• Toestel verloren/diefstal

• Gesloten Topic

Resultaten 1 tot 20 van de 74

• fransbreda
      fransbreda's schermafbeelding
      Doet lekker mee
      4 Reacties

Thread starters
      17-02-10 10:30
      Heeft het nu nog zin om bv lid te worden van mobileme om hem via gps op te sporen?

Of is het onbegonnen werk?

• Macintosti
      Macintosti's schermafbeelding
      Debutant
      1 Reacties

17-02-10 12:29
      Als je het niet op de iPhone hebt "aangezet", dan gaat het achteraf niet werken...

• iphonealbinnen
      Ster
      178 Reacties

17-02-10 16:51
      Je krijgt dan ook een mobile me email account, hier in kun je dus aanvinken of je de iphone wilt zoeken aan of uit wilt zetten.

Helaas gaat het bij jou niet meer op omdat jij nog geen email account op je iphone hebt staan, en deze moet dan ook nog eens aangevinkt staan.

• rienttjuhh
      Doet lekker mee
      5 Reacties

04-07-10 15:31
      Hallo mensen,

mijn Iphone is gestolen kan ik me sim kaartje wel in een andere telefoon zetten??

Gr Rieno.

• CaptWillem
      CaptWillem's schermafbeelding
      Debutant
      1 Reacties

04-07-10 15:51
      Je telefoon is dus gestolen zonder je simkaart.

Je kan je kaartje in ander toestel van t-mobile doen of een toestel die simlock vrij is.

• rienttjuhh
      Doet lekker mee
      5 Reacties

04-07-10 17:27
      maar ik heb een iphone abbo?

• djmagich
      Doet lekker mee
      41 Reacties

04-07-10 22:09
      Moet volgens mij kunnen, bel anders ff de klantenservice

• centaur
      centaur's schermafbeelding
      Klant Expert
      6.512 Reacties
      Maakt gebruik van de forum-app op Facebook
      Stamgast BadgeAllrounder BadgeSamenscholing BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel BadgePleingast BadgeBreinbreker Badge
      04-07-10 22:17
      Misschien is het lost and stolen iets voor je?

CENTAUR

• koffiemok
      koffiemok's schermafbeelding
      Super Member
      657 Reacties

Nachtbraker BadgeVroege vogel Badge
      04-07-10 22:42
      Je kan het gewoon in een ander toestel gebruiken met je iphone abonnement.

Zoals je centaur al zegt, je kan ook een early renewal (oude lost & stolen regeling) doen.
      Als je dan toch weer voor de iphone wil gaan, wacht dan tot de nieuwe iphone in het aanbod komt en gebruik tot die tijd een ander toestel.

Aan een early renewal zijn wel voorwaarden verbonden, vraag die eerst na bij de klantenservice.

Grtjes
      Koffiemok

• OnnYR
      Ster
      200 Reacties

04-07-10 23:23
      Oorspronkelijk geplaatst door rienttjuhh

Hallo mensen,

mijn Iphone is gestolen kan ik me sim kaartje wel in een andere telefoon zetten??

Gr Rieno.

Ben toch benieuwd of je sim niet in je iPhone zat??!!

• JLaDy
      JLaDy's schermafbeelding
      Doet lekker mee
      2 Reacties

08-07-10 02:35
      Mijn Blackberry Bold is gestolen in het buitenland, ik heb van alles geprobeerd maar geen enkele verzekering die ik heb dekt dit.
      Ik heb een abonnement die nog anderhalf jaar loopt en vroeg mij af wat nu het voordeligst is om te doen, ik wil z.s.m. een nieuwe blackberry want ik wil/kan niet zonder.

• RidgeWever
      Weet de weg
      52 Reacties

08-07-10 02:51
      aangifte doen in het land waar het is gestolen als je daar nog verblijft of naar de winkel gaan waar je het hebt gekocht.

• RidgeWever
      Weet de weg
      52 Reacties

08-07-10 02:54
      oja en ik zou in de ochtend als ik jou was ook naar t-mobile bellen om te zeggen dat je telefoon is gestolen enz. (als je het bij t-mobile hebt gekocht of het bij een abbonoment hebt gekregen) maar je kan ook vragen om je abbonoment voorlopig ff te laten afsluiten om geen hoge rekening te krijgen

• henrietje
      henrietje's schermafbeelding
      Debutant
      1 Reacties

08-07-10 08:29
      via t-mobile.nl kun je je telefoon blokkeren en kan diegene die m nu dus heeft niet meer gebruiken. je kunt ook via een andere mobiel een sms sturen naar die mobiel en kijken hoeveel geld je kwijt bent en of ie nu dus in het binnen of buitenland is

• JLaDy
      JLaDy's schermafbeelding
      Doet lekker mee
      2 Reacties

08-07-10 13:11
      Thnx.
      Ja ik heb hem gelijk laten blokkeren en aangifte gedaan dat wel.

