Beantwoord: Samsung S7 communiceert niet met Maxxter bt speaker

• A3-jan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten A3-jan heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

12 augustus 2017, 20:39

- Topic starter
    Sinds ik de s7 hebt, krijg ik wel de bt speaker gevonden maar koppelt de telefoon niet aan deze.
    Wat kan er mis zijn?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: ShadowLea op 13 augustus 2017, 13:43
    Heb je de oude gekoppelde telefoon wel verwijdert uit de speaker? Die apparaten kunnen vaak maar één apparaat onthouden, en kunnen pas koppelen met een nieuw toestel als deze is verwijderd.

In de handleiding van de speaker staat meestal wel hoe je deze reset.
    Bekijk origineel
  • ShadowLea

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ShadowLea heeft ontvangen van andere leden.

Samsung Expert
    6047 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Antwoord

13 augustus 2017, 13:43

Heb je de oude gekoppelde telefoon wel verwijdert uit de speaker? Die apparaten kunnen vaak maar één apparaat onthouden, en kunnen pas koppelen met een nieuw toestel als deze is verwijderd.

In de handleiding van de speaker staat meestal wel hoe je deze reset.
    0
    Stupid questions most certainly do exist.... I'm a customer, not an employee.
  • A3-jan

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

16 augustus 2017, 09:25

In de handleiding staat niets vermeld over resetten van de speaker
    0
  • A3-jan

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

16 augustus 2017, 09:26

Ook via internet zoeken op resetten van de maxxter bt speaker, vind ik niets
    0
  • ShadowLea

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ShadowLea heeft ontvangen van andere leden.

Samsung Expert
    6047 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

16 augustus 2017, 20:41

De handleiding van deze speaker is wel héél summier. Er is zelfs geen nuttige handleiding voor pairen zelf.

Heb je toevallig het vorige gekoppelde toestel nog? Dan kun je vaak ook gewoon de pairing verwijderen in het toestel. Meestal werkt dat ook.
    0
  • A3-jan

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

16 augustus 2017, 21:37

Het oude heb ik nog, maar die heb ik helemaal gereset. Dus wellicht de parking hier helemaal uit?
    0
  • ShadowLea

Samsung Expert
    6047 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

16 augustus 2017, 22:29

Vreemd. Dan zou ik het helaas ook niet weten. :(
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    907 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

17 augustus 2017, 14:10

Hoi A3-jan,

Ik wil onze klantexpert ShadowLea bedanken voor het meedenken. Jammer dat haar tips niet hebben gewerkt!

Wat ik me nog afvraag is of het wel lukt om andere Bluetooth-apparaten met jouw S7 te koppelen. En andersom: lukt het om de Maxxter speaker te koppelen met andere toestellen of apparaten?

Ik ben benieuwd wat er uit deze kruistest komt. Laat het me weten!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)