Vraag: Geen pukcode meer van de tablet

• valentino46rossi

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten valentino46rossi heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

9 februari 2018, 18:41

- Topic starter
    hoe los ik dit probleem op ik heb geen pukcode meer kwijt . hoe los ik dit op om toch weer internet te krijgen erop
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9414 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

11 februari 2018, 11:48

Hi Valentino,

Heb je een My T-Mobile account aangemaakt voor je tablet abonnement? Zo ja, dan kan je heel makkelijk zelf je Pukcode opvragen via My T-Mobile> Simkaart & toestel> bekijk jouw pukcode. Vervolgens kun je de code op deze manier invoeren. Druk op de beltoets (alsof je iemand belt) en toets deze code in: **05*pukcode*nieuwe pincode*herhaal nieuwe pincode#

Als je geen My T-Mobile account hebt, kun je mij dan in een privébericht het nummer van je tablet abonnement, naam, geboortedatum en adres sturen? Dan stuur ik je je pukcode op!
    0
    .
  • Lodan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lodan heeft ontvangen van andere leden.

Apple Expert
    1569 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

13 februari 2018, 13:27

Kleine toevoeging op Hajar hierboven:

Mocht je niet kunnen bellen omdat het een tablet is, stop de SIM-kaart tijdelijk even in je telefoon en probeer op die manier de code in te voeren in het bel scherm :)
    Niet alle tablets ondersteunen een beloptie (en daarmee deze code's) helaas.
    0
    Hello IT... Have you tried turning it off and on again?

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)