Beantwoord: Simkaart niet ontvangen

  • natashaprade

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten natashaprade heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

    11 oktober 2017, 15:54

    - Topic starter
    Heb een simkaart besteld en gelijk betaald afgelopen zaterdag en niet ontvangen dus ik ga even bellen en kom er achter via telefoniste dat het wel bezorgd is??? Onmogelijk want heb niks ontvangen. Heeft iemand hier mee te maken gehad? Ze zei ze gaan erachter aan en ik krijg me geld terug.
    Mvg
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 12 oktober 2017, 13:50
    Hi Natasha,

    Heb je de simkaart via onze website besteld? Heb je wel de juiste adres ingevuld? Wil je een nieuwe PrePaid simkaart aanschaffen? Heb je een T-Mobile Shop in jouw buurt? Zo ja, dan kun je ook even langs gaan en dan helpen mijn collega's je gelijk verder. Je krijgt dan een simkaart mee.

    Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
    Bekijk origineel
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    8660 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    12 oktober 2017, 13:50

    Hi Natasha,

    Heb je de simkaart via onze website besteld? Heb je wel de juiste adres ingevuld? Wil je een nieuwe PrePaid simkaart aanschaffen? Heb je een T-Mobile Shop in jouw buurt? Zo ja, dan kun je ook even langs gaan en dan helpen mijn collega's je gelijk verder. Je krijgt dan een simkaart mee.

    Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
    0
    Quote
    .
  • natashaprade

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten natashaprade heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

    12 oktober 2017, 14:33

    Hallo Hajar heb het vandaag ontvangen heel vreemd maar goed
    Mvg Natasha
    0
    Quote
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    8660 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    13 oktober 2017, 11:48

    Hi Natasha

    Goed nieuws! Hopelijk werkt alles weer naar behoren! :)
    0
    Quote
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)