Beantwoord: Slaapstand Samsung S8

• remcobr1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten remcobr1 heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

28 augustus 2017, 09:19

- Topic starter
    Ik heb sinds kort de s8 (na de s6 edge gehad te hebben) en ervaar problemen met whattsapp berichten. Het lijkt erop dat de telefoon in een soort van slaapstand schiet waardoor er geen berichten meer opgehaald worden. Pas als ik whattsapp zelf open komen de berichten in eens binnen.

Ik heb de achtergrond gegevens van whattsapp en google op zonder restricties staan. Ook staat de optie Wifi ingeschakeld laten in slaapstand op altijd.

Heeft er iemand nog andere suggesties?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 28 augustus 2017, 13:30
    Hi Remco,

Gefeliciteerd met de S8. Hoe bevalt het toestel verder? Het is vreemd dat de Whatsapp berichten niet worden opgehaald. In deze troubleshoot van Whatsapp kun je tips vinden om het probleem op te lossen.

Laat je even weten of het hiermee is opgelost?
    Bekijk origineel
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    7889 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

28 augustus 2017, 13:30

Hi Remco,

Gefeliciteerd met de S8. Hoe bevalt het toestel verder? Het is vreemd dat de Whatsapp berichten niet worden opgehaald. In deze troubleshoot van Whatsapp kun je tips vinden om het probleem op te lossen.

Laat je even weten of het hiermee is opgelost?
    0
    .
  • remcobr1

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

28 augustus 2017, 14:22

Hoi Hajar,

ja die had ik ook al gevonden (google is ook my best friend :D) maar helaas mocht dat ook niet baten. Ik heb ondertussen wel kunnen ontdekken dat de slaapstand precies na 15 minuten ingaat.
    0
  • Kaassausje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kaassausje heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    6034 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

28 augustus 2017, 18:49

Hoi remcobr1.

Beheers je de Engelse taal? Zou je dan deze pagina eens door willen nemen? Wellicht ligt daar de oorzaak in? :)
    0
    Medeklant, geen medewerkster.
  • remcobr1

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

28 augustus 2017, 19:55

Hoi kaassausje,

Het Engels was geen punt, maar helpen deed het ook niet :(

Ik sta dus open voor andere suggesties, maar iig vast bedankt :)
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10983 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

13 september 2017, 12:03

Hoi Remco,

Heb je WhatsApp al eens helemaal opnieuw geïnstalleerd? In veel gevallen wil dit namelijk ook al helpen om het probleem op te lossen! Merk je ook een verschil tussen mobiel internet en WiFi, of gebeurt het in beide gevallen?

Ik ben erg benieuwd, hopelijk komen we er alsnog achter!
    0
  • remcobr1

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

13 september 2017, 12:41

whatsapp opnieuw geinstalleerd, terug naar fabrieksinstellingen en een harde reset van de telefoon. Leverde allemaal helaas geen oplossing op.

Ik ben er ondertussen achter dat whatsapp in de running proces apps staat als deze gebruikt is, maar na 14 minuten inactief word ie naar de not active lijst verplaatst. Bij daarna opnieuw openen begint de teller weer op 0 te lopen

overigens maakt wifi of 4g geen verschil
    0

2 Bijlagen

• ShadowLea

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ShadowLea heeft ontvangen van andere leden.

Samsung Expert
    6009 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

13 september 2017, 17:05

Voor zover wij op XDA weten is dit een bug in recente versies van de Google app.

In je apps lijst (Instellingen > Applicatiebeheer > Alles) staat een app genaamd "Google App" (of "Google Apps" of mogelijk alleen "Google". Het varieert per toestel en per firmware.), als je deze aantikt krijg je de optie om deze uit te schakelen. (Mogelijk moet je eerst de updates verwijderen.)

Let er wel op dat sommige Google apps (Google Now en Google speech to text) mogelijk niet meer werken.
    0
    Stupid questions most certainly do exist.... I'm a customer, not an employee.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)