Vraag: Klacht ACE verzekering

• LiesbethA

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten LiesbethA heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

20 juni 2017, 11:57

- Topic starter
    Ik ben al jaren klant bij T-Mobile en naast mijn toestel ben ik altijd verzekerd geweest bij proasist,nooit problemen mee gehad ..Nu werd me in de winkel gezegd dat ACE verzekeringen veel betere voorwaarden had en dat ik daar nooit zonder toestel zou zitten want als er iets was dan kreeg je meteen een vervangend toestel ..Nou daar klopt dus NIKS van ..Ik betaal de hoofdprijs €13,95 per maand en ruim 2 weken geleden valt mijn toestel,scherm kapot ..Ace gebeld komt 2 dagen later mijn toestel ophalen ,krijg geen leen toestel en moet wachten tot dat ACE de klacht gegrond vind ,vervolgens krijg ik na 2 dagen een vervangend toestel dat gelijkwaardig moet zijn aan mijn toestel ...NIET DUS !!! Het vervangend toestel word super warm bij gebruik ,de batterij is in no time leeg en op het achter ftontje staat geen Emei nr maar MADE IN VIETNAM...Na de klacht te hebben doorgegeven word wederom na 2 dagen dit toestel .opgehaald ,zit dus weet zonder en wederom niet bereikbaar ..Ik geef aan dat ik een ander toestel wil een toestel dat gelijkwaardig is aan het toestel dat ik ingeleverd heb ..Nee dat krijg ik niet ...Toestel gaat naar reparatie...En krijg mail dat het is nagekeken en gerepareerd en de vraag of er nog meer klachten zijn aan het toestel ..Nee niet dat ik weet maar ik wil dit toestel niet ..Ik wil een toestel terug dat niet is gerepareerd en dat netjes op de achterkant een Emei nr heeft staan ,zoals het hoort.. Ik heb ook een klachten mail naar ACE gestuurd ..Ik hoor daar niks van en hoor ook niks meer van ACE..Ik betaal dus 13,95 per maand ,heb voor het vervangend toestel €65,00 moeten betalen en zit nu alweer een week zo der roesten en hoor gewoon niks meer ..TMOBILE ik weet niet wat hier de bedoeling van is ,ik word hier niet vrolijk van en ik kom van dit bedrijf ACE op internet tal van klachten tegen ...Dir laten jullie toch zeker niet gebeuren????
    0
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    787 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

20 juni 2017, 13:08

Welkom in het forum.
    Je staat helaas niet alleen. Providers zouden die verzekering eens moeten aanspreken op hun gedrag.

https://forum.t-mobile.nl/reparatie-en-verzekeringen-431/neem-geen-toestelverzekering-bij-ace-dynasure-266931/index1.html
    0
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • Hakuin

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hakuin heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    193 Reacties

20 juni 2017, 13:10

https://forum.t-mobile.nl/search/activity/recent/index1.html
    Je bent blijkbaar niet dr enige.
    Schandalig dat tmobile in zee gaat met bedrijven zoals dynafix en Ace.
    0
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

21 juni 2017, 10:48

Hoi Liesbeth,

Goed dat je dit aankaart!

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je gewoon een normaal werkend toestel wilt hebben en dat geldt ook voor het vervangende toestel. Daarom wil ik dit ook verder laten uitzoeken, dus ik heb zelf contact opgenomen met ACE voor jou. Ik kan je natuurlijk niks garanderen, maar ik wil wel echt mijn best doen om dit voor je op te lossen. Zodra ik terugkoppeling krijg ga ik je dit direct laten weten.

In de tussentijd, als je nog vragen hebt, ben je altijd welkom om die te stellen!
    0
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

26 juni 2017, 12:45

Hoi Liesbeth,

Zoals beloofd kom ik terug op jouw klacht omtrent de reparatie van jouw toestel.

Ik heb contact gehad met de verzekering omtrent jouw situatie. Daar heb ik de volgende informatie doorgekregen. ACE zorgt voor een leentoestel binnen 24 uur na goedkeuring van de claim. Dus mijn excuses als je in de winkel misschien verkeerd bent geïnformeerd over de voorwaarden van omruilen.

Over de backcover van de Samsung Galaxy S7 Edge hoef je je geen zorgen te maken dat het een heel ander toestel is wat niet gecertificeerd is. Dat is het uiteraard wel. Alle Samsung Galaxy S7 Edge toestellen uit de fabriek (winkel) hebben op de achterkant het IMEI nummer staan. Zodra zij de backcover dienen te vervangen wordt een nieuwe (originele) backcover geplaatst zonder IMEI nummer. Op deze nieuwe backcover staat dan wel het type en ‘made in Vietnam’, echter is het niet mogelijk het oorspronkelijke IMEI nummer opnieuw erin te graveren. Tevens zijn deze nieuwe backcovers origineel en van dezelfde kwaliteit als wanneer de klant deze koopt vanuit de winkel.

Ik hoop dat deze informatie meer duidelijkheid creëert. Als het goed is heb je nu opnieuw het toestel ontvangen wat nu wel goed functioneert. Mocht je nog vragen hebben of kom je er niet uit? Laat het gerust weten!
    0
  • Mcntsch

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mcntsch heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

13 september 2017, 19:22

Ik adviseer alle mensen die dit lezen echt nooit een verzekering bij deze maatschappij af te sluiten. Ik ervaar alleen maar problemen waar zij onderuit proberen te komen met slappe excuses. Maandenlang betaald zonder verzekerd te zijn, mijn polis zou op mysterieuze wijze definitief beeindigd zijn. De klanttevreden heid is ver te zoeken. Je ontvangt geen leentoestel en jouw 'nieuw' toestel is een slecht gerepareerd toestel waarbij je snel problemen zult ondervinden. Zij maken valse beloftes en komen hun afspraken niet na! Achteraf hoor ik terug dat veel meer mensen die klant zijn bij T-mobile, problemen met hun hebben, ik zit er zelfs over na te denken om ze voor de rechter te slepen, but..
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8499 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 september 2017, 14:30

Hi Mcntsch,

Jammer om te lezen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Ik hoop dat je probleem inmiddels wel is opgelost. Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag.
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)