Beantwoord: DuoSim voor tablet

• qwerty88

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten qwerty88 heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

13 augustus 2017, 00:26

- Topic starter
    Beste,

Ik heb een telefoon en tablet en zou heel incidenteel mobiel internet willen gebruiken op mijn tablet (bijvoorbeeld op vakantie) Begrijp ik het goed dat ik dan best een duosim kan nemen? Bij mijn basis sim abo komen er maandelijkse kosten van 5 euro per maand bij en dat is het me niet waard. Een van de twee apparaten moet dan uitstaan, is daarvoor voldoende dat deze bijvoorbeeld op vliegtuigmodus wordt gezet?

Groeten,
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Kaassausje op 13 augustus 2017, 11:27
    Hoi qwerty88, welkom op het klantenforum.

Als het je het niet waard is, omdat je het toch maar incidenteel gaat gebruiken, dan schaf je 't toch niet aan? Je kunt ook de hotspot van je telefoon (beveiligd) aanzetten en daar je tablet mee verbinden. Zolang je telefoon in de buurt is, heb je dan gewoon internet.
    Bekijk origineel
  • Hakuin

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hakuin heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    162 Reacties

13 augustus 2017, 07:43

Ja, dat is voldoende.
    0
  • Kaassausje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kaassausje heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5956 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

13 augustus 2017, 11:27

Hoi qwerty88, welkom op het klantenforum.

Als het je het niet waard is, omdat je het toch maar incidenteel gaat gebruiken, dan schaf je 't toch niet aan? Je kunt ook de hotspot van je telefoon (beveiligd) aanzetten en daar je tablet mee verbinden. Zolang je telefoon in de buurt is, heb je dan gewoon internet.
    0
    Medeklant, geen medewerkster.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)