Beantwoord: Melding op Samsung S6: schermoverlay uitschakelen

• lvanbreda

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten lvanbreda heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties
    Auteur

28 juli 2016, 23:34

- Topic starter
    Ik krijg op mijn Samsung s6 steeds de melding (schermoverlay uitschakelen) Kan iemand mij vertellen hoe ik die uit kan schakelen.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: lvanbreda op 29 juli 2016, 17:10
    Dit lost een groot gedeelte van het probleem op.
    Het stond gepubliceerd in Computer Totaal.
    Ik heb het kunnen oplossen door 'Clean master' te openen > klik rechtsonder op 'Me' > 'Settings' > schakel iSwipe uit onder iSwipe > 'iSwipe Settings' naar off.
    Bekijk origineel
  • Kaassausje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kaassausje heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5309 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

29 juli 2016, 01:10

Hoi Ivanbreda, welkom op het klantenforum.

Zou je in het instellingenmenu willen kijken of 'Ontwikkelaarsopties' aan staat? Zo ja, kun je die dan uitzetten? Vaak veroorzaakt 'secundaire schermen simuleren' deze error.

Als ontwikkelaarsoptie niet (ergens bijna onderaan) in je menu staat, dan moet je eerst even het volgende doen: Ga naar je instellingenmenu --> Over het toestel (Toestel-info) --> Druk net zolang op je buildnummer (bijna onderaan in de lijst) tot je een melding ziet verschijnen dat de ontwikkelaarsopties aangezet zijn. Daarna kun je bovenstaande proberen.

Laat je de uitkomst weten? :)
    0
    Een "dank je wel" kost 2 seconden. - Ik ben een medeklant, geen medewerkster!
  • lvanbreda

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten lvanbreda heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties
    Auteur

29 juli 2016, 09:46

Beste kaassausje. Ik heb de instellingen wel aan kunnen passen maar het probleem is er nog steeds. Als ik mijn agenda a-kalender+ gebruik dan zijn al mijn geplande gegevens nog steeds niet zichtbaar terwijl S-planner die nog steeds op mijn smartphone staat wel gewoon werkt. Ook zie ik in Whats-app geen namen meer bij de contact personen maar die staan in mijn contactpersonenlijst er gewoon bij. Help ik ben radeloos. Gr. Lambert
    0
  • Kaassausje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kaassausje heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5309 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

29 juli 2016, 12:50

Hoi Lambert.

Voor de whatsapp namen heeft whatsapp zelf een hulppagina. Het zou kunnen zijn dat de synchronisatie het probleem veroorzaakt. Wellicht ook met de kalender?

Is de melding van schermoverlay uitschakelen wel weg, of is deze ook nog gebleven? (Stond die uit in de onteikkelaarsopties?)

Wanneer is het probleem ontstaan? Na een software-update? Na het downloaden van een bepaalde app? Is er iets anders merkwaardigs/noemenswaardigs aan vooraf gegaan?
    0
  • lvanbreda

is een Top Poster
    5 Reacties
    Auteur

29 juli 2016, 13:32

Hoi Klantexpert.

De melding schermoverlay uitschakelen wordt nog steeds getoond.
    Ik krijg deze melding; Schermoverlay gedetecteerd: Als u deze instelling voor rechten wilt wijzigen moet u eerst de schermoverlay uitschakelen via Instellingen>Apps instellingen openen. dan krijg ik het menu te zien met daarboven de tekst 1
    0
  • Kaassausje

Klantexpert
    5309 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

29 juli 2016, 14:04

Heb je android 6 op je toestel? Dan schijnt dit te helpen: "open application settings and turn off all applications".
    Bron.
    0
  • lvanbreda

is een Top Poster
    5 Reacties
    Antwoord

29 juli 2016, 17:10

Dit lost een groot gedeelte van het probleem op.
    Het stond gepubliceerd in Computer Totaal.
    Ik heb het kunnen oplossen door 'Clean master' te openen > klik rechtsonder op 'Me' > 'Settings' > schakel iSwipe uit onder iSwipe > 'iSwipe Settings' naar off.
    1
  • Kaassausje

Klantexpert
    5309 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

29 juli 2016, 20:26

Dat kan ook inderdaad. Er zijn verschillende oorzaken voor de melding en niet iedereen gebruikt clean master. ;) Ik heb je antwoord in ieder geval vast als juiste antwoord gemarkeerd. Fijn dat dat alvast is opgelost. Of loop ik nu op de zaken vooruit?

Hebben de tips op de whatsapp pagina nog een oplossing kunnen bieden voor de namen van je contactpersonen?
    En is het kalenderprobleem er nog? Dan kunnen we daar nog voor kijken wat het probleem zou kunnen zijn.
    0
  • lvanbreda

is een Top Poster
    5 Reacties
    Auteur

29 juli 2016, 21:07

Ik heb een backup gemaakt en terug naar fabrieks instelling. Alles werkt nu weer zoals het voorheen was. Hartelijk dank voor uw adviezen.
    0
  • Kaassausje

Klantexpert
    5309 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

1 augustus 2016, 10:41

Fijn dat 't gelukt is. :)
    0
  • EstherLo

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten EstherLo heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

10 augustus 2016, 23:19

Ik had het probleem ook, maar het lag bij mij aan Omni Swipe. Die app heb ik geïnstalleerd staan en lijkt op I-Swipe. Mogelijk zijn er meer vergelijkbare apps en moeten deze dus uitgeschakeld staan.
    0
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    4215 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

11 augustus 2016, 12:48

Hoi Esther,

Leuk dat je op het forum jouw oplossing deelt van dit probleem! :) Hier help je anderen klanten weer mee die zoeken naar een oplossing. Dankjewel!
    0
  • Hans s4

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hans s4 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

11 september 2016, 12:09

Deze boodschap verscheen ook bij mij op de nieuwe Samsung S6. Steeds meer apps hadden er last van. Steeds de telefoon gereset, maar vier keer resetten had ik er genoeg van. Probleem gemeld bij de klantenservice. Deze boden aan om de telefoon ter reparatie te nemen of om te ruilen voor een gereviseerd exemplaar.
    Bij het leegmaken van de telefoon heb ik de app HD File Manager van Cheetah Mobile verwijderd. Tot mijn grote genoegen deed de telefoon nu wat hij moest doen. De weigerachtige apps vroegen wel om toestemming voor bijvoorbeeld bestanden. Deze gaf ik en vervolgens geen enkel probleem!
    Dus kijken of er apps zijn met een verkennerfunctie of blockfunctie.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)