• iPhonePlatform
      Doet lekker mee
      5 Reacties

08-07-10 16:32
      Blackberry zonder abonnement kopen (bijvoorbeeld in BelgiŽ) en je simkaartje erin stoppen

• Laura01
      Laura01's schermafbeelding
      Debutant
      1 Reacties

09-07-10 00:35
      Helaas ik ben ontevreden met de service van de politie en T-Mobile klantenservice
      WAAROM???
      Mijn tas met mijn BB , huissleutels en bankpas is vorige week ook gestolen na een gezellig dagje Walibi World.
      Ik heb T-Mobile gebeld en het toestel werd geblokkeerd etc hoe dat wil men niet toelichten!!!!!!!
      bij de politie aangifte gedaan conclusie ze doen niks eraan want er is geen beroving of misdrijf gedaan echt ZWAK vd Politie.Daarom speel voor eigen rechter..iemand anders moet met zijn poten van je bezit afblijven.
      Maar nu..ik bel T-Mobile om mijn abo van een jr vervroegd te verlengen en ik krijg een nieuw toestel met een nieuw imeinr keurig allemaal..
      Slecht vindt ik het dat T-Mobile zegt dat ze het toestel blokkeren maar niet het oude-imeinr ook de gegevens ervan willen ze niet prijsgeven van de dief die mijn oude toestel NU gebruikt met een simonly abonnement..reden recht op de privacy wet wat een LAchertje toch dit..een dief in bescherming nemen..
      Als T-Mobile en de Politie niks hieraan doet wil ik mijn recht in eigen hand nemen om mijn gestolen toestel terug te eisen.
      Als een toestel gestolen is moeten jullie het volledig onbruikbaar maken na een melding anders heeft het geven van imeinrs geen ZIN!!!!

Advies aan T-Mobile en de politie vertel geen leugens dat jullie het oude toestel blokkeren/imeinr want iemand anders kan gewoon gebruik maken van het OUDEGestolen toestel..Jullie moeten hier echt wat aan gaan doen anders neemt de diefstal toe en zit je met ontevreden klanten.

Ik vind het echt SPIJTIG dat een dief in bescherming wordt genomen door met een gestolen toestel waarin er zoveel belangrijke telefoonnrs in staan zoveel persoonlijke herinneringen qua film/foto materiaal , muziek etc door niet het imeinr te blokkeren en dat er gewoon met een simonly abonnement gebruikt kan worden gemaakt van een gestolen toestel.
      Geef de dief een melding dmv een sms dat hij een gestolen toestel bezit en dat er melding wordt gemaakt van zijn gegevens bij de politie (die toch niks doen) of aan de oude eigenaar of iets dergelijks maar niks doen helpt niet stimuleert alleen maar.

Ik hoor graag van T-Mobile hoe deze problematiek wordt opgelost
      was getekend ,

Oranje Fan

• Anne-Marie
      Moderator Anne-Marie's schermafbeelding
      T-Mobile Moderator
      4.807 Reacties

Allrounder BadgeSamenscholing BadgeHTC Expert BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel BadgeBreinbreker Badge
      12-07-10 14:47
      @JLaDy, ik zie dat je inmiddels via e-mail uitleg hebt ontvangen over de mogelijkheden die er zijn en dat je een nieuwe simkaart hebt ontvangen.

@Laura01, als je toestel wordt gestolen blokkeert T-Mobile niet je toestel, maar je simkaart. Je hebt via T-Mobile een contract afgesloten en wij zorgen ervoor dat er geen kosten via je simkaart gemaakt kunnen worden door je simkaart te blokkeren. Via T-Mobile is het niet mogelijk om een toestel te blokkeren. Er zijn wel eens proeven gedaan door de politie om naar een gestolen toestel om de zoveel minuten een sms'je te sturen met de melding dat het om een gestolen toestel gaat. Op dit moment is niet bekend of dit soort acties nog steeds wordt ondernomen door de politie.

• Moossee
      Doet lekker mee
      2 Reacties

22-07-10 17:30
      Woensdag 7 juli 2010, omstreeks 14:00 uur op mijn werk, na een toilet bezoek mijn iPhone 3G zwart 8Gb laten liggen, na 3 kwartier kwam ik er achter dat het toestel niet meer in mijn bezit was en was terug gerend naar het toilet, eenmaal daar aan gekomen was deze weg, ebn toen gaan rond vragen aan collega's, deze vonden het vervelend voor mij en niemand wist wat. Ik heb ook naar mn iPhone gebeld maar kreeg meteen de Vodafone voicemail. Hierna ben ik meteen naar de beveiliging gegaan van het bedrijf, daar een raport opgesteld samen met hen en meteen online aangifte gedaan en Vodafone gebeld voor een blokade. Vodafone kon niks voor me doen en probeerden meteen 25% korting te geven op een nieuw toestel.
      Ik gebruik de Super Sim Only. Politie bureau bezocht de volgende dag en aangifte gedaan en heb het doosje en contract + factuur meegenomen.

Vandaag krijg ik een bevestiging van de Online versie van aangifte van de politie en vertelde erbij dat ze weinig aanknopingspunten zagen om verder te onderzoeken en is het dossier gesloten.

De aangifte die ik op het politie bureau had gedaan vertelden dat het wordt overgedragen aan een rechercheur als deze een onderzoek kan instellen.

Toevallig is er een camera in een centrale hal waar ook het toilet aanwezig is. Ik heb de beveiliging gevraagd of zij naar de beelden wilden kijken omdat er als er maar 1 persoon richting toilet is gegaan het diegene kan zijn de iPhone in zijn bezit heeft nu. Daar dezen ze erg voorzichtig mee ivm privacy en de camera er niet voor is bedoeld.

Het is in Rijswijk gebeurd vlakbij het station waar het bedrijf is gevestigd.

Apple iPhone 3G, Black, 8GB
      IMEI: 011773006617731
      Serial No. 86850JQRY7H
      Part No. MB490DN/A

Mischien dat iemand een idee heeft het toestel kan traceren. Backup van het toestel staat in iTunes.

Wat kan ik nu verder doen? Heeft iemand nog tips?

Voor iemand die mij kan helpen kan je mij bereiken op 06 54972857
      Op het toestel staat al mijn hebben en houden zoals contacten, afspraken en foto's

Alvast bedankt!

• Moossee
      Doet lekker mee
      2 Reacties

22-07-10 17:34
      Ter aanvulling: iPhone 3G 8 GB is van T-Mobile geweest.