de hoogte!
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

2 september 2017, 15:29

Hoi Bouwesch,

Dat is niet erg werkbaar natuurlijk, als je elke keer allerlei trucs moet uithalen om de Sony op te laden!

Had je het probleem in het begin niet opgemerkt, dat je er nu pas contact over opneemt? Of is het sinds kort erger geworden? Heb je al eens geprobeerd op te laden met een andere kabel? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de oplader defect is en dat het daardoor fout gaat. Je kunt ook even kijken wat er gebeurt als je de Sony aan de computer koppelt, of het dan beter werkt.

Daarnaast zou ik je ook even aan willen raden om de aansluiting van de Sony heel voorzichtig schoon te maken. Het kan gebeuren dat daar vuil en stof in komt, bijvoorbeeld uit je broekzak, en dat kan dit soort problemen veroorzaken. Zorg er wel voor dat je dit heel voorzichtig doet, zodat je niets beschadigt!

Mocht het allemaal niets opleveren, dan raad ik je dit topic aan. Hier staan nog een aantal stappen in die je kunt uitvoeren voor jouw toestel ter reparatie opgestuurd moet worden. Het is vooral verstandig om een goede back-up te maken, zodat je niets verliest aan gegevens!

Ik ben heel benieuwd, houd ons op de hoogte!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)