Vraag: klacht Chubb verzekering // Dynasure // ACE

  • stephanieeexx

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten stephanieeexx heeft ontvangen van andere leden.

    Debutant
    5 Reacties
    Auteur

    10 april 2018, 12:14

    - Topic starter
    Beste,

    Hierbij wil ik graag een klacht indienen met betrekking tot de service van dynasure.

    Mijn iphone was gevallen en deze zouden ze 04/04/2018 ophalen. Volgens de koerier was ik niet aanwezig en is vertrokken. Brengen naar Nuth was niet mogelijk volgens het ACE contract.

    07/04/2018 vervangend toestel ontvangen, koerier was te vroeg en belde mij persoonlijk op. Vervangend toestel was leeg en moest 12 uur laden. Na 12 uur laden bij het opstarten geen apple begin scherm, stond geprogrammeerd op thaise (soort gelijke taal) met een oude software erop. Telefoon moest hersteld worden.

    Na herstel concludeerde ik dat de batterij van dit toestel niet optimaal was, na 10 min ingebruik van 98% naar 71%, Vervolgens in ene slag weer naar 44%, tevens viel dit toestel ook uit bij 25%.

    09/04/2018 contact opgenomen met Dyna, probleem uitgelegd, toestel wordt weer opgehaald, hoelang reparatie ging duren was niet bekend, Koerier zou 09/04/2018 komen tussen 18 en 23 uur. Ik heb de track & trace opgevolgd, geen informatie bekend waar de koerier zich bevond. Na 21 uur was het ook niet mogelijk contact met Dyna op te nemen. Om 00:06 doe ik de pagina verversen. Koerier zegt om 22:22 geadresseerde niet aanwezig.

    Ik heb geen sms, geen telefoontje, geen briefje en geen koerier gezien op de camera.

    Tevens kon ik ook geen naam of foto van de koerier zien. Enige wat ik kon zien was dat de auto zich in Sint-Katelijne-Waver bevond.
    Ook is er informatie plotseling verdwenen uit de historie en waarom was mijn pagina niet up to date?

    Op 10/04/2018 wederom contact opgenomen met Dyna, ophaling op 10/04/2018 niet mogelijk enkel 11/04/2018.

    Ik ben absoluut niet te spreken over de service en omstandigheden met Dyna & Ace.

    Niemand kan en wil mij verder helpen en volgens het contact tussen dyna & ace mag ik mijn toestel niet in Nuth afgeven wat 15 KM van mij verwijderd is.

    Wat kan en moet ik doen?
    0
    Quote
  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1887 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    11 april 2018, 11:05

    Hoi Stephanie,

    Wij zijn er natuurlijk voor je om je hiermee te helpen! Goed dat je ons een berichtje stuurt via deze Community.

    Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat je gister ook telefonisch contact met ons hebt gehad. Daarin is geadviseerd om contact op te nemen met ACE, omdat zij de partij zijn die dit op moeten lossen met jou. Ik wil je dan ook vragen dat te proberen; ik weet zeker dat zij het netjes met jou op zullen lossen en een goede oplossing aan jou zullen bieden!

    Mocht je er tóch niet met hen uitkomen, dan ontvang ik graag jouw polisnummer, klachtnummer, voornaam, achternaam, e-mail en telefoonnummer in een privéberichtje. Wij kunnen dan ons best voor jou doen!

    Laat je weten hoe het afloopt Stephanie? :)
    0
    Quote
  • Mirandje81

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mirandje81 heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    4 Reacties

    14 april 2018, 15:32

    Ik heb ook problemen met chubb verzekering mijn toestel is opgehaald met schermschade ik betaal voor val stootschade verzekering elke maand en nu krijg ik een mail dat ze niet repareren maar altijd vervangen mijn telefoon werkt verder prima ik wil geen tweedehands toestel terwijl de mijne gewoon prima werkt en dan moet ik ook nog 65 euro betalen ben niet gek heb nu een klacht ingediend en dat duurt natuurlijk ook weer paar dagen en voorlopig zit ik zonder telefoon ik vind het een hele slechte zaak
    0
    Quote
  • Mirandje81

