Beantwoord: Simkaart geweigerd, nieuwe simkaart nodig?

  • Mika14

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mika14 heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

    10 januari 2018, 22:45

    - Topic starter
    Hoi!

    Ik ben nieuw hier, maar ik heb een vraag over mijn simkaart. Sinds een paar dagen zegt mijn toestel dat mijn simkaart geweigerd is. Ik heb de simkaart geprobeerd in 2 andere toestellen (andere nokia en samsung note 2), maar deze toestellen herkennen de simkaart niet eens (melding: plaats simkaart/geen simkaart).

    Ik heb ook ingelogd op mijn t-mobile en de simkaart is niet geblokkeerd.

    Ik heb in februari 2017 net een nieuwe simkaart gekocht, zo'n 3in1. Daarvoor had ik nog een hele oude. Ik gebruikte een nokia, maar wilde graag overstappen op een smartphone. Daarvoor had ik een andere simkaart nodig. Ik heb toen een nieuwe simkaart besteld, maar helaas werkte de smartphone niet goed. Nu gebruik ik dus weer mijn nokia. Ik heb nog nooit problemen gehad met de telefoon of de simkaart.

    Is er iemand die mij kan helpen? Moet ik nu alweer een nieuwe simkaart kopen? Of is er iets anders aan de hand?
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Issam op 11 januari 2018, 12:29
    Hey Mika,

    Leuk om je hier te zien. Welkom bij de community. :)

    Erg vervelend. Goed dat je zelf al het een en ander hebt uitgeprobeerd. Zo kunnen we sneller naar een oplossing werken.

    Omdat je aangeeft dat jouw simkaart in geen één van de andere toestellen werkt heb ik sterk het vermoeden dat het probleem gewoon in de simkaart ligt. Ik heb je daarom gelijk kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze krijg je binnen 3 werkdagen binnen en kan je na ontvangst zelf activeren via My T-Mobile.

    Laat je ons na het activeren weten of je wel gebruik kan maken van ons netwerk? We zijn erg benieuwd naar je reactie Mika!
    Bekijk origineel
  • Issam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    12032 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    11 januari 2018, 12:29

    Hey Mika,

    Leuk om je hier te zien. Welkom bij de community. :)

    Erg vervelend. Goed dat je zelf al het een en ander hebt uitgeprobeerd. Zo kunnen we sneller naar een oplossing werken.

    Omdat je aangeeft dat jouw simkaart in geen één van de andere toestellen werkt heb ik sterk het vermoeden dat het probleem gewoon in de simkaart ligt. Ik heb je daarom gelijk kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze krijg je binnen 3 werkdagen binnen en kan je na ontvangst zelf activeren via My T-Mobile.

    Laat je ons na het activeren weten of je wel gebruik kan maken van ons netwerk? We zijn erg benieuwd naar je reactie Mika!
    0
    Quote
  • Mika14

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mika14 heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

    11 januari 2018, 12:41

    Heel erg bedankt. Ik wacht de simkaart eventjes af en zal laten weten of deze wel goed werkt. Ik hoop het wel in ieder geval, want zonder telefoonnummer leven is nog best een uitdaging!
    0
    Quote
  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1257 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    11 januari 2018, 16:10

    Oef, dat lijkt mij inderdaad ook! Laat het maar weten zodra je hem binnen hebt. Enne, "sterkte" voor de komende dagen! :)
    0
    Quote
  • Mika14

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mika14 heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

    12 januari 2018, 13:16

    Wowww de simkaart is al binnen! Geweldige service. En hij werkt ook nog!! Heel erg bedankt!
    0
    Quote
  • Issam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    12032 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    15 januari 2018, 11:21

    Graag gedaan hoor Mika! Ik ben blij dat het gelukt is op deze manier. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag. :D
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)