Toestel verloren/diefstal

• fransbreda

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fransbreda heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    3 Reacties
    Auteur

17 februari 2010, 10:30

- Topic starter
    Heeft het nu nog zin om bv lid te worden van mobileme om hem via gps op te sporen?

Of is het onbegonnen werk?
    0
  • Macintosti

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Macintosti heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    1 Reacties

17 februari 2010, 12:29

Als je het niet op de iPhone hebt "aangezet", dan gaat het achteraf niet werken...
    0
  • iphonealbinnen

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten iphonealbinnen heeft ontvangen van andere leden.

Ster
    175 Reacties

17 februari 2010, 16:51

Je krijgt dan ook een mobile me email account, hier in kun je dus aanvinken of je de iphone wilt zoeken aan of uit wilt zetten.

Helaas gaat het bij jou niet meer op omdat jij nog geen email account op je iphone hebt staan, en deze moet dan ook nog eens aangevinkt staan.
    0
  • rienttjuhh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rienttjuhh heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    5 Reacties

4 juli 2010, 15:31

Hallo mensen,

mijn Iphone is gestolen kan ik me sim kaartje wel in een andere telefoon zetten??

Gr Rieno.
    0
  • CaptWillem

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CaptWillem heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    1 Reacties

4 juli 2010, 15:51

Je telefoon is dus gestolen zonder je simkaart.

Je kan je kaartje in ander toestel van t-mobile doen of een toestel die simlock vrij is.
    0
  • rienttjuhh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rienttjuhh heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    5 Reacties

4 juli 2010, 17:27

maar ik heb een iphone abbo?
    0
  • djmagich

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten djmagich heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    40 Reacties

4 juli 2010, 22:09

Moet volgens mij kunnen, bel anders ff de klantenservice :)
    0
  • centaur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten centaur heeft ontvangen van andere leden.

Klant Expert
    6784 Reacties

4 juli 2010, 22:17

Misschien is het lost and stolen iets voor je?

CENTAUR
    0
  • koffiemok

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten koffiemok heeft ontvangen van andere leden.

Super Member
    658 Reacties

4 juli 2010, 22:42

Je kan het gewoon in een ander toestel gebruiken met je iphone abonnement.

Zoals je centaur al zegt, je kan ook een early renewal (oude lost & stolen regeling) doen.
    Als je dan toch weer voor de iphone wil gaan, wacht dan tot de nieuwe iphone in het aanbod komt en gebruik tot die tijd een ander toestel.

Aan een early renewal zijn wel voorwaarden verbonden, vraag die eerst na bij de klantenservice.

Grtjes
    Koffiemok
    0
  • OnnYR

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten OnnYR heeft ontvangen van andere leden.

Ster
    196 Reacties

4 juli 2010, 23:23

rienttjuhh schreef:

Hallo mensen,

mijn Iphone is gestolen kan ik me sim kaartje wel in een andere telefoon zetten??

Gr Rieno.

Ben toch benieuwd of je sim niet in je iPhone zat??!!
    0
  • JLaDy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JLaDy heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    2 Reacties

8 juli 2010, 02:35

Mijn Blackberry Bold is gestolen in het buitenland, ik heb van alles geprobeerd maar geen enkele verzekering die ik heb dekt dit.
    Ik heb een abonnement die nog anderhalf jaar loopt en vroeg mij af wat nu het voordeligst is om te doen, ik wil z.s.m. een nieuwe blackberry want ik wil/kan niet zonder.
    0
  • RidgeWever

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten RidgeWever heeft ontvangen van andere leden.

Weet de weg
    48 Reacties

8 juli 2010, 02:51

aangifte doen in het land waar het is gestolen als je daar nog verblijft of naar de winkel gaan waar je het hebt gekocht.
    0
  • RidgeWever

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten RidgeWever heeft ontvangen van andere leden.

Weet de weg
    48 Reacties

8 juli 2010, 02:54

oja en ik zou in de ochtend als ik jou was ook naar t-mobile bellen om te zeggen dat je telefoon is gestolen enz. (als je het bij t-mobile hebt gekocht of het bij een abbonoment hebt gekregen) maar je kan ook vragen om je abbonoment voorlopig ff te laten afsluiten om geen hoge rekening te krijgen
    0