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mirandje81 heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    4 Reacties

    14 april 2018, 15:33

    Oplichters zijn het die verzekeraar
    0
    Quote
  • Kaassausje
    Klantexpert
    6457 Reacties

    14 april 2018, 20:15

    @Mirandje81

    Je hebt hierover al een eigen topic geopend, het is niet de bedoeling dat je vervolgens in meerdere topics je onvrede uit over hetzelfde. Dat wordt hier gezien als spammen. Kun je daar rekening mee houden? Bij voorbaat dank.
    0
    Quote
    Medeklant, geen medewerkster.
  • stephanieeexx

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten stephanieeexx heeft ontvangen van andere leden.

    Debutant
    5 Reacties
    Auteur

    16 april 2018, 16:57

    Even een update:

    Zoals wij reeds aan u hebben bevestigd, hebben wij de volgende klacht in goede orde ontvangen:
    U bent niet tevreden over onze service. Uw had een claim ingediend en uw toestel zou op 4-4-2017 opgehaald worden. Echter heeft de koerier aangegeven dat er niemand aanwezig was. Uiteindelijk is op 7-4-2018 het vervangende toestel bij u geleverd. Het vervangende toestel blijkt defect te zijn. U heeft hierover contact met ons opgenomen en er is aangegeven dat wij het defecte toestel willen ophalen om te repareren. De koerier zou op 9-4-2018 het defecte toestel komen ophalen, maar ook deze keer is de koerier niet geweest. Op 10-4-2018 heeft u hierover opnieuw contact met ons opgenomen en heeft u te horen gekregen dat er pas voor 11-4-2018 een nieuwe afspraak ingepland kan worden. Hier bent u het niet mee eens en u wilt een passende oplossing ontvangen.


    Naar aanleiding van uw schrijven hebben wij uw zaak onderzocht. Volgens onze administratie was op beide momenten van het ophalen niemand op het opgegeven adres aanwezig. Het navigatiesysteem van de betreffende koerier toont aan dat hij of zij daadwerkelijk in de betreffende straat aanwezig was. Tevens heeft de koerier geprobeerd, om telefonisch contact met u op te nemen, maar kon u spijtig genoeg niet bereiken.

    Uit onze administratie blijkt dat er voor 11 april 2018 een nieuwe ophaalafspraak staat ingepland.

    Tot slot betreuren wij het dat u een vervelende ervaring met betrekking tot onze dienstverlening heeft gehad. Wij doen er alles aan om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen en stellen uw reactie dan ook zeer op prijs.

    Indien u zich niet met ons standpunt kunt verenigen, dan kunt u een vervolgklacht indienen bij het management van Chubb. U kunt uw vervolgklacht dan schriftelijk richten aan: Chubb, t.a.v. Chubb Management, Postbus 22193, 6360 AD Nuth, of per e-mail aan: management.t-mobile@chubbverzekering.nl. Hierbij dient u dan als referentie uw klachtnummer .... als onderwerp te gebruiken.

    Wij verzoeken u om uw eventuele vervolgklacht te beargumenteren met een duidelijke omschrijving waarom u het niet eens bent met ons standpunt, en daarbij waar mogelijk te verwijzen naar de relevante bepalingen van de Chubb Toestelverzekering polisvoorwaarden welke u als bijlage bij deze e-mail aantreft.

    Met vriendelijke groet,

    Chubb

    Dit antwoord heb ik mogen ontvangen
    0
    Quote
  • stephanieeexx

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten stephanieeexx heeft ontvangen van andere leden.

    Debutant
    5 Reacties
    Auteur

    16 april 2018, 17:02

    Beste,

    Eerst en vooral zou ik graag willen weten wat jullie standpunt is? Wij zijn Dyna/ACE en wij maken geen fouten?

    Met alle plezier zal ik u een duidelijke omschrijving geven, hopelijk kunt u deze keer mijn probleem wel begrijpen en met een passelijke oplossing komen.

