Beantwoord: Het laden van video's en pagina's duurt heel lang

• Audushi83

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Audushi83 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    15 Reacties
    Auteur

31 juli 2017, 16:25

- Topic starter
    De afgelopen dagen kan ik heel moeilijk video's bekijken op youtube of facebook. Zelfs als ik een website wilt bezoeken duurt het laden heel lang tenzij ik mijn weer op mijn WiFi zit. Mijn broertje heeft er ook last van. Hoe kan dit worden opgelost?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Lodan op 5 augustus 2017, 22:48
    Hoi Audushi83,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met je toestel. maar 2 toestellen met precies hetzelfde probleem is wel héél toevallig.

Kun je bij Instellingen naar Mobiel netwerk gaan? Hier het menu Opties mobiele date openen.
    Bovenin staat: Schakel 4G in: Uit / Gesprekken en data / Alleen Data.

Maak hiervan Gesprekken en Data.

dan 1 menu terug, Mobieledatanetwerk. Als je deze aandrukt krijg je een overzichtje te zien: Mobiele data en Persoonlijke hotspot.
    Vul bij beide "APN" op: smartsites.t-mobile
    Laat Gebruikersnaam en wachtwoord voor beiden leeg.

Terug in het hoofdmenu, kun je kijken bij Algemeen, Info wat er bij Aanbieder staat?
    Dit zou T-Mobile NL 28.4 moeten zijn. Het kan zijn, als deze nog verouderd was, dat je bij het openen van deze pagina een "Carrier update" of "Aanbieder update" krijgt.

Verder heb je waarschijnlijk wel iOS 10.3.3?

Mocht dit alles niet werken, kun je dan proberen via Instellingen, Algemeen, Stel opnieuw in de optie Herstel netwerkinstellingen kunnen kiezen?
    Dit verwijdert wel je WiFi logins! Maar dit kan als laatste mogelijkheid alles nog oplossen.
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11371 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

10 augustus 2017, 10:40

Hey Audushi83,

Goed dat het in ieder geval al beter werkt!

Als het allemaal niets oplevert, dan is de laatste stap om het toestel ter reparatie aan te bieden. We hebben namelijk alles getest, gecontroleerd en geprobeerd wat er thuis gedaan kan worden. Laten we hopen dat het niet nodig is en dat de tip van Lodan goud is! :)
    0
  • Audushi83

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Audushi83 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    15 Reacties
    Auteur

12 augustus 2017, 11:32

Nou David het is geen goud waard. Het ging wel ok de afgelopen dagen maar vandaag is het echt niks. En ik ben het nu wel zat😤.
    0
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

14 augustus 2017, 14:11

Hoi Audushi83,

Nee, daar heb je helemaal gelijk in!

Begrijpelijk dat je het zat bent. Zoals mijn collega David al aangaf, is de beste optie nu om jouw toestel ter reparatie aan te bieden. Dan kan het onafhankelijke reparatiecentrum het toestel analyseren en kijken waar het probleem ligt. Ze laten jou dan weten of de reparatie binnen de garantie valt en dan kan je zelf bepalen of je ermee akkoord gaat. Hopelijk kan het op die manier snel voor je worden opgelost.

Sta je open voor die optie? :)
    0
  • Audushi83

is een Top Poster
    15 Reacties
    Auteur

14 augustus 2017, 15:07

Hoi Muberra, helaas moet dat maar gebeuren. Ik zal dan voorlopig niet bereikbaar zijn? Of krijg ik een leentoestel?
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11371 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

15 augustus 2017, 12:06

Hi Audushi83,

Spijtig dat het toestel uiteindelijk tóch ter reparatie moet! :S

Als je geen reservetoestel hebt of van iemand even een telefoon kunt lenen, dan zul je wel even onbereikbaar zijn. Je krijgt geen leentoestel tijdens de reparatieprocedure. Op dit moment is de gemiddelde duur van een reparatie van jouw Apple 8 werkdagen. Soms duurt het wat langer, soms wat korter, maar dan weet je in ieder geval een beetje waar je op moet rekenen. Zorg er ook voor dat je een goede back-up maakt voor je de iPhone ter reparatie stuurt, zodat je geen gegevens verliest!

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, dan horen we dat graag!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)