Beantwoord: Google play services

• Rjpjager

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rjpjager heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

14 mei 2018, 18:18

- Topic starter
    Sinds 12 mei 2018 krijg ik de melding als ik mijn videoland app wil openen " google play services moet geüpdate worden om chromecast te kunnen blijven gebruiken". Nou heb ik al 2x de app google play services verwijdert en daarna geüpdate. Dan kon ik telkens een keer de videoland app weer gebruiken en daarna krijg ik steeds weer dezelfde melding. Weten jullie misschien hoe dit opgelost kan worden. Ik heb een huawei P9 lite. Mijn nichtje heeft dezelfde mobiel en heeft hetzelfde probleem.

M.v.g
    R. Jager
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Bas op 16 mei 2018, 15:14
    Dan blijven we natuurlijk doorzoeken naar een oplossing! Via onze toestelexperts kreeg ik de tip om de gegevens te wissen en de updates te verwijderen van Google Play Services. Het wissen van de gegevens kun je doen via Instellingen > Apps > Geheugen, de updates kun je verwijderen via Instellingen > Apps > App info. Hopelijk biedt dit de oplossing!

Ik hoor het uiteraard graag van jullie. :D
    Bekijk origineel
  • Sjaaa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sjaaa heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

15 mei 2018, 00:09

Same here.. Krijg het niet voor elkaar. Ik heb een p10Lite
    0
  • Bas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bas heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    332 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

15 mei 2018, 15:16

Hey Rjpjager & Sjaaa,

Ik ben het natuurlijk direct voor jullie gaan navragen! Online kwam ik namelijk ook niet heel veel verder.. Hebben jullie de Videoland app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Het kan namelijk zo zijn dat het probleem daar zit in plaats van de Google Play Services app.

Houden jullie me op de hoogte? Ik hoor het graag van jullie! :D
    0
  • Sjaaa

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

15 mei 2018, 15:18

Heb ik idd ook gedaan, krijg nog steeds dezelfde melding..
    0
  • Rjpjager

2 Reacties
    Auteur

15 mei 2018, 15:45

Dankjewel voor je reactie! Helaas krijg ik ook nog steeds dezelfde melding.
    0
  • Bas

T-Mobile Moderator
    332 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Antwoord

16 mei 2018, 15:14

Dan blijven we natuurlijk doorzoeken naar een oplossing! Via onze toestelexperts kreeg ik de tip om de gegevens te wissen en de updates te verwijderen van Google Play Services. Het wissen van de gegevens kun je doen via Instellingen > Apps > Geheugen, de updates kun je verwijderen via Instellingen > Apps > App info. Hopelijk biedt dit de oplossing!

Ik hoor het uiteraard graag van jullie. :D
    0
  • Sjaaa

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

16 mei 2018, 15:22

Ennn we kunnen weer op videoland, top dankuwel!!
    0
  • Rjpjager

2 Reacties
    Auteur

16 mei 2018, 19:52

Dankjewel!!
    0
  • Bas

T-Mobile Moderator
    332 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

17 mei 2018, 14:23

Fijn om te lezen dat het weer werkt, Sjaaa & Rjpjager! Mochten jullie in de toekomst nog vragen hebben, dan weten jullie mij uiteraard te vinden! Geniet van jullie dag (en een goed werkende Videoland-app)! ;)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)