    De chauffeur die op 04/04/2018 mij gemist heeft heeft alvorens contact gehad met zijn leidinggevende of hij mocht vertrekken al dan niet. Tevens kon ik direct in het systeem zien dat de order niet was afgehandeld, ik heb die dag een SMS en post kaart ontvangen. Laten we het niet hebben over het feit dat de chauffeur om 08:01 uur alweer weg was. De chauffeur van 07/04/2018 was ook 15 min te vroeg, deze belde mij persoonlijk op.

    Hier onder vertelt u: '' De koerier zou op 9-4-2018 het defecte toestel komen ophalen, maar ook deze keer is de koerier niet geweest.''
    Inderdaad heel goed aangegeven de koerier is niet geweest.

    Tevens zegt u: '' Het navigatiesysteem van de betreffende koerier toont aan dat hij of zij daadwerkelijk in de betreffende straat aanwezig was'.''
    De koerier was in de betreffende straat aanwezig. Dan kunt u ook precies zien waar de koerier heeft gestopt in de betreffende straat.

    Graag laat ik u even de straat van mijn tante zien.

    (Printscreen van Google maps)


    Zoals u kunt zien zijn de rode lijnen ...STEENWEG

    (Printscreen van Google maps)

    Zoals u kunt zien bevindt er zich een rotonde en moet men direct naar links, deze straat is ook de ...STEENWEG.

    (Printscreen van Google maps)

    De rood gemarkeerde lijn is ...STEENWEG.

    Dus wanneer wij over duidelijke omschrijvingen praten, graag zou ik u vragen om de coördinaten van de chauffeur te controleren.

    Tevens spreekt u erover dat de chauffeur mij niet kon bereiken, van collega's van u heb ik begrepen dat de chauffeur in het frans had vermeld dat het nummer niet in gebruik was, het nummer was niet goed volgens hem. Wederom vraag ik u hier om een duidelijke omschrijving.

    Aangezien de chauffeur frans spreekt is hij belgisch, was hij ervan op de hoogte dat ik een Nederlands nummer heb en dus 0031 moet draaien?

    Kunt u mij ook vertellen waarom ik geen SMS, voicemail of kaart van Dyna heb ontvangen?

    Ook heb ik duidelijke instructies laten noteren op welke raam en deur de chauffeur moest kloppen, zodat hij niet hoefde te bellen om te kinderen wakker te maken.

    Ik heb camera beelden tot mijn beschikking van 21:30 uur tot 22:30 uur geen auto of chauffeur te zien.

    Ook heb ik een opmerking over het volgende

    (Printscreen van Track&Trace historie.)

    Gisteren op 09/04/2018 stond er om 18:17 uur nog een melding dat de chauffeur tussen 20 en 23 uur zou komen.

    Ik heb de my dynalogic pagina vanaf 21 uur iedere 10 min gerefreshed geen enkele melding zichtbaar.

    Hoe kunnen berichten plots verdwijnen en informatie pas op 10/04/2018 zichtbaar zijn?

    Daarbij heeft hij zeker ook 4 auto's voor de deur niet zien staan, geadresseerde afwezig zeker.
    (Printscreen van Track&Trace auto volgen)

    Hoe kan het zijn dat ik hier gisteren enkel een auto bij Sint-Katelijne-Waver zag staan?

    (Printscreen van Track&Trace foto en naam koerier)

    Waarom was er geen naam en foto zichtbaar van welke chauffeur zou komen? Zeker als men zo laat nog aan huis komt is dit wel prettig om te weten.

    Waarom hebben jullie geen noodlijn?

    Waarom was de website niet correct?

    TOT SLOT:'' Tot slot betreuren wij het dat u een vervelende ervaring met betrekking tot onze dienstverlening heeft gehad.''

    Ik heb mijn twijfels of u het überhaupt wel betreurt want de vervelende ervaring blijft ontstaan.

    Iedereen maakt fouten, maar een fout toegeven is een kunst, iets wat niet in jullie straat ligt.

