Beantwoord: Gratis speaker bij xzs

• Daantje1985

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Daantje1985 heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

11 augustus 2017, 12:41

- Topic starter
    Ik heb een Sony experia xzs besteld in de actie periode dat er een gratis speaker bij zou zitten. Ik heb me toen bij Sony aangemeld en vervolgens meerdere keren contact gezocht maar nog steeds geen speaker gekregen of antwoord gekregen? Heeft iedereen daar laat van of ben ik de enige? En ga ik mijn speaker nog krijgen?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Muberra op 11 augustus 2017, 17:23
    Daantje1985,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. Hoe bevalt deze tot nu toe?

We helpen je hier graag bij, maar we hebben geen inzage in de gegevens van Sony, ook kunnen wij geen speaker uitsturen. Dit is een actie van Sony zelf, dus je moet echt contact met hen opnemen. Daar hebben wij verder geen invloed op. Ik snap dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar als ik jou was zou ik het niet opgeven en contact met Sony blijven zoeken. Zij moeten dit voor je oplossen, vooral als je je wel op tijd hebt aangemeld. Via hier kun je contact met ze opnemen: http://support.sonymobile.com/nl/contactUs/.

Ik hoop voor je dat het alsnog lukt. Veel succes!
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Antwoord

11 augustus 2017, 17:23

Daantje1985,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. Hoe bevalt deze tot nu toe?

We helpen je hier graag bij, maar we hebben geen inzage in de gegevens van Sony, ook kunnen wij geen speaker uitsturen. Dit is een actie van Sony zelf, dus je moet echt contact met hen opnemen. Daar hebben wij verder geen invloed op. Ik snap dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar als ik jou was zou ik het niet opgeven en contact met Sony blijven zoeken. Zij moeten dit voor je oplossen, vooral als je je wel op tijd hebt aangemeld. Via hier kun je contact met ze opnemen: http://support.sonymobile.com/nl/contactUs/.

Ik hoop voor je dat het alsnog lukt. Veel succes!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)