Beantwoord: Mappen in Windows Live Mail

• doke melman

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten doke melman heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

11 september 2017, 13:26

- Topic starter
    Sinds een foutmelding komen door mij verzonden berichten en concepten niet meer in de mappen op Windows Live Mail terecht. Zoals ik eerder aangaf werk ik met één email account, nl. een gmailaccount, en komt alle post (dus ook de verzonden post) via deze weg in Windows Live Mail terecht.
    het gmail account op internet werkt nog goed: daar functioneren de mappen 'verzonden 'mail' en 'concepten'' nog wel. maar het is lastig om daarvoor speciaal het internet op te moeten.
    Wie weet raad/
    1
    Gemarkeerd als antwoord: doke melman op 13 september 2017, 14:16
    inmiddels is het probleem opgelost! het was heel simpel. de mappen waren alleen maar verborgen, en een druk op het pijltje van gmail bracht ze weer te voorschijn.
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

12 september 2017, 12:16

Hoi Doke,

Zou je kunnen aangeven welke foutmelding het was? Dat maakt het een stuk makkelijker voor ons om te bedenken wat het probleem zou kunnen zijn. Daarnaast helpt het ons ook erg veel als je aangeeft op welk apparaat/toestel je jouw e-mail checkt en welke applicatie je hiervoor gebruikt. Je gaf in het andere topic aan dat het om Thuis gaat, dus gaat het dan om jouw computer of telefoon?

Als het om jouw telefoon gaat, dan zou ik je aan willen raden om de e-mail even helemaal opnieuw te installeren. In onze Toestelhulp vind je instructies om dit te doen. Hopelijk lukt het zo!

We horen graag van je of het gelukt is en anders zien we de extra info graag tegemoet! :)
    0
  • doke melman

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten doke melman heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

12 september 2017, 22:37

Dank voor de reactie, David,
    Het gaat om een desktop computer.
    Windows gaf een foutmelding en ging toen gelijk opnieuw opstarten. Het was een algemene melding en niet nader uitgelegd.Toen ik daarna in Windows Live Mail ging werken waren de mappen Verzonden mail, Concepten en Verwijderde berichten niet verdwenen, maar er worden geen berichten meer toegevoegd. Bij het gmailaccount op internet, worden wel berichten toegevoegd. Ik denk zelf dat het aan de instellingen ligt, maar weet niet hoe.....
    Ik heb Windows 10, maar mijn mail programma is van 2011.
    graag hoor ik van je,
    Doke
    0
  • doke melman

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Antwoord

13 september 2017, 14:16

inmiddels is het probleem opgelost! het was heel simpel. de mappen waren alleen maar verborgen, en een druk op het pijltje van gmail bracht ze weer te voorschijn.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)