Vraag: Lenovo Moto Z Play scherm blijft zwart na reparatie

  • C. Hom

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten C. Hom heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    9 Reacties
    Auteur

    20 december 2017, 10:51

    - Topic starter
    Sinds ik een nieuw scherm en moederboard op mijn telefoon heb, blijft het scherm zwart als ik hem op pak of asl ik iemand bel of gebeld word. wat kan hier de oorzaak van zijn?
    0
    Quote
    C.H
  • Johrick

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Johrick heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Stagiair
    108 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    20 december 2017, 11:23

    Hi C. Hom,

    Wat naar dat je telefoon raar doet als je hem oppakt. Waar heb je je telefoon laten repareren? Het kan namelijk zo zijn dat de reparatie niet helemaal goed is verlopen.

    Als je de telefoon gewoon neergelegd, ervaar je dan ook het probleem dat het scherm zwart blijft?

    Laat je het me weten? Ik hoop dat je snel weer kan gaan genieten van je telefoon! ;)
    0
    Quote
    Groetjes Johrick - Stagiair bij T-Mobile Webcare
  • C. Hom

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten C. Hom heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    9 Reacties
    Auteur

    20 december 2017, 11:39

    Hij is bij T-Mobile gerepareerd. Ja het scherm blijft ook zwart als je hem neerlegt.
    0
    Quote
    C.H
  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1257 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    21 december 2017, 10:22

    Hoi C. Hom,

    Ik ben natuurlijk geen monteur, maar ik ben er wel voor je om je te adviseren!

    Je zit er natuurlijk niet op te wachten dat het scherm het na de reparatie niet meer goed doet! :( Was dit direct na de reparatie het geval? Het lijkt er dan op dat de reparatie niet helemaal goed is verlopen en in dat geval kun je het toestel opnieuw ter reparatie aanbieden. Ik weet dat dat absoluut geen pretje is, daarom raad ik je aan om ook eerst even uit te sluiten of het echt niets met de software te maken heeft. In dit topic vind je een aantal stappen die je kunt doorlopen om dit uit te sluiten. Ik duim voor je dat dit uitkomst biedt! En zo niet, dan zorgen de monteurs ervoor dat jouw toestel dit keer wèl helemaal in orde wordt gemaakt.

    Laat je me weten hoe dit afloopt? Als je nog vragen hebt, let me know!
    0
    Quote
  • C. Hom

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten C. Hom heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    9 Reacties
    Auteur

    21 december 2017, 11:35

    Ik heb mijn toestel inmiddels aangeboden voor reparatie. Had de fabrieksinstelling uitgevoerd maar dat hielp ook niet. Wacht nu maar af waar het aan heeft gelegen.:?
    0
    Quote
    C.H
  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1257 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    21 december 2017, 15:22

    Ben ik inderdaad ook erg benieuwd naar! Het komt nu vast helemaal goed met je toestel. Hou ons maar op de hoogte! :)
    0
    Quote
  • C. Hom

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten C. Hom heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    9 Reacties
    Auteur

    8 januari 2018, 22:11

    Ik heb de telefoon ongerepareerd terug gekregen. Het probleem blijft. Ik dacht eerst dat het aan de app flitsmeister lag omdat die automatisch opstarte met de bluetooth van mijn auto maar het probleem blijft. Kreeg als oplossing mee regelmatig de telefoon uitschakelen dit helpt even maar daarna toch weer zwart beeld bij het oppakken. Vindt het jammer dat de technische dienst niet verder heeft gekeken dan het toestel te formateren en nieuwe software er op te zetten. Dit had ik zelf ook al gedaan heb dit ook door gegeven in de winkel.
    0
    Quote
    C.H
  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1257 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    9 januari 2018, 14:26

    Hoi C.Hom,

    Wat jammer dit, ik heb nog zo hard voor je geduimd!

    Ik heb direct navraag gedaan bij onze specialisten, om erachter te komen wat nu de meest handige stap is. Mijn collega geeft aan dat het allereerst handig is om toch nog eens een fabrieksreset te doen, zònder de back-up meteen terug te zetten. Mogelijk wordt het probleem door de back-up veroorzaakt.

    Als je met een schone installatie nog steeds problemen ervaart, kan ik je adviseren om het toestel nog eens ter reparatie op te sturen. Ik weet dat dit geen pretje is, maar je kunt dan in de shop aangeven dat dit de derde keer is dat het toestel wordt opgestuurd. Als je dit aangeeft wordt daar een speciale notitie van gemaakt, zodat het reparatiecentrum het toestel met extra zorg bekijkt!

    Hou je me op de hoogte?
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)