    Het ergste in dit verhaal is dat ik verlof moet indienen, zelf aanwezig moet zijn, problemen met mijn werk krijg en dat ik het zelf nog niet eens naar jullie toe mag brengen,

    Want alles buiten ACE mag in nuth toestellen afgeven, behalve ik.


    Welke garantie heb ik dat de chauffeur morgen wel komt opdagen en op welk tijdstip want zoals telefonisch afgesproken zal mijn vader het toestel overhandigen.



    Daarbij zou ik ook nog graag meer duidelijkheid willen hebben over mijn vervangend toestel.

    Is het normaal dat ik een vervangend toestel krijg wat helemaal leeg is en wanneer ie aangaat al in het thais is ingesteld? (soort gelijk voorbeeld)

    (Printscreen van iphone met thaise taal)


    Waarom krijg ik een defect toestel toegestuurd en moet ik vervolgens weer wachten op reparatie of vervaging?

    Vindt u het ook normaal dat ik al meer als 6 dagen bezig ben met een vervang toestel?

    Graag zie ik u treurigheid tegemoet en komt u met een passelijke oplossing of vergoeding voor deze situatie en tijd.

    Ik hoop dat mijn omschrijving duidelijk genoeg was en dat ik ook zeer duidelijk antwoord deze keer van u mag ontvangen.

    Een mail waar alleen met de vinger naar mij wordt gewezen en ik voor jullie fouten en communicatie moet opkomen is klaar.

    Graag hoor ik van u.


    MVG
    0
    Quote
  • stephanieeexx

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten stephanieeexx heeft ontvangen van andere leden.

    Debutant
    5 Reacties
    Auteur

    16 april 2018, 17:06

    Beste,

    Wederom ga ik verder met mijn klacht.

    Ik ben ten einde raad en weet niet meer welke kant ik op moet.

    Het probleem wordt steeds erger en niemand komt met een oplossing,

    11-04-2018 zijn ze het defecte vervang toestel komen halen.

    Aan de hand van onderstaande informatie heb ik op 12-04-2018 weer contact opgenomen met Dyna/Chubb/ACE

    (Printscreen van reparatie info internet)


    Er werd mij verteld dat ze mijn toestel nog niet hadden gerepareerd, deze lag klaar voor reparatie maar voor het weekend zou ik een nieuw toestel ontvangen.

    Tevens heb ik onderstaande mail op 12-04-2018 ontvangen.

    (Printscreen van mail)

    Meteen stelde ik mezelf de vraag hoe kan ik deze mail pas nu krijgen als mijn toestel al op 11-04-2018 is opgehaald?

    Op 13-04-2018 wederom heb ik persoonlijk contact opgenomen om te checken hoe het met mijn toestel is, aangezien ik zelf nooit gecontacteerd of geïnformeerd wordt.

    Als snel werd duidelijk dat het vrijdag de 13de was, ik werd van de ene medewerker naar de andere medewerker door verbonden. De 4de medewerker werkte op de reparatie dienst en kon mij vertellen dat mijn toestel niet gemaakt was en opgestuurd was naar apple en ik zeker nog een week moest wachten.

    Ik geloofd mijn oren niet en belde weer naar een andere dienst om mijn beklag te doen en hopen dat er iemand was die mij kon helpen, maar helaas.

    Deze keer viel mij letterlijk de broek uit want deze medewerker vertelde mij dat ik niet hoefde te wachten op mijn gerepareerd toestel maar een nieuw toestel toegestuurd kreeg, alleen deze was niet op voorraad daarom had ik nog niks vernomen.

    Het gene wat mij kort ervoor verteld werd door de reparatie dienst klopte niet. Wanneer het toestel zou binnen komen was niet bekend. Waarschijnlijk in de loop van de dag.

    In de late namiddag nam ik wederom contact op, maar de dienst van de bestelde toestellen was niemand aanwezig dus niemand kon mij vertellen wanneer ik een nieuw toestel zou ontvangen.

