Beantwoord: Gerepareerd toestel is kwijt

• pep54

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten pep54 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    9 Reacties
    Auteur

11 mei 2018, 15:33

- Topic starter
    Op 24 april is mijn toestel aangeboden voor reparatie. Op 5 mei krijg ik een mail dat het toestel gerepareerd en teruggestuurd is naar de aangegeven T-shop. Bij aankomst blijkt dat men een lege doos in ontvangst heeft genomen. Geen spoor van het toestel. Bij navraag blijkt toestel in een andere T-shop te liggen. Volgende dag erheen en daar gaven ze aan het toestel is teruggestuurd naar andere T-shop. Eenmaal aangekomen bij deze T-shop, gaven ze aan dat de levering van het toestel uiterlijk donderdag zou plaatsvinden. Bij navraag vrijdag blijkt het toestel al 4 dagen 'zoek'. De koeriersdienst van T-Mobile kan niet aangeven hoelang het duurt voordat het toestel is gevonden... Klantenservice gebeld maar die kunnen alleen maar 'een mail sturen'. en afwachten.. Inmiddels alweer 3 weken zonder toestel en T-Mobile kan niets anders zeggen dan 'sorry' voor het ongemak.. ondertussen loopt m'n bundel af maar is die nog ongebruikt en kan ik die niet 'on hold' zetten maar wel betalen voor de volgende bundel.. Hoe lang kan deze soap duren en wat zijn je rechten als klant hierin? ..
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 12 mei 2018, 13:50
    Hi Pep54,

Een behoorlijk onfortuinlijke situatie! Snap best dat je daar gefrustreerd van raakt!

In ons systeem zie ik terug dat er meerdere malen contact is geweest en dat uiteindelijk mijn collega Aziz hierover gisteren contact met je wilde opnemen. Hij kreeg je jammer genoeg niet te pakken, maar heeft wel jouw voicemail ingesproken. Het toestel is door de T-Shop in Utrecht retour gestuurd naar de winkel in Arnhem en daar wordt het toestel dan ook bezorgd. Dit kan een aantal werkdagen duren, dus houd er rekening mee dat je komende week ergens gebeld wordt met bericht over jouw telefoon.

Mocht er in de tussentijd nog iets zijn waar wij bij kunnen helpen, laat het ons weten!
    Bekijk origineel
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5810 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

13 mei 2018, 14:35

Dat is een slimme zet om die sim kaart even in een toestel te doen idd.
    Waarom had je die simkaart dan niet in het toestel zitten wat je nu gebruikt?

Maar fijn dat het opgelost is :cool:
    0
  • pep54

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten pep54 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    9 Reacties
    Auteur

13 mei 2018, 22:26

Hallo Rosan, omdat dat m’n zakelijke toestel is. Wel het nummer doorgegeven waarop ik bereikbaar was..
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)