Beantwoord: Camera Sony wordt niet herkend

• StanB

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten StanB heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

8 mei 2017, 21:58

- Topic starter
    Heb al even rond gekeken op het forum en zie dat het vaker voor komt maar sinds afgelopen zondag heeft mijn camera het opgegeven van mijn Z3+. In eerste instantie bleef het beeld zwart en liep de camera app vast. Vervolgens deed maandag de frontcamera het ook niet meer en kreeg ik ook de foutmelding dat de camera niet gevonden wordt. Het toestel is al wel wat ouder (1,5 a 2 jaar) maar is niet gevallen de laatste tijd en het defect kwam uit het niets. Iemand enig idee wat ik kan doen?

Hoor graag!
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 9 mei 2017, 16:08
    Hey Stan,

Zonde dat jouw camera het ineens niet meer doet! :S

Heb je zelf al wat geprobeerd om het probleem op te lossen? Ik kwam dit oudere topic tegen op ons forum waar een aantal oplossingen gedeeld worden. Zou je dat topic eens door kunnen nemen en kunnen kijken of jij het met deze tips ook weet op te lossen?

Daarnaast geef ik je ook dit topic mee waarin de stappen staan die jij kunt nemen om het probleem thuis op te lossen. Als dat helemaal geen effect heeft, staat er ook in hoe je jouw toestel ter reparatie aan kunt bieden.

Hopelijk kun je het met één van de suggesties alsnog rechtzetten en de camera weer aan de praat krijgen! Houd ons op de hoogte! :)
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10080 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

9 mei 2017, 16:08

Hey Stan,

Zonde dat jouw camera het ineens niet meer doet! :S

Heb je zelf al wat geprobeerd om het probleem op te lossen? Ik kwam dit oudere topic tegen op ons forum waar een aantal oplossingen gedeeld worden. Zou je dat topic eens door kunnen nemen en kunnen kijken of jij het met deze tips ook weet op te lossen?

Daarnaast geef ik je ook dit topic mee waarin de stappen staan die jij kunt nemen om het probleem thuis op te lossen. Als dat helemaal geen effect heeft, staat er ook in hoe je jouw toestel ter reparatie aan kunt bieden.

Hopelijk kun je het met één van de suggesties alsnog rechtzetten en de camera weer aan de praat krijgen! Houd ons op de hoogte! :)
    0
  • StanB

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

9 mei 2017, 23:28

Hey David,

Thanks voor je snelle reactie, ga er morgen even naar kijken want heb er vandaag geen tijd voor gehad! Laat je dan ff meer weten :)
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    10080 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

10 mei 2017, 14:41

Geen dank, ik hoop dat bovenstaande tips helpen! :) Houd je ons op de hoogte?
    0
  • StanB

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

14 mei 2017, 16:41

Nogmaals bedankt voor de tips maar ze zijn niet nodig geweest. Nadat mijn mobiel zojuist vastliep en een force-reboot deed heeft mijn camera besloten weer in dienst te treden. Geen idee wat uiteidelijk het probleem is geweest (misschien iets met de uitgevoerd updates) maar de camera's werken beide weer. Bedankt!
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    7389 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

15 mei 2017, 15:26

Hi Stan,

Bedankt voor de terugkoppeling! Fijn dat je camera weer werkt. Nu kun je weer zorgeloos foto's en video's maken. :8
    0
    .
  • StanB

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

15 mei 2017, 21:25

Hey!

Hij is nog wel wispelturig. Af en toe doet de camera het wel en af en toe niet. Binnenkort toch maar back-up maken en terug naar de fabrieksinstellingen.
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    10080 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

16 mei 2017, 13:36

Hoi Stan,

Dat is inderdaad wel opmerkelijk! Gelukkig zit er al enigszins schot in de zaak. :) Als het probleem blijft, dan raad ik je de back-up en reset nog even aan!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)