Beantwoord: Geen internet

• xixix

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten xixix heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

25 juli 2017, 09:21

- Topic starter
    Ik heb al sinds gister geen internet, ik kan wel bellen en smsen. Ik snap er helemaal niets van :(
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 25 juli 2017, 12:54
    Hey Xixix,

Goed dat je het even aangeeft! Ik zie dat je dit ook via de Chat hebt gedaan. Mijn collega Janine heeft alle instellingen voor het mobiele internet met je doorlopen en dit staat allemaal goed. Daarnaast heb je genoeg MB's en geen blokkades. Ervaar je het probleem op dit moment nog steeds en heb je het dan ook overal of op één plek? Janine had het al aangegeven, maar het is handig om even jouw simkaart te controleren. Met een kruistest weet je direct waar het aan kan liggen. Hopelijk heb je hier snel even tijd voor, het is binnen 5 minuten gepiept en dan weet je gelijk waar het door komt!

Ik ben benieuwd naar het resultaat en als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11357 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

25 juli 2017, 12:54

Hey Xixix,

Goed dat je het even aangeeft! Ik zie dat je dit ook via de Chat hebt gedaan. Mijn collega Janine heeft alle instellingen voor het mobiele internet met je doorlopen en dit staat allemaal goed. Daarnaast heb je genoeg MB's en geen blokkades. Ervaar je het probleem op dit moment nog steeds en heb je het dan ook overal of op één plek? Janine had het al aangegeven, maar het is handig om even jouw simkaart te controleren. Met een kruistest weet je direct waar het aan kan liggen. Hopelijk heb je hier snel even tijd voor, het is binnen 5 minuten gepiept en dan weet je gelijk waar het door komt!

Ik ben benieuwd naar het resultaat en als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
    0
  • Barbarajm

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Barbarajm heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    4 Reacties

11 september 2017, 14:41

Ik had precies hetzelfde probleem. Alle genoemde oplossingen geprobeerd maar geen resultaat.
    Na veel gegoogle op iphonehacks.com de oplossing gevonden: VPN of VPN app uitschakelen.
    Nu werkt alles weer als voorheen!:$
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    11357 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

12 september 2017, 13:54

Hi Barbarajm,

Dankjewel voor jouw tip, altijd welkom! :D
    0
  • Rhoona

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rhoona heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

12 oktober 2017, 20:40

Hoi,

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem. Mijn internet werkt nergens.
    Geen VPN app, dus dat kan het niet zijn. Net mijn sim eruit gehaald en er weer in gedaan. Al meerdere keren opnieuw opgestart. Niks werkt :(

Ik kan wel bellen en smsen, wifi werkt ook. Wat kan ik nog meer proberen?

Groeten Rhona
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    11357 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

13 oktober 2017, 12:13

Hoi Rhona,

Ik zie in ons systeem terug dat je vandaag mijn collega hebt gesproken en dat bleek dat de mobiele gegevens uitgeschakeld waren. Ik neem aan dat alles nu weer top werkt? :)
    0
  • Rhoona

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rhoona heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

13 oktober 2017, 12:41

Ja super suf, ik had mn mobiele gegevens uitstaan 😂
    1

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)