Vraag: Reparatie iPhone 6

• Jorrit1992

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jorrit1992 heeft ontvangen van andere leden.

is net lid geworden
    0 Reacties
    Auteur

19 mei 2017, 17:59

- Topic starter
    Beste t-mobile,

Ik ben echt helemaal klaar met jullie reparatie service. Ik heb mijn toestel in een maand tijd nu voor de 3e keer opgestuurd vandaag. De eerste keer stuurde ik me toestel op omdat de microfoon en de boxen stuk waren. Boxen netjes gemaakt microfoon in eerste instantie ook maar gingen naar een week weer stuk toen voor de 2e keer opgestuurd. Dus weer 10 dagen zonder zitten. Toen kreeg ik het bericht dat die binnen was ik weer naar de t-mobile shop. Hier vertelde ze me dat hij niet meer te maken was en ik een nieuwe kreeg. Nou ik blij want kreeg een nieuw toestel blij naar huis toen ik thuis me nieuwe mobiel aan het installeren was en in de oplader deed reageerde die niet. Ben toen een nieuw snoertje gaan kopen gelijk maar een originele van Apple zelf. Werkte ook niet. Toen dacht ik bij me zelf krijg je een nieuw toestel kan je hem niet eens opladen. Dus hoe nieuw moet dat toestel dan wel zijn. Want ga mij niet vertellen dat ik een nieuw toestel heb gehad en hij kan niet eens opladen. Want er stond letterlijk in de brief die ik er bij krijg je krijgt van ons een nieuw werkend toestel nou echt niet. Nou ik weer terug naar t-mobile shop om hem weer op te sturen voor de 3e keer in een maand tijd ongeveer verschrikkelijk wat een service naar een klant die ze hele leven dat die een mobiel heeft klant is bij t-mobile. Ik ben echt van plan om volgende maand als me abonnement afloopt over te stappen naar iets anders. Of t-mobile moet met een prachtige aanbieding komen voor me volgende abbonoment voor een goede vaste klant anders ben ik weg ook en raad ik niemand meer aan om hier ooit klant te worden

Groet
    0
1 Reactie
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    7389 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

21 mei 2017, 16:32

Hi Jorrit,

Wat jammer om te horen dat je zoveel problemen hebt ervaren met je toestel. Ik begrijp dat je daar niet blij van wordt. Werkt je toestel nu wel naar behoren of toont die nog steeds kuren? Ik zie dat je volgende maand je abonnement mag verlengen. Hoe zou je het vinden als ik tegen die tijd een belafspraak maak met onze verkoopafdeling? Jullie kunnen dan samen kijken naar de mogelijkheid. Je kan dan ook aangeven wat je wilt.

Ik hoor graag van je of je daar interesse in hebt.
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)