Beantwoord: Aanvraag sim mislukt

Tags:
  • Blancafiolwt

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Blancafiolwt heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

    29 november 2017, 12:45

    - Topic starter
    Vanmorgen via my t-mobile een vervangende simkaart besteld. Eerst het beltegoed opgewaardeerd en daarna de bestelling geplaatst. Vervolgens een mail ontvangen met de mededeling uw aanvraag is mislukt. Probeer het nog een keer via my t-mobile nog een keer geprobeerd maar daar krijg je de melding u heet vandaag al een nieuwe simkaart besteld u kunt pas na 7 werkdagen een nieuwe aanvragen! Vervolgens vind je nergens een nummer waarnaar je kan bellen alleen een verwijzing naar Facebook of Twitter die niet werkt. Kan iemand mij helpen?
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: David op 30 november 2017, 12:02
    Hoi Blancafiolwt,

    Goed dat je het even laat weten! Je kunt overigens op onze contactpagina ook andere manieren vinden om contact met ons op te nemen, buiten social media.

    In ons systeem zie ik inderdaad terug dat er een aanvraag is gedaan én dat er een e-mail is verstuurd dat deze niet goed verwerkt zou zijn. De e-mail lijkt per ongeluk verstuurd te zijn, want de status van jouw simkaart is dat deze gewoon gisteren aangevraagd is. Het kan 3 werkdagen duren voor je de simkaart hebt ontvangen. Met een beetje geluk is de simkaart er voor het weekend en anders gelijk erna.

    Houd je ons op de hoogte of de simkaart goed ontvangen is? Als je in de tussentijd nog vragen voor ons hebt, laat het gerust weten!
    Bekijk origineel
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11366 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    30 november 2017, 12:02

    Hoi Blancafiolwt,

    Goed dat je het even laat weten! Je kunt overigens op onze contactpagina ook andere manieren vinden om contact met ons op te nemen, buiten social media.

    In ons systeem zie ik inderdaad terug dat er een aanvraag is gedaan én dat er een e-mail is verstuurd dat deze niet goed verwerkt zou zijn. De e-mail lijkt per ongeluk verstuurd te zijn, want de status van jouw simkaart is dat deze gewoon gisteren aangevraagd is. Het kan 3 werkdagen duren voor je de simkaart hebt ontvangen. Met een beetje geluk is de simkaart er voor het weekend en anders gelijk erna.

    Houd je ons op de hoogte of de simkaart goed ontvangen is? Als je in de tussentijd nog vragen voor ons hebt, laat het gerust weten!
    0
    Quote
  • Blancafiolwt

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Blancafiolwt heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

    7 december 2017, 12:06

    Goedemorgen,

    De simkaart hebben we nog niet ontvangen, ook zie ik dat de kosten nog niet van het beltegoed zijn afgeschreven dus het lijkt erop dat eea nog niet in behandeling is genomen.
    0
    Quote
  • Blancafiolwt

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Blancafiolwt heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

    7 december 2017, 19:31

    Vanavond contact gehad met iemand van de klantenservice nu top geholpen aanvraag was niet in behandeling genomen nu in afwachting van de nieuwe sim kaart nog even geduld hebben.
    0
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11366 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    8 december 2017, 11:56

    Hi Blancafiolwt,

    Het is jammer dat de simkaart uiteindelijk toch niet geleverd was, maar top om te lezen dat je goed bent geholpen en dat de simkaart onderweg is! :)

    Mochten we je hier op het forum nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)