• Vraag: vragen over MMS instellingen

• Gesloten Topic

Resultaten 141 tot 160 van de 255

• marclogtenberg
      Doet lekker mee
      38 Reacties

26-08-09 23:28
      Mensen...

Zonder dat ik iets heb veranderd doet opeens de MMS-functie het!!!

Ongelooflijk!

Nu nog even de visual voicemail aan de praat krijgen...

Marc Logtenberg

• dries6951
      dries6951's schermafbeelding
      Weet de weg
      50 Reacties

27-08-09 15:50
      HOI HOI HOI . . . . . . FEEST FEEST
      Alhoewel ik een SMSje van de Technische Dienst zou krijgen omdat ze het eindelijk voor elkaar hadden gekregen om mij -en anderen- te laten MMS-en . . . . . .. ZONDER BERICHT lukt het mij nu ook - - - - als de gebruiker (bedankt Marc) niet toevallig merkte dat het nu wel geregeld is, had niemand dat in de gaten gehad. Alweer een belofte die TM niet s nagekomen en erg onfatsoenlijk, temeer omdat 'we' er al zolang mee bezig zijn. Maar ja, we mogen niet klagen natuurlijk want MMS werkt, ook al was eenige uitleg wel op zijn plaats geweest. Nu nog een fatsoenlijke 3G dekking zoals beloofd . . . . . .

• blizzard
      blizzard's schermafbeelding
      Ster
      322 Reacties

27-08-09 16:04
      Yep, ik had het ook al eerder gemerkt dat MMS werkt.

Communiceren met klanten blijft een moeilijke bezigheid voor T-Mobile....

• gangstar
      Doet lekker mee
      10 Reacties

30-08-09 02:33
      mms wordt beperkt door T-mobile.Je kunt mms niet meer gebruiken op OS 3.x

• dries6951
      Weet de weg
      50 Reacties

30-08-09 20:33
      Oorspronkelijk geplaatst door gangstar

mms wordt beperkt door T-mobile.Je kunt mms niet meer gebruiken op OS 3.x

Neem eens de moeite om voorgaande posts te lezen voordat je iets schrijft . . . . komt wat volwassener over dan denk ik.

• syllie153
      Debutant
      1 Reacties

07-09-09 19:17
      Ik kan wel MMS berichten versturen (en die komen ook aan), maar niet ontvangen. Hoe gek is dat!? Vandaag een uur met de helpdesk aan de lijn gehangen, maar zonder resultaat. Hopelijk kunnen jullie me helpen? Mijn toestel is Nokia 6300.

Thanks,
      Sylvia

• JeroenRuiter
      JeroenRuiter's schermafbeelding
      Ster
      332 Reacties

07-09-09 20:53
      Ik denk dat wij je niet kunnen helpen, je kunt doormiddeld van de tekst mms naar 1300 te smsen je juiste instellingen krijgen, maar die heb je als je een mms kunt versturen. vraag of tmobile je instellingen daar in de computer wil resetten.

• dries6951
      Weet de weg
      50 Reacties

09-09-09 17:15
      MMS werkt en op antwoord van mijn brief aan de directie over geen 3G en 5 maanden geen MMS: 5 maanden 50% korting op min i150 abo. Kleine pleister maar hij kleeft goed. Nu nog kijken of het ook wordt verrekent. . . . .

• tinydancer
      tinydancer's schermafbeelding
      Debutant
      1 Reacties

09-09-09 22:25
      Ik ben blij voor jullie dat MMS nu werkt en ik zal wel iets verkeerd doen, maar ondanks het doorlopen van verschillende tips doet MMS het bij mij nog steeds niet. Nu heb ik nog een relax abonnement en binnekort gaat mijn I-abo in, maar ik baal er van dat het niet werkt.

Iemand nog een laatste strohalm, voor ik me weer tot de klantenservice ga richten of in de rij ga staan bij de t-mobile shop?

• JeroenRuiter
      Ster
      332 Reacties

10-09-09 13:19
      Afbeeldingen in MMS mogen niet meer dan (nog neder te benoemen) aantal kb's... Check dit even na via de klantenservice! iPhone 3G kan bij mooi weer foto's maken tot wel 1.1 mb per foto.

• Martijn090
      Ster
      141 Reacties

Vroege vogel Badge
      10-09-09 21:35
      Hallo allemaal,

een vriend heeft mij een mmsje willen versturen, op een of andere vreemde manier nooit ontvangen. Dat vind ik niet eens het grootste probleem, ik ontvang echter +/- 10x per dag een smsje met de melding dat er een mms niet goed is aangekomen. Na contact met TM hebben ze instellen gereset, echter, geen resultaat.

