Beantwoord: Hoe kan ik foto's van mijn Samsung naar de computer verplaatsen?

• snuf123

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten snuf123 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    11 Reacties
    Auteur

29 december 2012, 14:55

- Topic starter
    Hoe kan ik foto's van mijn Samsung naar mijn computer verplaatsen?

Het liefste zonder internet.

Alvast bedankt!
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Amy op 9 maart 2016, 14:42
    Hallo allemaal,

Wij zien dat dit topic de laatste tijd weer veel bezocht is. Dit is een verouderd topic en de bovenstaande informatie gaat niet meer voor iedereen op.

Wil je foto's of bestanden van je Samsung toestel naar je laptop of pc verplaatsen? Neem dan een kijkje in dit topic. Kaassausje geeft daar meer uitleg over het overzetten van je foto's. Je kunt hiervoor ook Samsung Smart Switch gebruiken.

Als je nog vragen hebt hierover dan horen we het graag! :)
    Bekijk origineel
  • pjb1950

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten pjb1950 heeft ontvangen van andere leden.

Super Member
    815 Reacties

29 december 2012, 16:23

Verbind je telefoon met een usb kabeltje met je computer; klik op mijn computer; als het goed is moet je nu je telefoon als een extra 'harde' schijf zien (je hebt een C schijf en je telefoon is dan D; heb je meer stations dan is het altijd de laatse letter)) Als je op die schijf dubbelklikt zie je wat er is opgeslagen op je telefoon en kan je dus foto's naar een map op je computer verplaatsen.

succes!
    0
  • snuf123

Doet lekker mee
    11 Reacties
    Auteur

29 december 2012, 18:13

pjb1950 schreef:

Verbind je telefoon met een usb kabeltje met je computer; klik op mijn computer; als het goed is moet je nu je telefoon als een extra 'harde' schijf zien (je hebt een C schijf en je telefoon is dan D; heb je meer stations dan is het altijd de laatse letter)) Als je op die schijf dubbelklikt zie je wat er is opgeslagen op je telefoon en kan je dus foto's naar een map op je computer verplaatsen.

succes!

Superbedankt!
    0
  • snuf123

Doet lekker mee
    11 Reacties
    Auteur

29 december 2012, 18:25

succes!

Ik heb alleen 1 probleem: het lukt helemaal, maar mijn computer herkent hem niet als extra harde schijf.. Weet u hier ook een oplossing voor?
    Alvast bedankt!
    0
  • Ousai

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ousai heeft ontvangen van andere leden.

is een gewaardeerde antwoordgever
    430 Reacties

29 december 2012, 18:27

welke telefoon heb je?
    0
  • tribaltim

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tribaltim heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    4306 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

29 december 2012, 18:48

Staan de foto's op je telefoon of op geheugenkaart???
    0
    Ik ben ook gewoon klant van T-Mobile, ik ben niet werkzaam voor T-Mobile!
  • snuf123

Doet lekker mee
    11 Reacties
    Auteur

16 januari 2013, 17:58

welke telefoon heb je?

Een samsung galaxy mini
    0
  • snuf123

Doet lekker mee
    11 Reacties
    Auteur

16 januari 2013, 17:59

Staan de foto's op je telefoon of op geheugenkaart???

Op mijn geheugenkaart... Is dat een probleem??
    0
  • Michel_1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Michel_1 heeft ontvangen van andere leden.

T-Guru
    1794 Reacties

23 januari 2013, 09:48

@snuf123

Het is zeker geen probleem dat ze op de SD kaart staan. Samsung toestellen worden niet automatisch herkend als harde schijf. Dit kun je op de telefoon instellen via Instellingen > Applicaties > Ontwikkeling > USB foutopsporing aanvinken. Zodra je dit hebt gedaan en je koppelt het toestel weer met je PC, dan kun je direct bij alle bestanden op de SD kaart.
    0
  • druk-man

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten druk-man heeft ontvangen van andere leden.

Ster
    119 Reacties

23 januari 2013, 09:53

@"https://forum.t-mobile.nl/members/snuf123-270337/"

Het is zeker geen probleem dat ze op de SD kaart staan. Samsung toestellen worden niet automatisch herkend als harde schijf. Dit kun je op de telefoon instellen via Instellingen > Applicaties > Ontwikkeling > USB foutopsporing aanvinken. Zodra je dit hebt gedaan en je koppelt het toestel weer met je PC, dan kun je direct bij alle bestanden op de SD kaart.

aahaa... nu lukt het idd wel ...bedankt
    0
  • rianka

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rianka heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    1 Reacties

16 oktober 2013, 19:43

ff een vraagje.... mijn afbeeldingen staan niet op mijn geheugenkaart. hoe krijg ik ze nu op mijn pc?
    0
  • ShadowLea

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ShadowLea heeft ontvangen van andere leden.

Samsung Expert
    6009 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

16 oktober 2013, 19:53

Als je de telefoon op de pc aansluit, staan ze in verkenner onder [telefoonnaam]/Telefoon/DCIM.
    0
    Stupid questions most certainly do exist.... I'm a customer, not an employee.
  • Amy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    10069 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Modbreak

9 maart 2016, 14:42

Hallo allemaal,

Wij zien dat dit topic de laatste tijd weer veel bezocht is. Dit is een verouderd topic en de bovenstaande informatie gaat niet meer voor iedereen op.

Wil je foto's of bestanden van je Samsung toestel naar je laptop of pc verplaatsen? Neem dan een kijkje in dit topic. Kaassausje geeft daar meer uitleg over het overzetten van je foto's. Je kunt hiervoor ook Samsung Smart Switch gebruiken.

Als je nog vragen hebt hierover dan horen we het graag! :)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)