    Vandaag 16-04-2018 heb ik weer contact opgenomen en mijn beklag gedaan. Er werd mij verteld dat ik in de loop van de middag een telefoon zou krijgen om een afspraak te maken hoelaat mijn toestel vandaag geleverd zou worden. Ik moet mijn leen toestel van een vriendin vandaag terug geven.

    Na lange tijd wachten heb ik zelf maar weer contact opgenomen, tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen dat ik geen nieuw toestel zou krijgen, maar ze gingen mijn toestel repareren.

    Ze hebben een batterij kit besteld en wanneer deze binnen was zouden ze mijn toestel repareren en terug sturen.

    De medewerker heeft haar excuses aangeboden voor alle verschillende verhalen maar dit was het standpunt en ze kon mij niet verder helpen.

    Ik zit letterlijk met mijn handen in het haar en ben alle vertrouwen kwijt.

    Telkens worden afspraken niet nagekomen, wordt er verkeerde informatie verstrekt en komt er geen oplossing.

    Online kan ik ook geen informatie vinden, alleen onderstaande.

    (Printscreen van reparatie link historie)

    Ik ben het moe om steeds 5 x per dag te moeten bellen en er vanuit dyna/chubb/ACE geen info komt.

    Dit probleem moet heel snel opgelost worden.
    0
    Quote
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    9263 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    17 april 2018, 13:21


    Hi Stephanie,

    Ik heb mij even ingelezen en ik begrijp je frustratie en dat je dit snel opgelost wilt hebben. Het is dus zo dat we inderdaad niet volledige inzage hebben in het contact zoals dat plaatsvindt tussen jou en de verzekeraar. Tegelijkertijd willen we natuurlijk wel ondersteuning bieden. Jij hebt ook gewoon recht op een goedwerkend toestel en ik wil je daar ook graag aan helpen! Ik heb nu contact gezocht met een toestelspecialist om te kijken wat de mogelijkheden zijn en hoe ik je in dit geval het beste kan assisteren. Zodra ik een reactie heb zal ik het je laten weten. Als je in de tussentijd zelf ook wat hebt gehoord van Chubb, laat het mij dan weten!

    Als je in de tussentijd aanvullende vragen hebt, laat het vooral weten. Ik wil niets liever dan dat je over een goed werkend toestel kunt beschikken en kunt genieten van onze diensten! Ik wens je nu voor nu nog een mooie dag!
    0
    Quote
    .
  • stephanieeexx

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten stephanieeexx heeft ontvangen van andere leden.

    Debutant
    5 Reacties
    Auteur

    19 april 2018, 10:27

    Ik heb er geen woorden meer voor, gisteren heb ik de hele dag lopen bellen maar kwam geen stap verder. 17/04/2018 om 17:30 uur heb ik wederom contact gezocht. Het toestel werd gerepareerd. Geen nieuwe informatie. Nu blijkt ‘s nachts dat ik een e-mail om 17:14 uur heb ontvangen om een afspraak te maken. Deze heb ik niet gezien dus dan doen ze het automatisch versturen. Naar het huis adres waar op 18/04/2018 niemand aanwezig was. Gelukkig heeft de buurman mijn toestel in ontvangst kunnen nemen. Dynasure vraagt namelijk niet om een ID. Toch werkt het gerepareerde toestel nog steeds niet naar behorens. Ik ga er geen energie meer aan verspillen en mij een nieuw toestel bestellen.
    0
    Quote
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    9263 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    20 april 2018, 07:23

    Hi Stephanie,

    Dankjewel voor het doorgeven van de huidige status. Ik vind het heel jammer dat je toestel nog steeds niet optimaal werkt na de reparatie. Wat voor problemen ervaar je nog steeds? Wellicht dat wij ook tips voor je hebben. Mocht je toch voor een nieuw toestel gaan dan hoop ik dat je er veel plezier van zal beleven en dat je er zorgeloos gebruik van kan maken. Ik wens je voor nu een mooi zonnig weekend toe en als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
    0
    Quote
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)