Beantwoord: Betalen met NFC

• Siepo

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Siepo heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

23 mei 2017, 08:58

- Topic starter
    Wanneer is T-Mobile geschikt voor betalen met NFC?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Thalina op 24 mei 2017, 10:15
    Hoi Siepo,

Om je vraag te beantwoorden, wij kijken uiteraard naar de mogelijkheden, maar vinden het momenteel te vroeg om hier in te stappen. Er zijn nog te veel beperkingen rond de dienstverlening en de NFC-chip en je mag als klant zeker niet de dupe worden. Zodra we meer weten, zullen we dit altijd met je communiceren via onze sociale kanalen!

Mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust.
    Bekijk origineel
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    5258 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Antwoord

24 mei 2017, 10:15

Hoi Siepo,

Om je vraag te beantwoorden, wij kijken uiteraard naar de mogelijkheden, maar vinden het momenteel te vroeg om hier in te stappen. Er zijn nog te veel beperkingen rond de dienstverlening en de NFC-chip en je mag als klant zeker niet de dupe worden. Zodra we meer weten, zullen we dit altijd met je communiceren via onze sociale kanalen!

Mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust.
    0
  • Essenity

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Essenity heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

12 juli 2017, 03:39

volgens mij word iedereen die vraagt om een nfc simkaart er juist de dupe van dat T-mobile het nog niet heeft. gelukkig heb ik maar een jaar abbonement...
    1
  • Serviceweb
    1315 Reacties

12 juli 2017, 11:00

Hi Essenity,

Waarom zou je de dupe zijn als je bij T-Mobile geen NFC simkaart kan krijgen? Al die testen van nu zijn ook nog niet je van het! Ik zou me pas druk maken als het allemaal ECHT goed werkt en alles op elkaar is aangesloten. Pas dan, als je echt alles met je Mobiel kan betalen met een NFC simkaart, dan zou ik me pas druk maken.

Maar goed, dit is mijn mening :)
    0
    Ben ook maar gewoon een klant en zeer tevreden over T-Mobile.
  • Essenity

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Essenity heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

12 juli 2017, 13:24

omdat ik het hiervoor al bijna een jaar lang succesvol zonder enige storing gebruikt heb met vodafone simkaart werkte allemaal ECHT goed.
    werkt echt superhandig als je je portemonee vergeten bent of tijdens het zelfscannen met je telefoon bij de Appie.
    1
  • Holger Omlor

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Holger Omlor heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

14 november 2017, 16:16

Ik ben het eens met Essenity, NFC werkt gewoon en het is een beetje flauw van Tmobile om te zeggen 'het is nog niet zo verbreidt' - terwijl zij daar als een van de drie grote providers in NL toch best wat invloed op hebben. Zo moeilijk (en kostbaar) kan het toch niet zijn om NFC SIM aan te bieden? Ik zou er zelfs nog een paar euro voor bij willen betalen.
    Conclusie: ik kan bij Tmobile mijn mobiel niet gebruiken om met Rabobank te betalen, en ook niet als vervanging van de OV chipkaart. Gelukkig heb ik maar een jaarabonnement, daarna kijken we verder.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8492 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

15 november 2017, 15:23

Hi Holger,

Jammer dat je er zo over denkt. Op dit moment is het inderdaad nog niet mogelijk, maar als we dit in de toekomst gaan aanbieden dan zullen we dat uiteraard wel met jullie delen.
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)