Beantwoord: Verzekering stop zetten

• yvonne brochard

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten yvonne brochard heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

12 februari 2018, 15:25

- Topic starter
    bij verlenging is mijn een verzekering aangeboden maar ik wil hier geen gebruik van maken
    hoe annuleer ik dit?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Bas op 13 februari 2018, 11:17
    Hey Yvonne,

Superleuk om te zien dat je de weg richting onze Community gevonden hebt! Ik heb natuurlijk direct voor je in ons systeem gekeken, daar zie ik dat je gister geholpen bent door mijn collega Martine. Zij zal er dan ook voor zorgen dat je verzekering wordt opgezegd!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, schoom dan niet, we helpen je graag! Geniet van je dag vandaag! :D
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Bas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bas heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    335 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Antwoord

13 februari 2018, 11:17

Hey Yvonne,

Superleuk om te zien dat je de weg richting onze Community gevonden hebt! Ik heb natuurlijk direct voor je in ons systeem gekeken, daar zie ik dat je gister geholpen bent door mijn collega Martine. Zij zal er dan ook voor zorgen dat je verzekering wordt opgezegd!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, schoom dan niet, we helpen je graag! Geniet van je dag vandaag! :D
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)