Beantwoord: Pincode met letter kan niet worden ingevoerd op Huawei P10

Tags:
  • EricaYolande

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten EricaYolande heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

13 februari 2018, 11:33

- Topic starter
    Huawei P10. Ik heb mijn pincode gewijzigd met een letter. Echter kan ik geen letter invoeren als ik mijn pincode in wil typen. Ik kan mijn telefoon dus niet meer openen. Hoe los ik dit op?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: EricaYolande op 13 februari 2018, 12:10
    Ik heb zelf het antwoord gevonden. Voor wie hetzelfde meemaakt: Houdt de letter wat langer ingedrukt. Je krijgt dan een ander scherm met cijfers en letters.
    Bekijk origineel
  • EricaYolande

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten EricaYolande heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Antwoord

13 februari 2018, 12:10

Ik heb zelf het antwoord gevonden. Voor wie hetzelfde meemaakt: Houdt de letter wat langer ingedrukt. Je krijgt dan een ander scherm met cijfers en letters.
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11999 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

13 februari 2018, 15:42

Hoi Erica,

Top dat je het probleem zelf al hebt weten op te lossen en de oplossing ook nog even met ons deelt! :) Dit helpt anderen ook weer, mochten zij ditzelfde ervaren!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)