Heeft iemand enig idee wat hier aan te doen??

• JeroenRuiter
      Ster
      332 Reacties

10-09-09 22:57
      Bel met 08007111 en leg je verhaal duidelijk uit. Laat ze en cache aanmaken richting de Technische Dienst en vraag of ze alle instellingen in hun netwerk willen resetten. Wellicht helpt dit.

• C1ndy
      Moderator
      691 Reacties

Nachtbraker Badge
      10-09-09 23:03
      Kun je de mms wel ontvangen als je de simkaart in een ander toestel doet?

• alphard2009
      alphard2009's schermafbeelding
      Doet lekker mee
      6 Reacties

11-09-09 19:54
      Sinds gister trotse eigenaar van de N97. Maar ik kan er niet mee op internet, en ook mms ontvangen lukt niet. Site nagekeken en gebeld, maar ze konden me niet verder helpen.

Wanneer hebben jullie die instellingen ervan?

• Foxy71
      Doet lekker mee
      4 Reacties

11-09-09 22:23
      Hoi,
      I had the same problem with my N97. You can go to a T-Mobile shop and they will send you 2 sms's with the settings which you have to save them in your phone or you can call the customers service. I did it via T-Mobile shop.

• AmdxP
      Doet lekker mee
      3 Reacties

26-09-09 18:20
      Beste Alphard2009,

Heel simpel, log in op my T-mobile.
      Ga naar mijn Telefoon, en verander deze in de N97.
      Eenmaal gedaan kan je de telefoon instellingen laten versturen .

• Anne-Marie
      Moderator Anne-Marie's schermafbeelding
      T-Mobile Moderator
      4.805 Reacties

Allrounder BadgeSamenscholing BadgeHTC Expert BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel BadgeBreinbreker Badge
      28-09-09 17:15
      @alphard2009, de instellingen voor de Nokia N97 zijn (nog) niet beschikbaar via My T-Mobile. Je kunt de instellingen opvragen via de website van Nokia.

• Wendy1
      Debutant
      1 Reacties

30-09-09 14:42
      Wie herkent het volgende,
      Afgelopen zondag probeerde een vriendin mij een afbeelding te smsen of te mmsen.
      Mijn telefoon kon dit bericht niet openen. Sinds dat berichtje probeert mijn telefoon steeds opnieuw het berichtje binnen te halen. Tot mijn verbazing zag ik de volgende dag dat mijn telefoon steeds aan het bellen was. Van alles geprobeerd, batterij eruit, simkaart omgewisseld , niets hielp. Hij begon telkens weer opnieuw.
      Vanmorgen keek ik bij mijn belstatus en tot mijn grote schrik staat er bij overige kosten 55 euro. Ik ben bang dat dat alleen nog maar meer wordt aangezien de belstatus 2 dagen achterloopt.
      Heeft iemand hier ervaring mee?

• Kingdutch
      Debutant
      1 Reacties

30-09-09 19:11
      Met het bellen kan ik niet helpen. Ik had afgelopen paar dagen wel het probleem dat ik een MMS niet binnen kon halen. Dit kwam doordat ik de telefoon instellingen nog op orange had staan (Ik ben recent automatisch overgezet), ik had deze instellingen wel ontvangen maar niet geactiveerd.

Op de nokia 6086 kan je dit vinden onder
      menu -> Instellingen -> Configuratie-inst. -> Standaardconfig.-instellingen -> TMNL

• Lonneke
      Lonneke's schermafbeelding
      Ster
      231 Reacties

30-09-09 19:26
      Een MMS-bericht heeft net als een SMS-bericht een maximum geldigheidsduur van 72 uur. De MMS zal hierna niet meer aangeboden worden.

Indien je toestel een MMS-bericht ontvangt, maar hiervoor helemaal niet geschikt is, hoor je een sms-bericht te krijgen dat je het MMS-bericht op My T-Mobile kunt bekijken. Jouw toestel probeert echter het MMS-bericht toch op te halen.

Doordat je de simkaart verwisseld hebt, is het duidelijk dat het aan het toestel ligt. Je hebt al veel geprobeerd. Ik kan je alleen een vrij radicale, algemene tip geven. Je kunt het toestel voorzien van een software-update of terugzetten naar fabrieksinstellingen. Alles wat op het telefoongeheugen staat, wordt hierbij verwijderd! Probeer je telefoon gegevens anders offline op de pc op te slaan.

Indien het probleem aanhoudt, adviseer ik je de Klantenservice te bellen (0800 - 7111)