Vraag: Probleem met Samsung S7 geluid na het bellen

• LLX

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten LLX heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

13 november 2017, 13:20

- Topic starter
    Na bellen is mijn volume bijna weg volume staat maximaal. Niet bij gebeld worden. Is weer oke na opnieuw opstarten. Wie weet waar dit aan ligt?
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11855 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 november 2017, 12:18

Hey LLX,

Welkom bij de T-Mobile Community. Gaaf om je hier te zien. ;)

Erg vreemd! Begrijp ik goed dat de volume van je ringtone, muziek en andere meldingen automatisch na een gesprek zachter wordt? Hoe merk je dit? Sinds wanneer heb je hier last van? Gebeurt dit ook als je bijvoorbeeld iemand belt via Whatsapp of Skype?

Zou je willen controleren of je de nieuwste software op je telefoon hebt staan? Check voor de zekerheid ook dit topic.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie. :)
    0
  • LLX

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten LLX heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

15 november 2017, 11:48

Hallo, ik heb hier last van sinds mijn voorlaatste update. Nu heb ik Android 7 als laatste software. Geluid is nagenoeg weg na bellen, niet na gebeld worden, mijn wekker geeft geen ringtone meer maar een piep, filmpjes/video's in RTL-z en nu.nl starten niet maar blijven bufferen. Weet niet of het ook bij Whatsapp bellen is, gebruik ik weinig of niet en Skype niet. Ook niet te horen als iemand belt. Soms als ik iets wil weizigen of probeer aan te passen in instellingen lees ik in het scherm "kan niet aanpassen tijdens bellen terwijl ik niet aan het bellen ben. Mvg. Leo
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11855 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

16 november 2017, 11:01

Hoi LLX,

Bedankt voor de aanvullende informatie!

Als je problemen ervaart na een update dan is 9 van de 10 keer het terugzetten naar de fabrieksinstellingen de oplossing. Zou je daarom een back-up kunnen maken van al je gegevens en je toestel één keer terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen? Instructies vind je op onze toestelhulp pagina!

Ik ben erg benieuwd naar je reactie.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)