Vraag: vragen over MMS instellingen

• Mirre

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mirre heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    3 Reacties
    Auteur

31 maart 2009, 16:44

- Topic starter
    Ik heb sinds kort een HTC-TytNII (Niet de versie van T-Mobile). Via T-Mobile heb ik na het erinstoppen van m'n T-Mobile simkaartje gewoon de instellingen voor MMS en internet binnengekregen en die in laten stellen door dat berichtje. Web 'n Walk werkt prima maar bij MMS gebeurt er wat vreemds. Ik krijg wel bericht dat er een MMS voor me is maar de MMS zelf krijg ik niet binnen. Ik krijg een berichtje met daarop de url waar ik de MMS kan gaan lezen. Ik moet nu perse naar de site van T-Mobile als ik een MMS binnenkrijg. Da's behoorlijk irritant want m'n HTC-TytnII kan MMS prima zelf ontvangen.

Ik heb mijn MMS instellingen vergeleken met de MMS instellingen op mijn oude MDA VarioII en die staan exact hetzelfde. Is er iemand die weet waardoor ik geen MMS binnenkrijg op m'n HTC-TytnII ?

Ik heb een Relax 300 bundel met Web 'n Walk Plus. Op de varioII had ik een Relax150 bundel met Web 'n Walk Plus. Ik denk niet dat het abonnement iets uitmaakt.
    0
  • Marco

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marco heeft ontvangen van andere leden.

Super Member
    975 Reacties

31 maart 2009, 19:11

Heb je al eens via dat nieuwe toestel een mms'je verstuurd? Je kunt eventueel een mms'je naar jezelf sturen.

De mms-centrale stuurt mms'jes pas naar een telefoon aan als het 'weet' dat het apparaat mms'jes kan versturen. Deze centrale pikt het wel op dat je een ander toestel gebruikt, maar weet niet welk merk/type het is geworden.
    0
  • Mirre

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mirre heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    3 Reacties
    Auteur

31 maart 2009, 21:42

H
    0
  • suzan020

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten suzan020 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    13 Reacties

7 april 2009, 21:48

Mijn vraag is ik krijg nou iedere x als ik een mms wil ophalen het bericht dat ik geen profiel heb ingesteld, dit is niet juist al laat ik tig x de instellingen sms-en dan nog gebeurd er niets.
    Heb al een aantal keer contact opgenomen met t-mobile , en dan na een paar dagen krijg ik het "oude mms-je" binnen maar daarna ben ik weer terug bij af en begint de ellende opnieuw.
    wie weet wat ik kan doen (behalve de telefoon weggooien / andere provider nemen)
    iemand?
    0
  • Marco

Super Member
    975 Reacties

8 april 2009, 08:39

Het lijkt er sterk op dat jouw telefoon om een of andere onduidelijke reden de instellingen niet 'onthoudt'. Dan kun je het beste je telefoon ter reparatie aanbieden.
    0
  • suzan020

Doet lekker mee
    13 Reacties

8 april 2009, 12:57

Zou dat het echt kunnen zijn want ook al zou ik iedere x die instellingen opvragen dan kan ik alsnog geen mms ontvangen ,als dat het echt is dan wacht ik wel even want mijn abo is toch bijna klaar dan ga ik wel een ander toestel halen.
    0
  • uglyrage

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten uglyrage heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    1 Reacties

8 april 2009, 17:36

ik heb hetzelfde toestel, alleen komen de mms-jes die ik verzend niet aan, maar de koste worden wel in rekening gebracht, hoe kan dat dan?
    0
  • Conny

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Conny heeft ontvangen van andere leden.

Ster
    330 Reacties

10 april 2009, 09:27

@uglyrage

Als het versturen van mms-berichten geen probleem is, maar je mms-berichten niet aankomen zou de ontvanger even met zijn/haar provider contact op moeten nemen wat er aan de hand is.

Komen je mms-berichten bij niemand aan dan zou je even contact op moeten nemen met onze klantenservice op het gratis nummer 0800-7111. Je dient dan wel minimaal 3 voorbeeldnummers door te geven, met de tijd van versturen(deze mogen niet ouder zijn dan 3 dagen)zodat de technische dienst kan onderzoeken wat het probleem is.
    0
  • suzan020

Doet lekker mee
    13 Reacties

11 april 2009, 21:29

heb contact gehad met iemand van t-mobile die mij netjes had geholpen en warempel ja hoor daar kwam het mms van 3 dagen daarvoor binnen zelf kon ik geen mms versturen en dat zou nog onderzocht worden prima geen probleem , nadat ik had opgehangen en deze vriendelijke mevrouw had verteld dat ik het mms-je binnen had kreeg ik een ander mms-je en jawel je raadt het al weer krijg ik m niet binnen. wederom hetzelfde gezeur dat hij aangeeft geen profiel , maar wat ik raar vindt is dat mijn mms-jes die ik krijg eerst binnen komen als een soort van sms waarin wel het onderwerp staat , hoe groot de file is maar als ik m na een x aantal dagen toch kan lezen krijg ik een sms waarin staat dat ik m via t-mobile webmms kan bekijken dan ligt het probleem toch ergens bij een server en niet bij mijn telefoon of zie ik dat verkeerd.
    0
  • Marco

Super Member
    975 Reacties

14 april 2009, 09:49

Heb je al eens een mms verstuurd? De mms-centrale levert inderdaad geen mms'jes af op je telefoon als je nog geen mms verstuurd hebt.
    0
  • suzan020

Doet lekker mee
    13 Reacties

29 april 2009, 20:50

Ik heb met een medewerkster geprobeerd een mms te versturen maar dat doet hij niet ,weet dat ik in het verleden met deze toestel wel mms-jes heb verstuurd.
    0
  • Geerteke

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Geerteke heeft ontvangen van andere leden.

Ster
    453 Reacties

2 mei 2009, 10:43

Als je geen mms-berichten kunt versturen, adviseer ik je opnieuw contact op te nemen met T-Mobile Klantenservice.
    0
  • Lisaaw

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisaaw heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    3 Reacties

30 mei 2009, 13:48

Ik heb nu een andere telefoon, nogsteeds T-mobile natuurlijk
    maar nu moet ik mijn MMS berichten op internet bekijken
    Vind ik niet echt zo handig, kan ik het ook zo instellen dat ik het gewoon ontvang op mijn Mobiel direct?
    Als iemand het weet, kun je het dan alsjeblieft uitleggen?
    Bedankt!
    0