• Vraag: Sim activeren na nieuwe simkaart

• Plaats een reactie

Resultaten 1 tot 9 van de 9

• aholtman89
      aholtman89's schermafbeelding
      Debutant
      1 Reacties

Thread starters
      Welkom Badge
      21-01-12 16:44
      Ik heb een nieuwe simkaart besteld en binnen gekregen, hierin staat dat ik hem moet activeren via de volgende link:
      http://www.t-mobile.nl/activeersim
      Maar als ik op die pagina ben, dan zegt het systeem tegen mij dat ik geen recht/bevoegdheid heb om op die pagina te komen.
      Ook ben ik gewoon ingelogd op de t-mobile website.
      Zou T-Mobile contact met mij willen opnemen via:
      aholtman@hotmail.nl
      mvg
      Andrew

• wilholten
      Debutant
      1 Reacties

Welkom Badge
      22-01-12 15:24
      ook ik kan mijn simkaart niet activerenen via de website en ben nu niet telefonisch te bereiken. de klantenservice gaat pas morgen weer open. echt heel vervelend.

• eviltwin69
      Super Member
      1.096 Reacties

Allrounder BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge
      22-01-12 15:39
      @aholtman89 &wilholten,

Welkom op het forum!

Allereerst kun je het beste je e-mail adres verwijderen, aholtman89! Deze heeft niemand hier nodig, een moderator vraagt er zelf wel na als deze nodig is.

Omdat jullie je sim niet via de site, zal er weer een storing zijn. Dan moet je de klantenservice bellen en hun je sim laten activeren. Je kan ook wachten op een moderator. Vervelend idd, maar op een andere manier zal het nu even niet gaan.

• HenkTM
      Moderator HenkTM's schermafbeelding
      T-Mobile Moderator
      3.969 Reacties

Allrounder BadgeiPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeWelkom BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge
      23-01-12 12:47
      @wilholten

Er was inderdaad afgelopen weekend een ernstige vertraging in de activatie systemen van de sim-kaarten. Ik zie dat vanmorgen rond half 12 je simkaart is geactiveerd, onze excuses hiervoor.

• HenkTM
      Moderator HenkTM's schermafbeelding
      T-Mobile Moderator
      3.969 Reacties

Allrounder BadgeiPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeWelkom BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge
      23-01-12 12:51
      @aholtman89

Je kunt voor activatie van de nieuwe simkaart contact opnemen met onze afdeling klantenservice wanneer je een foutmelding krijgt via je My T-Mobile. Ook mag je mij in een priv├ębericht je nieuwe sim-kaart nummer (icc.nr.) doorgeven samen met je telefoon nummer, zodat ik hem voor je kan activeren.

• sandebrie
      Doet lekker mee
      4 Reacties

Welkom Badge
      29-08-12 09:14
      Oorspronkelijk geplaatst door HenkTM

@aholtman89

Je kunt voor activatie van de nieuwe simkaart contact opnemen met onze afdeling klantenservice wanneer je een foutmelding krijgt via je My T-Mobile. Ook mag je mij in een priv├ębericht je nieuwe sim-kaart nummer (icc.nr.) doorgeven samen met je telefoon nummer, zodat ik hem voor je kan activeren.

hallo ik wilde net mijn sim kaart activeren maar dit gaat niet, wat kan ik doen ik heb mijn telefoon nodig

• CindyS
      CindyS's schermafbeelding
      T-Goeroe
      4.930 Reacties

Allrounder BadgeiPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge
      30-08-12 12:16
      @sandebrie
      Het is weer mogelijk om een nieuwe simkaart te activeren via My T-Mobile. Excuses voor het ongemak!

• Light01
      Debutant
      1 Reacties

Welkom Badge
      30-08-12 12:48
      ''De service is niet bereikbaar. Probeer het later opnieuw of neem contact op met T-Mobile Klantenservice om je simkaart te activeren.''

Nee hoor!! Tja ik verzin het toch echt niet...

• CindyS
      CindyS's schermafbeelding
      T-Goeroe
      4.930 Reacties

Allrounder BadgeiPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge
      30-08-12 13:37
      @Light01
      Welkom op het T-mobile Forum. Vanwege een betalingsachterstand zijn niet alle opties op My T-Mobile voor jou beschikbaar, waaronder de simkaart activeren. Ik zie dat je inmiddels telefonsich contact hebt opgenomen en je nieuwe simkaart is geactiveerd.