Vraag: Sim activeren na nieuwe simkaart

  • aholtman89
    avatar
    Debutant
    0 Reacties
    Auteur

    21 januari 2012, 16:44

    - Topic starter
    Ik heb een nieuwe simkaart besteld en binnen gekregen, hierin staat dat ik hem moet activeren via de volgende link:
    http://www.t-mobile.nl/activeersim
    Maar als ik op die pagina ben, dan zegt het systeem tegen mij dat ik geen recht/bevoegdheid heb om op die pagina te komen.
    Ook ben ik gewoon ingelogd op de t-mobile website.
    Zou T-Mobile contact met mij willen opnemen via:
    aholtman@hotmail.nl
    mvg
    Andrew
    0
    Quote
  • wilholten
    avatar
    Debutant
    1 Reacties

    22 januari 2012, 15:24

    ook ik kan mijn simkaart niet activerenen via de website en ben nu niet telefonisch te bereiken. de klantenservice gaat pas morgen weer open. echt heel vervelend.
    0
    Quote
  • eviltwin69
    avatar
    Super Member
    1108 Reacties

    22 januari 2012, 15:39

    @aholtman89 &wilholten,

    Welkom op het forum!

    Allereerst kun je het beste je e-mail adres verwijderen, aholtman89! Deze heeft niemand hier nodig, een moderator vraagt er zelf wel na als deze nodig is.

    Omdat jullie je sim niet via de site, zal er weer een storing zijn. Dan moet je de klantenservice bellen en hun je sim laten activeren. Je kan ook wachten op een moderator. Vervelend idd, maar op een andere manier zal het nu even niet gaan.
    0
    Quote
  • HenkTM
    avatar
    T-Mobile Moderator
    4186 Reacties

    23 januari 2012, 12:47

    @wilholten

    Er was inderdaad afgelopen weekend een ernstige vertraging in de activatie systemen van de sim-kaarten. Ik zie dat vanmorgen rond half 12 je simkaart is geactiveerd, onze excuses hiervoor.
    0
    Quote
  • HenkTM
    avatar
    T-Mobile Moderator
    4186 Reacties

    23 januari 2012, 12:51

    @aholtman89

    Je kunt voor activatie van de nieuwe simkaart contact opnemen met onze afdeling klantenservice wanneer je een foutmelding krijgt via je My T-Mobile. Ook mag je mij in een privébericht je nieuwe sim-kaart nummer (icc.nr.) doorgeven samen met je telefoon nummer, zodat ik hem voor je kan activeren.:)
    0
    Quote
  • sandebrie
    avatar
    Doet lekker mee
    8 Reacties

    29 augustus 2012, 09:14

    HenkTM schreef:

    @aholtman89

    Je kunt voor activatie van de nieuwe simkaart contact opnemen met onze afdeling klantenservice wanneer je een foutmelding krijgt via je My T-Mobile. Ook mag je mij in een privébericht je nieuwe sim-kaart nummer (icc.nr.) doorgeven samen met je telefoon nummer, zodat ik hem voor je kan activeren.:)



    hallo ik wilde net mijn sim kaart activeren maar dit gaat niet, wat kan ik doen ik heb mijn telefoon nodig
    0
    Quote
  • CindyS
    avatar
    T-Goeroe
    4982 Reacties

    30 augustus 2012, 12:16

    @sandebrie
    Het is weer mogelijk om een nieuwe simkaart te activeren via My T-Mobile. Excuses voor het ongemak!
    0
    Quote
  • Light01
    avatar
    Debutant
    1 Reacties

    30 augustus 2012, 12:48

    ''De service is niet bereikbaar. Probeer het later opnieuw of neem contact op met T-Mobile Klantenservice om je simkaart te activeren.''

    Nee hoor!! Tja ik verzin het toch echt niet...
    0
    Quote
  • CindyS
    avatar
    T-Goeroe
    4982 Reacties

    30 augustus 2012, 13:37

    @Light01
    Welkom op het T-mobile Forum. Vanwege een betalingsachterstand zijn niet alle opties op My T-Mobile voor jou beschikbaar, waaronder de simkaart activeren. Ik zie dat je inmiddels telefonsich contact hebt opgenomen en je nieuwe simkaart is geactiveerd. :)
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

avatar
Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)