Beantwoord: Sony koptelefoon actie

• IkBenSonneveld

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten IkBenSonneveld heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

14 april 2018, 14:36

- Topic starter
    Ik heb in de actieperiode de Sony Xperia xz2 compact gepreorderd, maar in de bestel bevestiging staat nergens de datum van bestelling. Die wil Sony wel heel graag zien! Hoe ga ik daar nu aankomen?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 15 april 2018, 11:16
    Hoi IkBenSonneveld,

De nieuwe Sony, erg mooi toestel! :D

Zoals je zelf ook al hebt aangegeven, heb je een bevestiging ontvangen via de mail. Bij de e-mail staat de datum, zoals bij andere mails ook het geval is, ook aangegeven. Je kunt deze bevestiging dan ook in het geheel opnemen in de communicatie naar Sony toe. Dan moet het helemaal in orde komen! :)

Als je nog verdere vragen hebt, hoor ik het graag en alvast veel plezier met jouw nieuwe Sony!
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12379 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

15 april 2018, 11:16

Hoi IkBenSonneveld,

De nieuwe Sony, erg mooi toestel! :D

Zoals je zelf ook al hebt aangegeven, heb je een bevestiging ontvangen via de mail. Bij de e-mail staat de datum, zoals bij andere mails ook het geval is, ook aangegeven. Je kunt deze bevestiging dan ook in het geheel opnemen in de communicatie naar Sony toe. Dan moet het helemaal in orde komen! :)

Als je nog verdere vragen hebt, hoor ik het graag en alvast veel plezier met jouw nieuwe Sony!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)