Beantwoord: Waarom krijgt tmobile geen Ov chipkaart simkaart?

• G. van den Bosch

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten G. van den Bosch heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

19 mei 2017, 09:29

- Topic starter
    diverse providers gaan 22 mei beginnen met de Telefoon OV chipkaart incheck, had wel verwacht dat jullie hier ook aan mee zouden doen, maar helaas, zijn er wel plannen voor?

Groetjes,

Georgo
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Muberra op 19 mei 2017, 11:14
    Hoi Georgo,

Welkom op het forum! :D

Wij hebben natuurlijk ook gehoord over de nieuwe optie om met de OV-chipkaart in te checken via de smartphone. Op dit moment is er nog niks bekend of T-Mobile ook mee gaat doen met deze technologie. Zodra er nieuws is zullen wij dit meteen delen op het forum en andere T-Mobile kanalen. Maar leuk dat je meedenkt met ons!

Heb je meer vragen, dan staan wij voor je klaar.
    Bekijk origineel
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    975 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Antwoord

19 mei 2017, 11:14

Hoi Georgo,

Welkom op het forum! :D

Wij hebben natuurlijk ook gehoord over de nieuwe optie om met de OV-chipkaart in te checken via de smartphone. Op dit moment is er nog niks bekend of T-Mobile ook mee gaat doen met deze technologie. Zodra er nieuws is zullen wij dit meteen delen op het forum en andere T-Mobile kanalen. Maar leuk dat je meedenkt met ons!

Heb je meer vragen, dan staan wij voor je klaar.
    0
  • djflix

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten djflix heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

22 mei 2017, 09:34

Muberra schreef:

Op dit moment is er nog niks bekend of T-Mobile ook mee gaat doen met deze technologie.

Ik vind het jammer om te horen dat er blijkbaar nog geen enkel beeld is van of jullie deze technologie in de toekomst aan gaan bieden. Zoals je het nu verwoordt lijkt het alsof het nieuws over deze technische innovatie pas eergisteren in jullie mailbox is gekomen terwijl jullie hier al weken (danwel maanden) mee bezig zouden kunnen zijn geweest. Het is niet mijn topic maar ik zou graag een iets uitgebreider antwoord krijgen op de gestelde vraag. Of misschien wel de volgende deelvragen:

- Onderzoekt T-Mobile de mogelijkheid om inchecken in het openbaar vervoer door middel van een NFC-enabled simkaart in 2017 in te voeren?
    - Zo ja, is dit in de vorm van een beta test of volledige uitrol naar alle abonnees?
    - Zo nee, is er een andere streefdatum of is er een technische reden om de technologie niet te gebruiken?

Ik zie T-Mobile graag als een partij die meerwaarde biedt t.o.v. de concurrenten en ik ben al bijna 10 jaar (meestal) tevreden met jullie diensten, communicatie en (niet onbelangrijk) acties. Thuis 4G? Super vet! 4G Plus? Top! Datavrije muziek, wat de ACM ook zegt, dat is een top-idee. MB-verdeler? Geweldig! Ik gebruik het nu om dit bericht te typen in een trein die 120KM/h rijdt. Hoe kunnen jullie op een product waarvoor de infrastructuur door een externe partij geleverd wordt totaal geen idee hebben of en wanneer jullie het gaan implementeren? Ik kan er met mijn verstand gewoon niet bij...
    7
  • G. van den Bosch

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten G. van den Bosch heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

22 mei 2017, 11:34

Dankjewel voor het aanvullen van mijn vraag @djflix! ik ben hier namelijk ook heel erg benieuwd naar...

Jullie willen de toekomst zijn, dan hoort dit er ook bij!
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10080 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

22 mei 2017, 15:04

Hi Djflix & G.,

Wij kijken uiteraard naar de mogelijkheden, maar vinden het momenteel te vroeg om hier in te stappen. Er zijn nog te veel beperkingen rond de dienstverlening en je mag als klant zeker niet de dupe worden. Zoals jij, Djflix, al aangeeft, zijn we altijd innovatief bezig en willen we graag zoveel mogelijk aanbieden qua diensten! Wij vinden dan wel dat dit echter heel goed moet werken en daarom stappen wij er op dit moment nog niet in. Als wij dat wel doen, dan zullen we dat natuurlijk zeker delen met jullie!

Als er in de tussentijd andere vragen zijn waar we bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
    1

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)